Redzi #!$%@? z systemem life pathów.
Moim zdaniem mogli zostawić same life pathy jak są (nomad/street kid/korpo) ale wyrzucić unikalne prologi. Zrobić coś w stylu Mass Effect, gdzie po prostu podczas tworzenia postaci wybieraliśmy jej przeszłość. I tutaj podobnie plus jakiś mały opis czemu V udaje się do Night City:
- korpo V: pracował w międzynarodowej korpo w waszyngtonie jako szeregowy pracownik jednak w wyniku intryg współpracowników zwolniono go
- street kid:
Moim zdaniem mogli zostawić same life pathy jak są (nomad/street kid/korpo) ale wyrzucić unikalne prologi. Zrobić coś w stylu Mass Effect, gdzie po prostu podczas tworzenia postaci wybieraliśmy jej przeszłość. I tutaj podobnie plus jakiś mały opis czemu V udaje się do Night City:
- korpo V: pracował w międzynarodowej korpo w waszyngtonie jako szeregowy pracownik jednak w wyniku intryg współpracowników zwolniono go
- street kid:
- vateras131
- gappaz
- Guzkow
- Lavers
- PrzegranySlazak26
- +9 innych
Raczej klepanie multi do W3 mija się z celem bo dobudowanie *jakiegoś* multi do 6+ letniej gry po lekkim liftingu (bo nie oszukujmy się, że nadchodzący remaster diametralnie poprawi wygląd gry) mało kogo przyciągnie a i tych co przyciągnie pewnie nie zatrzyma na długo o ile to by nie był naprawdę przemyślany i duży contentowo projekt ale wtedy musiałby być raczej płatny, na co gracze by kręcili nosem.
Raczej zakładam,
Nie sądzę, chociaż mógłby (przynajmniej mówiąc stricte w kontekście Wiedźmina 3 a nie Cyberpunka).
W3 jest znany z tego, że gra była mocno downgradowana graficznie (między innymi) w okresie po pierwszym trailerze a przed premiera bo w połowie produkcji obudzili się, że to co mają w ogóle nie działa na konsolach (brzmi znajomo).
Myślę, że jeżeli było trochę rozumu i miejsca (w co szczerze wątpię) to mogli zachować sporą część