Tak szczerze powiedziawszy, to lubię ten stan, gdy #mirkoblog zalewa fala jakiegoś, najczęściej pato-wydarzenia, którym kompletnie nie jestem zainteresowany, więc daję tag na czarno, wszystko robi się prawie puste i wtedy sobie przejrzę całe gorące w kilka minut. A potem w gorących głównie druga strona wypoka, uważająca siebie za tutejszych "inteligentniejszych" jojczy o upadku mikro i jak im źle, bo im puste strony wyskakują, białek napraw tagi oraz coś tam
Wszystko
Najnowsze
Archiwum
- 5
I po chłopie...
Szkoda że platyna aż na rok...
Niby za obrażanie ale jak można komuś tak naubliżać żeby aż na rok zgarnąć?
#mirko #mikroblog #mirkoblog trochę też #heheszki bo sam się prosił i #thebestofmirko
Szkoda że platyna aż na rok...
Niby za obrażanie ale jak można komuś tak naubliżać żeby aż na rok zgarnąć?
#mirko #mikroblog #mirkoblog trochę też #heheszki bo sam się prosił i #thebestofmirko
źródło: comment_1638021979ojogfAkWgcBNQkhsDpNp8e.jpg
Pobierz#pytanie moze troche #pytaniezdupy ;) jak myślicie, o której godzinie najlepiej wrzucać wpisy na #mirkoblog #wykop aby miały największą widoczność? W ogole warto się tym kierować?
@high_five_guys: śmieszne ale tak jest :) najwięcej plusów mają poranne posty, dodane po nocnej
konto usunięte via iOS
- 0
W jakim przedziale wiekowym się mieścisz?
- Poniżej 18 lat 1.9% (1)
- 18-25 lat 27.8% (15)
- 26-30 lat 24.1% (13)
- 31-40 lat 40.7% (22)
- Powyżej 40 lat 5.6% (3)
- 0
@Pajson: spólczuje
- 1
Zabawne na mirko jest to że widzę te same osoby które wypowiadają się jako eksperci od kredytów, rynku nieruchomości, ludzie sukcesu którzy nie splugawili się kredytem ale sprzedali się glovo za kupon :D
#mirkoblog
#mirkoblog
- 0
Czy jest aktualnie jakiś bot/stronka do wołania dużej grupy osób? Coś lepszego niż O, Wołacz! ???
- 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
- 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
@LeVentLeCri: jedyne moje notatki to "troll" "ćpun" " zarzutka" oraz "debil"
Komentarz usunięty przez moderatora
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Skad sie bierze zaleznosc, ze na wykopie jest tyle cpunow? W jakiej najczesciej kategorii wiekowej sa takie osobniki?
A moze nie rozumiem sarkazmu jak ktos komus poleca brac amfe, jakies mdma czy inne specyfiki?
Czy wykop to nie jest wyjatek i po prostu ja zyje w jakiejs bance, a wiekszosc ludzi w wieku 20-30 cos bierze?
#wykop #mirkoblog #mirko #przemyslenia
A moze nie rozumiem sarkazmu jak ktos komus poleca brac amfe, jakies mdma czy inne specyfiki?
Czy wykop to nie jest wyjatek i po prostu ja zyje w jakiejs bance, a wiekszosc ludzi w wieku 20-30 cos bierze?
#wykop #mirkoblog #mirko #przemyslenia
tak bardzo fascynuje was ganianie za kawałkiem napompowanej szmaty?
#bekazwykopu #mirkoblog #wykop #mecz
#bekazwykopu #mirkoblog #wykop #mecz
@SmacznyPies: tak, a o co chodzi?
@SmacznyPies: spytaj swojego ojca
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
@Arti889: lvl 29, te chodzenie non stop i gapienie się w telefon to jest chore. A potem głupie baby sa potrącone przez samochód albo tramwaj jak to było w Poznaniu jakiś czas temu. Tylko się liczą lajki i jak to są popularne. Dla mnie to głupota.
@molksiazkowy1111: yyy no jest lista plusujących pod komentarzem
- 0
@jadalny_kasztan: Chyba trzeba kupić okulary (albo lepszy monitor).






















Jakiś czas temu zapytałem się Was czy zainstalowalibyście na swoich #komputery w #chrome rozszerzenie, które po starcie przeglądarki raz dziennie kliknie w brzuszek pajacyka na pajacyk.pl
Wpis na #mirkoblog zebrał trochę plusów oraz wpadły komentarze.
Zajmuję
źródło: comment_1638711632rwoRAuRJsqhOROK6cVCQXh.jpg
Pobierz