@Raul_Duke: A to nie jest tak, że muszą prezentować nowe logo "z dumą", bo inaczej nie zakorzeni się ono w głowach konsumentów? Nawet jeżeli sami zdają sobie sprawę z tego, że nie jest to osiągnięcie długoletniej pracy geniuszy marketingu. Gdyby tak nie było, a zmiana loga przeszła bez echa, to konsument w sklepie mógłby nie wiedzieć o zmianie i traktować ich nowy model jako podróbkę.
@HitmaNeK_: Cóż, minimalizm po prostu do niektórych rzeczy nie pasuje. Fakt faktem, logo Chrome wygląda lepiej w wersji uproszczonej, ale takie Muzeum Narodowe raczej się ośmiesza stawiając na jakiś zygzak, który przypomina szlaczek z zeszytu pierwszoklasisty.
@Onde: Logo ma być rozpoznawalne. To nowe logo Muzeum Narodowego na pewno swoją funkcję spełnia lepiej niż ten szkic który był poprzednio (swoją drogą to on właśnie wyglądał jak szkic z zeszytu).
Ważne jest, aby efekt finalny dobrze realizował swoją funkcje. Jeżeli chodzi o ministerstwa itp, brakuje moim zdaniem bardzo unifikacji, jednego stylu, szablonu wg. którego będą budowane nowe logotypy.
@Raul_Duke: Mój ojciec, oglądając tę reklamę, wymyślił nowy tekst dla lektora: "Niezależnie od tego gdzie mieszkasz - wszystkim ludziom na całym świecie tak samo się beko".
@Raul_Duke: logo dobre, przypomina widok z góry na otwartą lodówkę, poprzednie to był tylko napis, może wyjaśni ktoś, dlaczego ma niby być to krok wstecz
Wyobrażam sobie to tak jak by nad tym logiem pracowało tysiąc geniuszy marketingu. Całe lata przy megalitycznym nakładzie środków i sprzętu.
@pawmie: beko z nich
http://brandingsource.blogspot.com/2013/03/new-logo-gdansk-university-of-technology.html
Ważne jest, aby efekt finalny dobrze realizował swoją funkcje. Jeżeli chodzi o ministerstwa itp, brakuje moim zdaniem bardzo unifikacji, jednego stylu, szablonu wg. którego będą budowane nowe logotypy.
Komentarz usunięty przez autora