@Milkolm: akurat w Dying Light duże znaczenie ma też CPU, o czym przekonałem się przed chwilą. Pierwszy rdzeń z--------a na 100%, reszta w okolicach 30-60%. Mam i5-3570k (niekręcony), do tego GTX970. Screenshot na dowód (z nagrania ShadowPlayem).
Gdy tylko pierwszy rdzeń ma trochę luzu FPSy skaczą do góry. Ustawienie LOW-MID-HIGH ma marginalny wpływ (może wymagany restart gry, ale nigdzie w menu nie było o tym informacji).
@plnk: przejrzyj ten test. Spierdzielili optymalizację dla wielu rdzeni. Nawet na 6 jajkowym CPU użycie 1 rdzenia jest ogromne, a reszta marginalnie. Widać to też po tym, że wyżej taktowane 4 rdzeniowe haswelle kopią dupę 6 rdzeniom 3 generacji. @Milkolm: nie zauważyłem wcześniej linka do testu. Właśnie odpisałem ;)
@Milkolm: Hurr durr trzeba 4GB VRAM do FullHD, a tu kilkuletnia 690 wyprzedza 970... @plnk: Na reddicie piszą, że poza ustawianiem odległości renderowania żadne inne ustawienia nie maja żadnego wpływu na wygląd.
Gra ogólnie według mnie specjalnie spierdzielona pod względem wykorzystania CPU, żeby konsolowcy nie płakali. Bo coś mi się nie chce wierzyć, że na PS4 jakoś umieli to zoptymalizować pod te 8 rdzeni, a tutaj wykorzystanie więcej niż 1 rdzenia leży i kwiczy.
@Lanc: Podobna rzecz była z Far Cry 4, jeden rdzeń miał 100% a reszta po 10%. @plnk: Dobrze że się wstrzymałem z kupnem. Poczekam do weekendu na więcej opinii i gameplayów ale czarno to widzę.
@Kazak77: @Lanc: @plnk: @Kazak77: ja tam nie wiem, mam i7 3500k (czy plus minus tak jakoś sięto nazywało) 16gb ram, nvidia 670 4gb vram i gra chodzi na ultra, fov większy niż normalnie, a zasięg widzenia na maksa, chodzi jak ta lala, bez najmniejszego problemu
| #pcmasterrace | #testgpu | #dyinglight |
Gdy tylko pierwszy rdzeń ma trochę luzu FPSy skaczą do góry. Ustawienie LOW-MID-HIGH ma marginalny wpływ (może wymagany restart gry, ale nigdzie w menu nie było o tym informacji).
No i mają błąd
@Milkolm: nie zauważyłem wcześniej linka do testu. Właśnie odpisałem ;)
@plnk: Na reddicie piszą, że poza ustawianiem odległości renderowania żadne inne ustawienia nie maja żadnego wpływu na wygląd.
http://gamegpu.ru/images/remote/http--www.gamegpu.ru-images-stories-Test_GPU-Action-Dying_Light-cach-niz_2.jpg
No chyba jednak nie ;>
Gra ogólnie według mnie specjalnie spierdzielona pod względem wykorzystania CPU, żeby konsolowcy nie płakali. Bo coś mi się nie chce wierzyć, że na PS4 jakoś umieli to zoptymalizować pod te 8 rdzeni, a tutaj wykorzystanie więcej niż 1 rdzenia leży i kwiczy.
@Kazak77: rację mają, zrobiłem mały test... http://imgur.com/a/R7PYF
Piszą też, że ograniczenie FOV także sporo pomaga.
@plnk: Dobrze że się wstrzymałem z kupnem. Poczekam do weekendu na więcej opinii i gameplayów ale czarno to widzę.
naprawdę, jeszcze się nie spotkałem z jakimkolwiek fps dropem, a jestem na to bardzo czuły i wolę płynne 60 niż piękne 30