Wpis z mikrobloga

Ktoś coś w temacie skuterów o większej pojemności? Do wydania ok 20kzł na nowy sprzęt. Na oku Yamaha X-max 250 lub Kawasaki J300.
Co wybrać? Który lepszy?
Jeżdzieć ok 185cm i wzrostu 100kg wagi. W sezonie planowane wypady na nieco dalsze eskapady - 200-300km. W mieście niezbyt często sprzęt będzie witał.
#skutery #skuter #motocykle
  • 9
@Tomciox: Weź chłopie jak nie masz A1 (lub A2 w zależnośći od tego ile masz lat) zrób to prawko i kup biegówkę. Uwierz mi są naprawdę wygodne motocykle i za wieele niższą kwotę. Nie znam się na tych "wygodnych" motocyklach ale na 10000% coś znajdziesz.
@ktoosiu: @kamil-litwinczuk-9: @Pieszy_Easy_Rider: Skuter dla mojego ojca. Też nie mam hajsu na taką zabawkę. Burgman wydaj się być za niski, za drogi i za słaby w porównaniu do konkurencji, dlatego Yamaha i Kawasaki pozostały na placu boju.
Wiem, że Kawasaki to w istocie przerobione Kymco i tego się właśnie obawiam. Yamaha to pewniak, ale 250 ma jednak znacznie gorsze osiągi od 300 Kawasaki - przynajmniej na papierze.
@Tomciox: Kymco to dobra firma - jakościowo na poziomie japończyków. Nie ma sensu przepłacać za logo Kawasaki. W tym budżecie możesz się jeszcze zainteresować SYMem MaxSym 400. Większa pojemność to i cięższego kierowcę żwawiej powiezie.
A skoro budżet jest 20k to być może posezonowego X-Maxa 400 się za to wyrwie.
@zongobongo: Sym niestety odpada, inwestor raczej ku sprawdzonym markom się skłania. X-max 400 byłby najlepszy, ale naciągany budżet sięga max do 23kzł. Skuter ponad to koniecznie musi być z ABS-em. Szukamy, dzwonimy i póki co nigdzie nie ma Yamahy 400 z ABS w tej cenie:/
Za tydzień jedziemy na salony zrobić kolejne rozeznanie w temacie i wtedy zapewne zapadnie klamka co kupić. Kawasaki jeszcze nie widzieliśmy, podobno będzie za tydzień w