Wpis z mikrobloga

@JavaDevMatt: Hmm. Osobiście używam odpowiedniego skalowania w settings i jak testowałem na wielu urządzeniach to odchyłka sięgała max parunastu pixeli, więc zawsze trzeba wziąć małą poprawę.

Twoja opcja jest bardzo ciekawa, ale obawiam się, że jak nie rozwiążesz tego automatycznie w większości przypadków to zwykły "Kowalski" nie będzie miał ochoty szukać takiej opcji tylko wyłączy grę jak mu utnie obraz
@JavaDevMatt: Ja zakładam sobie jakiś odgórnie ustalony viewport, a potem liczę współczynnik zoom tak, aby wypełnił ekran (bez ucinania żadnego fragmentu, to znaczy że mam osobny współczynnik zoom dla pionu i poziomu i finalnie wybieram mniejszy z nich). Następnie mając ustalony ten współczynnik dzielę przez niego oba wymiary aktualnego ekranu i w ten sposób otrzymuję mój zakładany viewport poszerzony tak, aby wypełnił idealnie aktualny ekran.

W ten sposób mam pewność, że