Wpis z mikrobloga

Jeśli ktoś z #gamedev na #android zastanawia się, ile trzeba sprzedać sztuk gry, by być bestselerem w kategorii nowych gier muzycznych w Polsce:


( ͡° ͜ʖ ͡°)

Za to darmowa wersja prawie dobiła do 1000 pobrań. Strategia płatnej wersji zdecydowanie się nie sprawdza. Następnym razem zrobię chyba tylko darmową wersję z reklamą + IAP w grze, by znieść reklamy.
#gry #mattzagranico
JavaDevMatt - Jeśli ktoś z #gamedev na #android zastanawia się, ile trzeba sprzedać s...

źródło: comment_KgvvXAlI2D28nOJb4OHuVDWUYQUyMk1k.jpg

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@sierzchula: Zgadza się, cena zbyt wysoka.

Zobacz jakie gry można kupić w tej cenie to się przekonasz czemu między innymi masz tak małą sprzedaż (poza tym, że na Androidzie ludzie nie lubią płacić ofc :p). No i pomysł z reklamami + IAP jest zdecydowanie lepszy :) 1k pobrań - gratulacje :) Ale nie jest to oszałamiający wynik po takim czasie, coś słabo promujesz! :P
  • Odpowiedz
@msgreen: z tego co czytałem o sprzedaży gier mobilnych generalnie wynika, że nei warto dawać 0,99$, lepiej dawać 1,99$ czy euro dla Europy. Jak ktoś jest zainteresowany i ma zamiar kupić, to i tak kupi, a dla twórcy to jednak 100% różnicy.
  • Odpowiedz
@JavaDevMatt: a wypłata pewnie od 200$ :) 300 pobrań dziennie to i tak nieźle na poziom WP... spodziewam się, że powinno podskoczyć. Rozumiem, że na ios lepiej sobie radzi?
  • Odpowiedz
@Strigiformes: hmm, dziwne. Próbowałeś czekać trochę dłużej? Może ten pasek ładowania się u Ciebie dziwnie zachowuje i gra musi się ładować dodatkowe parę sekund? Pojawia się czarny ekran? Czy po prostu ładuje w nieskończoność?
  • Odpowiedz
@Strigiformes: bez urządzenia na miejscu niestety nie mogę stwierdzić co jest nie tak :( mógłbym wtedy podpiąć do debugowania. Testowałem na parunastu urządzeniach i jak na razie pierwszy raz coś takiego słyszę. Echh (,)
  • Odpowiedz