Wpis z mikrobloga

@Raul_Duke: A to nie jest tak, że muszą prezentować nowe logo "z dumą", bo inaczej nie zakorzeni się ono w głowach konsumentów? Nawet jeżeli sami zdają sobie sprawę z tego, że nie jest to osiągnięcie długoletniej pracy geniuszy marketingu. Gdyby tak nie było, a zmiana loga przeszła bez echa, to konsument w sklepie mógłby nie wiedzieć o zmianie i traktować ich nowy model jako podróbkę.
  • Odpowiedz
@HitmaNeK_: Cóż, minimalizm po prostu do niektórych rzeczy nie pasuje. Fakt faktem, logo Chrome wygląda lepiej w wersji uproszczonej, ale takie Muzeum Narodowe raczej się ośmiesza stawiając na jakiś zygzak, który przypomina szlaczek z zeszytu pierwszoklasisty.
  • Odpowiedz
@Onde: Logo ma być rozpoznawalne. To nowe logo Muzeum Narodowego na pewno swoją funkcję spełnia lepiej niż ten szkic który był poprzednio (swoją drogą to on właśnie wyglądał jak szkic z zeszytu).
  • Odpowiedz
@Raul_Duke: Mój ojciec, oglądając tę reklamę, wymyślił nowy tekst dla lektora: "Niezależnie od tego gdzie mieszkasz - wszystkim ludziom na całym świecie tak samo się beko".
  • Odpowiedz