Oprócz poważnego gamedevu i gier z napracowaniem jest jeszcze coś co nie do końca wiem jak nazwać, może to żart, może to pewien eksperyment, a może po prostu prototyp, który wymknął się z fazy testów i jakimś cudem ewoluował w coś na kształt gry. Jedno jest pewne: nie jest to produkt, którym chciałbym się chwalić jeżeli ktoś zapyta mnie o moje portfolio.
Chciałbym aby nigdy więcej już nie powstawały takie "gry".
Ale
Chciałbym aby nigdy więcej już nie powstawały takie "gry".
Ale
Siema Mirasy!
W tym tygodniu grafki zaszczycił nas konceptem UI z mapy świata. Macie tam kilka elementów, które zdradzają mechaniki jakie chcemy zawrzeć w grze, tj. frakcje i system dnia i nocy.
Jeśli macie jakieś pomysły na temat mechanik na planszy to z chęcią przyjmiemy ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ta część gry jest jeszcze w dość wczesnej fazie i miło by nam było skonfrontować się z waszymi
@ludendorf: Gra to Aye Captain! Taktyczny rogulike inspirowany FTL w pirackich klimatach. Na nie myśleliśmy o multi. Celujemy w desktopy i tablety. Pierwotna wersja będzie w ang. Gdy będziemy robić lokalizację to na pewno Polskiego nie zabraknie. Kiedy? Myślę, że grywalne demo w tym roku, a w kolejnym finalna wersja. Nie