Aktywne Wpisy

AdamIspireGoral +163
To jest mój punkt startowy.
Zero formy, zero wymówek.
Od dziś zaczynam drogę od 0 do fit.
Zapisuję to tutaj, żeby już nie było odwrotu.
Co tydzień aktualizacja.
Ostatni
Zero formy, zero wymówek.
Od dziś zaczynam drogę od 0 do fit.
Zapisuję to tutaj, żeby już nie było odwrotu.
Co tydzień aktualizacja.
Ostatni
źródło: 1000003849
Pobierz
KladzSie +28
Stoja jeszcze gdzies dziwki przy drodze? Lata nie widzialem..





| #pcmasterrace | #testgpu | #dyinglight |
źródło: comment_3e9yF9VoWrAxGpjgGJskUmU9YkfOQc3e.jpg
PobierzGdy tylko pierwszy rdzeń ma trochę luzu FPSy skaczą do góry. Ustawienie LOW-MID-HIGH ma marginalny wpływ (może wymagany restart gry, ale nigdzie w menu nie było o tym informacji).
No i mają błąd
źródło: comment_BT1ZCj8kSWD3iW0quAOcahPSDveUiVLT.jpg
Pobierzźródło: comment_LfnrvjHTcpIBsEITB9F2ZZ4jN1qfWJCM.jpg
Pobierz@Milkolm: nie zauważyłem wcześniej linka do testu. Właśnie odpisałem ;)
@plnk: Na reddicie piszą, że poza ustawianiem odległości renderowania żadne inne ustawienia nie maja żadnego wpływu na wygląd.
źródło: comment_xZIwFZKxyom65zfAG8BOYQSlnzjnujkq.jpg
Pobierzhttp://gamegpu.ru/images/remote/http--www.gamegpu.ru-images-stories-Test_GPU-Action-Dying_Light-cach-niz_2.jpg
No chyba jednak nie ;>
Gra ogólnie według mnie specjalnie spierdzielona pod względem wykorzystania CPU, żeby konsolowcy nie płakali. Bo coś mi się nie chce wierzyć, że na PS4 jakoś umieli to zoptymalizować pod te 8 rdzeni, a tutaj wykorzystanie więcej niż 1 rdzenia leży i kwiczy.
@Kazak77: rację mają, zrobiłem mały test... http://imgur.com/a/R7PYF
Piszą też, że ograniczenie FOV także sporo pomaga.
@plnk: Dobrze że się wstrzymałem z kupnem. Poczekam do weekendu na więcej opinii i gameplayów ale czarno to widzę.
naprawdę, jeszcze się nie spotkałem z jakimkolwiek fps dropem, a jestem na to bardzo czuły i wolę płynne 60 niż piękne 30