@cezeter: load cell to jeden z niewielu i właściwie najlepszy upgrade jaki można zrobić w kontekście poprawy wyników. T-LCM mam od roku, za tą cenę nie ma powodu do narzekań, wszystko konfigurowalne, sprężynki i dead-zony sobie elegancko dopasujesz. Ważne, żeby były stabilnie zamocowane bo naciskać będziesz z większą siłą.
@Francuski_Mistrz: Na płaskim też czuć różnicę - generalnie to upgrade w każdym elemencie w porównaniu do stockowych kólek. Będę jeździł w okolicach Zielonej 27ego - jak będziesz w okolicy to się wymienimy kółkami na jakiejś rundce:)
Nie czułem się dziś dobrze, jakiś dziwny ból brzucha przez cały dzień. Ale mimo wszystko wybrałem się pojeździć i z kilometra na kilometr było coraz lepiej. Wpadł nawet KOM pod koniec.
Mireczki czy rama w szosie 59cm jest dobra do wzrostu 183cm(noga 86cm) ?? Mam wrażenie, że jest ciut za duża. Da się jakoś to zniwelować czy szukać drugiej ramy ?? #rower #rowery #kolarstwo #kolarzowka
Siemka pysie z #rowerowywroclaw. Jutro najpewniej będę wracał z Kotliny Kłodzkiej rowerkiem, od Kłodzka będę jechał na Kamieniec, Ziębice i Strzelin. Jakbyście planowali się gdzieś po okolicy kręcić i byście mieli ochotę mnie do Wrocka odholować ( ͡°͜ʖ͡°) to byłbym wdzięczny. Średnia około 25km/h, bez zbędnego rwania. Orientacyjnie do Strzelina się dowlokę na 14-15.
#rowerowykrakow @cree @44zw @regyam @metaxy jedzie w niedzielę (24 lipca) do Włoch, pojeździć #rower po Alpach. Stelvio, Motorilo, Gavia i okolice. Powrót tak, żeby być w kolejną niedzielę (31 lipca) w Krk. Mamy mieszkanie wynajęte na 6 osób, nas jest 4. Zostają dwa miejsca + jeszcze jedno jak ktoś chce przemęczyć się na materacu. Koszt w okolicach 500zł, choć my liczyliśmy to na nasz
Pytanie do znawców tematu. W czym jazda na czas jest tak trudną sztuką dla dobrych kolarzy. Mam na myśli tutaj klasyczny, ok 30-40 km odcinek po płaskim. Sprinterów nie biorę pod uwagę, to raczej oczywiste, bardziej mnie interesują górale. Długi, powiedzmy półgodzinny podjazd można chyba porównać do półgodzinnego wysiłku po prostej (oczywiście z inną prędkością). Kolarzy kompletnychh dobrze jeżdżących po górach i jednocześnie dających sobie rade w czasówka można policzyć na palcach
@oleum: Opór to opór ale inaczej go "zwalczasz". Pod górę problemem są kilogramy, a na płaskim jakieś tam ratio twojej sylwetki i współczynnika oporu powietrza. W TT generalnie wszyscy są podobnie aerodynamiczni (podobnie to nie tak samo i ma to odzwierciedlenie w wynikach, wliczam w to zdolność koncentracji i utrzymania sylwetki), a wagowo już niekoniecznie. Żeby jeszcze bardziej skomplikować to moc na płaskim można generować w różny sposób, jedni używają
Biegacz i programista (15K miesięcznie). Ostatnio coś kręcę.
Jeżdżę głównie w F1 2021 i od czasu do czasu robię pochody do ACC.
Z chłodnej kalkulacji te z zestawy za 2 lub 3 stówki mógłbym opchnąć i dołożyć 6-7 setek do load cella.
#simracing