@JavaDevMatt: Na 99% mobilną, już jestem ogarnięty w tych całych google playach, więc powinno pójść łatwo i sprawnie, tym razem może też szarpnę się na wersję iOSową :)
@TadeuszSynZygmunta: W czym robisz grę? Czy trudno się taką platformówkę tworzy? Wiem że sporo roboty jest przy tworzeniu spritów, grafik itd, ale chodzi mi raczej o takie rzeczy jak np. poruszanie się postaci, hitboxy, powiązanie animacji ataku z obszarem który będzie zadawał obrażenia, cała fizyka czyli skoki, kolizje itd. Marzyłoby mi się zrobić kiedyś platformówkę w stylu Megamana Zero/ZX. Ostatnio próbowałem swoich sił w stworzeniu postaci Zero do Mugena, ale
@xerxes931: Również polecam Unity. Może nie stworzyłem jeszcze nic czym mógłbym się pochwalić, ale trochę już ogarnąłem program i powiem szczerze, że tworzenie tam gier 2d to jest bajka. hitboxy, zabawa fizyką, tworzenie prostych ai, jest bardzo proste i przyjemne. Człowiek zamiast tworzyć na sztywno to co ma zaplanowane, to zaczyna się bawić i eksperymentować z różnymi opcjami. Ogólnie polecam. ( ͡°͜ʖ͡°)
#sylwesterzwykopem
źródło: comment_ezvnz8OpCMCVpC66eurzjtka0pAoFbWc.jpg
PobierzPowodzenia, qmplu ;)
@PasozytZawiadaka: Nie mam pojęcia, kiedy skończę :s