Wpis z mikrobloga

@sorek: standardowo dla E39 - UPG, Nivo, stuki w przednim zawieszeniu. Ponadto warto zapoznać się z takim materiałem, chociażby po to by wiedzieć czy czujniki śmigają a komputer nie wariuje. ;)
G.....E - @sorek: standardowo dla E39 - UPG, Nivo, stuki w przednim zawieszeniu. Pona...
@sorek: uszczelka pod głowicą. R6 to silniki wrażliwe na przegrzanie. Piszę Ci tylko o znanych mi usterkach E39, więc to są tylko pewniaki, rzeczy do sprawdzenia jest zapewne więcej. ;)
Objawem uszkodzenia UPG jest biały/niebieski dym (późno jest więc nie chce Cię przypadkiem wprowadzić w błąd) i kawa/majonez w zbiorniku płynu. Z angielskiego to HGF - head gasket failure, problem znany w szczególności użytkownikom Rovera.
@sorek: Chlopie, jak to jezdzi to sie nie zastanawiaj, ja niewiele mniej teraz wydalem na dwa przewody do wspomagania i to do leciwego passerati b5. Jaka w ogole jest przyczyna takich cen aut na wyspach? Domyslam sie, ze kierownica po prawej itd, ale chyba nie tylko?