Wpis z mikrobloga

Jak ja kisnę jak pomyślę o tym, że BEKO szczyci się swoim nowym Logo xD

Z dumą prezentujemy nasze nowe Logo!


Wyobrażam sobie to tak jak by nad tym logiem pracowało tysiąc geniuszy marketingu. Całe lata przy megalitycznym nakładzie środków i sprzętu.

Raul_Duke - Jak ja kisnę jak pomyślę o tym, że BEKO szczyci się swoim nowym Logo xD 
...

źródło: comment_hzdyjqpHBUYS4EL1FvAJiMj883vEkf9u.jpg

Pobierz
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@pogromca-idiotow: Dyskutujemy, co można by z nim zrobić, bo wygląda źle. Logo ma za zadanie przedstawiać markę, mieć coś unikalnego, tak, że jak na nie spojrzysz, to będziesz wiedział "o, to ta firma X, co robi Y".

To logo nie ma nic rozpoznawalnego. Każde logo ma specyficzną typografię, symbol, grę słów, cokolwiek, co czyni je rozpoznawalnym. Tutaj nie ma nic.
  • Odpowiedz
Gra słów w logo? Proszę Cię... Myślę, że wraz z projektowaniem tego logo przeprowadzono wiele badań dotyczących odczuć klientów. Nie bez powodu trwało to 4 miesiące.
  • Odpowiedz
@dfdrdedwdsdxdcdv: tak, bo coca-cola ma w logotypie buteleczkę, adidas buta, a ford samochodzik. to idąc Twoim tokiem rozumowania, to poprzednie logo nie miało nic charakterystycznego, bo było tylko napisem. to ma "krechę", ja w tym widzę uchylone drzwi lodówki, inni nie, ale jest obiektywnie lepsze od poprzedniego, które nie budzi żadnych skojarzeń.
  • Odpowiedz
@kogutek2: Nikt nie mówi, że ma być w logo samochodzik. Ale logotyp ma się kojarzyć, że patrzysz i widzisz, że to taka-a-taka firma. CocaCola ma typografię, Adidas ma symbol, a Ford typografię z tłem.

Poprzednie logo było bardziej charakterystyczne niż to, bo sam autor się przyznał, że czcionka w nim, to przerobione lekko Myriad Pro.
  • Odpowiedz