Wpis z mikrobloga

troszku poprowadziłem mojego TD do przodu:
http://gfycat.com/OpenIdenticalAxisdeer

Głównie poprawki w kodzie, chociaż nie zabrakło nowych rzeczy. Pojawiły się nowe wieżyczki, proste animacje, proste tweeny :) Błędów trochę do poprawienia jest. Myślę nad małym twistem - dodać do gry mechanikę w stylu match-3, albo raczej match-x. O co by chodziło? Wieżyczki tego samego koloru, gdyby były ustawione w jednej linii (pionowo, lub poziomo), otrzymywałyby mały bonus do statystyk, coś w stylu +5% za każdą wieżyczkę. Mogłoby to działać fajnie, tylko zastanawiam się jak sensownie, i wydajnie to zaimplementować.

Zastanawiam się też nad dźwiękiem. Macie może jakiś sprytny sposób na pozyskanie jakichś fajnych, nie denerwujących dźwięków strzałów, wybuchów i różnych takich dziwnych odgłosów? Z góry dzięki za info :)

#gamedev #html5 #js #javascript
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Arthes: Ja jestem szczęśliwy odkąd kupuje dźwięki tu - http://www.premiumbeat.com/sfx - nie jest to hiper tanie, ale chodzenie po internecie i szukanie darmowych dźwięków zajmowało mi więcej czasu niż było to warte. Mówiąc inaczej - mógłbym w tym czasie zrobić zlecenie i zarobić na lepsze jakościowo sfxy.
  • Odpowiedz