Wpis z mikrobloga

Na wstępie powiem, że nie potrafię pisać. Wszystko, co dzieje się w moim życiu, dzieje się niespodziewanie. Ja - 23lvl. Człowiek, który do tej pory wiódł spokojne. Nie byłem jakimś odludkiem, który boi się kobiet, normalne relacje, ale nie znalazłem jeszcze TEJ jedynej. Sytuacja rodzinna bardzo stabilna. Jestem studentem. Z wyglądu również nie jestem odrażający, takie mocne 6/10. Moja wypowiedź będzie bardzo chaotyczna, bo w głowie mam mnóstwo myśli, które nie dają mi normalnie żyć. Mirkoblog przeglądam od bardzo dawna, ale nigdy nie zakładałem konta. Zwracam się do Was z pewną prośbą, bo widziałem, że nie raz pomogliście innym użytkownikom!

Jest rok 2013, pewna impreza ze znajomymi, nic wielkiego. Koledzy ze swoimi #rozowepaski. Nigdy nie byłem zazdrosny o to, że oni mają, a ja nie. Jakoś wiedziałem, że gdy nadejdzie odpowiedni czas, to ta jedyna gdzieś wyskoczy zza rogu. :)
Kolega powiedział mi o portalu - Sympatia.pl, posłuchałem, trochę kpiliśmy z tych użytkowników, że to podludzie i #przegryw'y, bo nie potrafią znaleźć sobie kobiety w prawdziwym życiu. I tak impreza dobiegła końca, dojechałem samochodem do mieszkania, które wynajmuję.

I tutaj zaczyna się cała historia. Coś ok. trzeciej nad ranem do mojej głowy wpadł genialny pomysł. Zarejestruję się na Sympatii.pl. Opis, zdjęcie i cała reszta była zgodna z prawdą. Długo nie czekałem, testy itd. Pojawiła się pewna kobieta. Nazwijmy ją panią K. I tak oto dokładnie 26 listopada 2013 roku zacząłem z nią korespondować.