Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko331
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

redek
redek

redek

Dołączył 11 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1005
  • Znaleziska 1004
  • Mikroblog 1
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 1

1381

Konkurs Eurowizji w Izraelu powinien zostać zbojkotowany!

Konkurs Eurowizji w Izraelu powinien zostać zbojkotowany!

50 osób ze świata kultury i muzyki w Wielkiej Brytanii wystąpiło z prośbą do BBC aby nadawca zrezygnował z transmisji konkursu, z powodu brutalnej izraelskiej okupacji Terytoriów Palestyńskich.

konto usunięte
z
theguardian.com
dodany: 30.01.2019, 09:40:46
  • 135
  • #
    swiat
  • #
    palestyna
  • #
    zydzi
  • #
    eurowizja
redek
redek
redek 30.01.2019, 20:09:40
  • 0
@Fomalhaut:
I to ma teraz usprawiedliwiać Żydów? Chyba się zagalopowałeś.

3114

"Artyści przeciw nienawiści". Warto im przypomnieć jaki mieli wtedy "Tu polew"

"Artyści przeciw nienawiści". Warto im przypomnieć jaki mieli wtedy "Tu polew"

Hipokryzja i tępota naszych celebrytów to ich znak firmowy. Podczas gdy Stuhr szydzi z ofiar katastrofy w Smoleńsku, wypadku A.Dudy czy Żołnierzy Wyklętych, cała sala świetnie się przy tym bawi.

zlotypiachnaplazy
z
youtube.com
dodany: 16.01.2019, 18:27:13
  • 300
  • #
    polityka
redek
redek
redek 17.01.2019, 06:51:41
  • 3
@debustrol:
Każdy z nas chyba nieco inaczej zapamiętał tamten czas. Na początku było rzeczywiście spokojnie. Pierwsze zadymy zaczęły się z chwilą podjęcia decyzji o pochowaniu śp L. Kaczyńskiego na Wawelu. Kolejnym kamyczkiem był zakaz otwierania trumien ze względów epidemiologicznych. W końcu słynne wystąpienie premier E.Kopacz o przekopaniu na metr miejsca katastrofy i wspaniałej pracy polskich i rosyjskich patomorfologów. Ta narracja nie mogła się utrzymać, ponieważ badania sekcyjne przekazane przez stronę

938

Propaganda nazistowska

Propaganda nazistowska

W obliczu zbliżających się wyborów parlamentarnych warto by zastanowić się nad rozwojem propagandy politycznej. Niewątpliwie w historii największy wkład w rozwój technik manipulacji wniosły wielkie dwudziestowieczne totalitaryzmy. Nazizm, jako jeden z nich, rozwinął agitację polityczną do swoistej..

sropo
z
social-share.historykon.pl
dodany: 03.12.2018, 08:38:43
  • 171
  • #
    historykon
  • #
    historia
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    niemcy
  • #
    wojna
  • #
    ciekawostki
redek
redek
redek 03.12.2018, 17:40:31
  • 2
@pumarancza:
VW testy spalin prowadził na ochotnikach. Tymi ochotnikami byli ludzie.

4854

Lot Lecha Kaczyńskiego do Gruzji - notatka kapitana Pietruczuka po zajściu...

Lot Lecha Kaczyńskiego do Gruzji - notatka kapitana Pietruczuka po zajściu...

Wczoraj Maciek Lasek (ten od komisji smoleńskiej) opublikował notatkę, która opisuje w jaki sposób naciskano na kapitana samolotu, żeby poleciał tam gdzie chce Kaczyński. Nic mocniejszego dziś nie przeczytacie. Ciąg dalszy w komentarzu

FlasH
z
twitter.com
dodany: 01.11.2018, 14:53:39
  • 542
  • #
    polska
  • #
    smolensk
  • #
    pis
  • #
    4konserwy
  • #
    neuropa
  • #
    tupolewizm
  • #
    polityka
redek
redek
redek 01.11.2018, 19:10:13
  • -27
@FlasH: A jego zdjęcia na golasa widział cały świat. Ale co tam Putin to spoko gość i nie ma z tym nic wspólnego. On tylko na wyspach morduje. W końcu jest notatka co prawda wiadomo czy to nie wrzutka, ale jest. A jak się okaże prawdziwa to tym bardziej.

530

„Nie wpuściliśmy dziennikarzy TVN na konferencję, bo nie musieliśmy”.

„Nie wpuściliśmy dziennikarzy TVN na konferencję, bo nie musieliśmy”.

Rzecznik Praw Obywatelskich wystąpił do Zakładów Chemicznych Nitro-Chem SA (należących do Polskiej Grupy Zbrojeniowej) z prośbą o wyjaśnienie w sprawie braku akredytacji dla dziennikarzy TVN. Nie zostali oni wpuszczeni na konferencję prasową, dotyczącą działań spółki. - Nie wpuściliśmy...

sznaps82
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 31.10.2018, 06:45:48
  • 181
  • #
    polska
  • #
    dziennikarstwo
  • #
    tvn
  • #
    ciekawostki
  • #
    telewizja
redek
redek
redek 31.10.2018, 21:35:57
  • -1
TVN to stacja, która ma ambicje do decydowania za Polaków. Próbowali zniszczyć Constar. Podstawili swoich dziennikarzy i zrobili aferę na cały kraj. Każdy rozsądny widz wiedział, że robią tak inne firmy. Ktoś na taśmach od Sowy mówi be ogródek, że TVN miał zlecenie na zniszczenie polskiej spółki.

530

Hokus-Pokus, czyli Trybunał Konstytucyjny „znika” wydane wyroki! – Monitor...

Hokus-Pokus, czyli Trybunał Konstytucyjny „znika” wydane wyroki! – Monitor...

Ze stron internetowych Trybunału Konstytucyjnego zniknęły trzy wyroki, których nie opublikowało Centrum Legislacyjne Rządu. Wyrok w sprawie K 47/15, K 39/16 - Ustawa o Trybunale Konstytucyjnym z 22 lipca 2016 r oraz K 44/16 przepisy o wyborze prezesa i wiceprezesa Trybunału

cacum3
z
monitorkonstytucyjny.eu
dodany: 13.05.2017, 21:23:44
  • 169
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    trybunalkonstytucyjny
redek
redek
redek 14.05.2017, 09:42:04
  • -11
@k1fl0w: Ale kogo bronicie. TK w sprawach ważnych dla obywateli nie stał na straży prawa np. podwyższenie wieku emerytalnego, nacjonalizacja OFE. Nie chronił obywateli przed zakusami władzy tylko ją reprezentował. Na 15 członków TK 13 było wybranych przez liberałów. Nigdy w historii nie było sytuacji żeby nie był upolityczniony. Nigdy w historii nie było sytuacji żeby panowała w nim względna równowaga światopoglądowa. Zawsze dominowała w nim opcja liberalna i jak
redek
redek
redek 14.05.2017, 10:31:13
  • -6
@zwykly_obywatel: Sam sobie przeczysz. Albo TK stoi na straży prawa i nie interesuje go czy będzie to z korzyścią dla obywateli albo koniunkturalnie pyta się o stan budżetu i dopiero podejmuje decyzje. TK w założeniu miał być sądem nad prawem ale nigdy takim nie był. Każdy rząd robił na niego skok więc trudno żeby takim był. Ustawa emerytalna jest skandalem, podobnie OFE. TK nie jest od tego żeby martwić się
redek
redek
redek 14.05.2017, 11:07:30
  • -2
@zwykly_obywatel:
Błędnie interpretujesz, że stanie na straży prawa oznacza pilnowanie jednego przepisu naraz.

Prawo nabyte, prawo własności to fundamenty praw. Może nie na pierwszym ale już na 2 roku tego uczą. I nie zmienią tego łamańce czyt. bełkot prawny TK. Co ciekawe sędziowie doskonale o tym wiedzą. Gdy sprawa praw nabytych dot. ich to wiesz co mówią

cyt. Stowarzyszenie Sędziów Polskich "Iustitia" wyraziło "kategoryczny sprzeciw" wobec planów odebrania sędziom prawa do wcześniejszego przechodzenia w stan spoczynku. Zostanie złamana zasada ochrony praw nabytych -
redek
redek
redek 14.05.2017, 12:01:36
  • -3
@zwykly_obywatel:

Sąd nie działa w próżni, a wyroki w szczególności TK, mają konkretny i praktyczny wpływ na rzeczywistość prawną i faktyczną.

To jest czysty pozytywizm prawny. Sąd nad prawem to sąd zgodności danych przepisów z ustawą zasadniczą. Skutki jakie dana ustawa niesie dla budżetu etc. nie leżą w kompetencji TK. W sprawie OFE przyczyną konstytucyjności przepisów był wysoki deficyt budżetowy. Wskaż przepis konstytucji, który mówi o ochronie finansów państwa przez
redek
redek
redek 14.05.2017, 13:23:43
  • -2
@FreeSheep:
Nawet przez myśl mi nie przeszło żeby organ władzy publicznej jakim jest TK nie działał na podstawie i w gr. prawa. Nie w tym rzecz.
Trybunał Konstytucyjny musi wydać wyrok zgodny z ustawą zasadniczą, bo stoi na jej straży. Państwo prawa powinno kierować się jego literą, nawet jeżeli oznaczałoby to olbrzymie koszty dla budżetu.
redek
redek
redek 14.05.2017, 15:04:45
  • -2
@zwykly_obywatel:
To moja ostatnia odpowiedź. Bronisz TK niczym niepodległości, Twoje prawo. Możesz w swojej naiwności uważać, że TK był, jest i będzie kierował się literą prawa. Nie zmienia to jednak faktu, że orzeczenia TK tak w sprawie OFE jak i wieku em. pozwoliły koalicji PO-PSL rządzić. Politycznie motywowany TK swoimi orzeczeniami przedłużył rządy swoich faworytów. Gdyby tego nie zrobił rząd musiałby podnieść podatki, wprowadzić procedurę nadmiernego deficytu, a zamiast ośmiorniczek
redek
redek
redek 14.05.2017, 15:06:15
  • -2
@FreeSheep: I kiedy oprócz OFE pytał ?
redek
redek
redek 14.05.2017, 15:34:12
  • -1
@FreeSheep: Nie zawsze.

W wypadku orzeczeń, które wiążą się z nakładami finansowymi nieprzewidzianymi w ustawie budżetowej, Trybunał Konstytucyjny określa termin utraty mocy obowiązującej aktu normatywnego po zapoznaniu się z opinią Rady Ministrów” – tak brzmi pkt 3 art. 190 konstytucji. Jednak w wypadku ustawy o zmianach w OFE to nie jej przyjęcie, ale odrzucenie miałoby znaczenie dla budżetu. Jaki stąd wniosek? – Jeśli nawet ta konkretna ustawa o OFE ma
redek
redek
redek 14.05.2017, 15:44:44
  • 0
@zwykly_obywatel:
Chyba się nie rozumiemy. Zarzucasz mi, że zachowuję się jak skrzywdzony piłkarz. Nic z tych rzeczy. Piszesz:

Pewnie dlatego, że tak właśnie się wydarzyło. Komentatorzy przecież dziwili się, dlaczego PiS wywołał wojnę z TK, skoro mógł poprzez prezydenta przypieczętować sprawę zwołując pierwsze obrady odpowiednio wcześniej.

Czyli jak przejadę na czerwonym świetle to nie powinienem otrzymać mandatu, bo w tym czasie nic nie jechało i do kolizji nie doszło. Najwyraźniej
redek
redek
redek 14.05.2017, 16:01:13
  • 0
@zwykly_obywatel: Naprawdę już kończąc.
Wg Ciebie prawo nie musi nosić znamion zasad ogólnych. Szkoda, że za przejazd na czerwonym świetle mnie ukarają. W końcu post factum wiadomo, że nic się nie stało.

dziękuję za rozmowę

295

Exxon ukrywał wiedzę o zmianach klimatycznych - jak firmy tytoniowe [ENG]

Exxon ukrywał wiedzę o zmianach klimatycznych - jak firmy tytoniowe [ENG]

Exxon od końca lat 70. do końca lat 80. prowadził badania nt. zmian klimatu. Mimo jednoznacznych wyników, firma zdecydowała się ukryć te wyniki i promować klimatyczny denializm. Co nie przeszkadzało im wykorzystywać badań naukowców od klimatu przy planowaniu wierceń w rejonach Arktyki...

Sierkovitz
z
insideclimatenews.org
dodany: 24.10.2015, 09:08:00
  • 313
  • #
    nauka
  • #
    liganauki
  • #
    ligamozgow
  • #
    ciekawostki
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    swiat
redek
redek
redek 25.10.2015, 07:45:53
  • 1
@Sierkovitz:
Nie wiem z jakiego komitetu naukowego jesteś, ale wiem jakie jest stanowisko Komitetu Nauk Geologicznych PAN.

5. Obecnemu ociepleniu towarzyszy wzrost zawartości
gazów cieplarnianych w atmosferze: w śród nich dominuje para wodna, a w mniejszych ilościach występuje m.in. dwutlenek
węgla, metan, tlenki azotu i ozon. Tak działo się zawsze, bo jest to zjawisko nierozłącznie związane z cyklicznym ocieplaniem i oziębianiem. Okresowy wzrost ilości
redek
redek
redek 25.10.2015, 08:38:11
  • -1
@Sierkovitz:
O to, to. Naukowcy z PAN to kłamcy, oszuści, bo @Sierkovitz pokazał wykres. Pocieszny jesteś.
redek
redek
redek 25.10.2015, 08:57:09
  • -1
@Neratin:
Bardziej im niż Tobie. Po prostu nie znam się na wszystkim tak jak Ty.
redek
redek
redek 25.10.2015, 09:08:27
  • -1
@Neratin:
Oczywiście, że nie na wszystkim w przeciwieństwie do Ciebie. Oni specjalizują się w wąskich dziedzinach, Ty jesteś człowiekiem renesansu.
redek
redek
redek 25.10.2015, 09:14:25
  • -3
@ghostface: A Ty się znasz? heheh
Wielu naukowców zajmujących się zmianami klimatu uważa, że są to naturalne fluktuacje. Co więcej twierdzą, że to nie CO2 a para wodna ma największy wpływ na zmiany klimatu.
redek
redek
redek 25.10.2015, 09:33:19
  • -1
@Sierkovitz:
Wiem, że z neofitami trudno się prowadzi rozmowę.
redek
redek
redek 25.10.2015, 09:35:46
  • -3
Nie, przytłaczająca większość naukowców zajmujących się zmianami klimatu wie, że to wina człowieka.


@ghostface:
Kiedyś przytłaczająca większość wierzyła, że Ziemia jest płaska. Teraz wierzą, że wzrost CO2 ma przyczyny antropogeniczne. Choć trzeba przyznać, że wielu jest innego zdania.
redek
redek
redek 25.10.2015, 09:38:43
  • -1
@ghostface:
Aktualnie to CO2 powoduje zmiany klimatu.

Dawno temu stężenie CO2 było znacznie wyższe niż obecnie, więc obecny wzrost nie będzie problemem". „Powalający dowód na to, że CO2 nie steruje klimatem, znajdziemy w okresach ordowik-sylur i jura-kreda, gdy poziom CO2 był wyższy niż – odpowiednio – 4000 ppm (cząsteczek na milion cząsteczek powietrza) i 2000 ppm. Gdyby teoria IPCC była poprawna, powinno wtedy mieć miejsce potężne ocieplenie, spowodowane przez niekontrolowany
redek
redek
redek 25.10.2015, 10:12:31
  • -3
@ghostface:
To, że rozmawiam z fanatykiem religii ratujmy Ziemię przed CO2 wiedziałem od początku, dlatego wyjaśniam. CO2 jest jednym z wielu gazów cieplarnianych, który jest demonizowany przez wyznawców Twojej wiary. Głównym powodem ocieplenia jest słońce i para wodna.
redek
redek
redek 25.10.2015, 10:32:39
  • -4
@ghostface:
Człowieku wypowiadasz wszystko tonem ex cathedra, a prawda jest taka, że nie ma zgody w świecie naukowym co do tego, że przez CO2 jest ocieplenie. Są opinie, że to wzrost temperatury powoduje wzrost CO2, a nie odwrotnie i że jak temp. osiągnie swój szczyt, to CO2 będzie jeszcze rosło przez 800 lat. Część klimatologów aktualny wzrost CO2 wiążą z średniowiecznym wyżem temperaturowym.
redek
redek
redek 25.10.2015, 11:12:07
  • -4
Te opinie są niczym nie uzasadnione. Natomiast to, że to ludzkie emisje spowodowały wzrost CO2 jest udowodnione.


@ghostface: No ba. Znowu ton ex cathedra. Macie kłopot wyznawcy CO2, ponieważ ta teoria ma mocne podstawy i wiąże wzrost temp. ze wzrostem aktywności słońca.

W twoim urojonym świecie - może. W rzeczywistym - nie, bo nauka jest zgodna, że to ludzie powodują ocieplenie.

Twojego nieurojonego świata nic nie zmąci. Nawet afera climatgate
redek
redek
redek 25.10.2015, 11:34:03
  • -2
@ghostface:
Oczywiście, że będziesz powtarzał za sowimi guru, że to afera medialna. Podobnie jak klimatolodzy przyłapani na dopasowywaniu danych. Tu masz opinię o wcześniejszym raporcie IPCC z 1995 r. dr Fred Seitz
__W czasie mojej 60-letniej obecności w środowisku naukowym, w tym jako przewodniczący Krajowej Akademii Nauk i Amerykańskiego Towarzystwa Fizycznego, nigdy nie widziałem bardziej poruszającego przykładu korupcji w tworzeniu naukowego raportu niż ta, jaka miała miejsce w przypadku omawianego
redek
redek
redek 25.10.2015, 11:53:17
  • -1
@Sierkovitz:
Rzeczywiście wykresu sprzed 400 tys. lat pow. 360ppm nie znalazłem.
Jednak znalazłem coś czego kiedyś szukałem.

W 2007 roku donoszono, że zmniejsza się pokrywa lodowa. Było tak w rzeczywistości, jednak dane Narodowego Zarządu Oceanów i Atmosfery pokazały, że rok później cały zaginiony lód powrócił na swoje miejsce. Stąd też poziom lodu, który skurczył się z 13 milionów kilometrów kwadratowych w styczniu 2007 roku do tylko 4 milionów w październiku
redek
redek
redek 25.10.2015, 12:10:40
  • -1
Nie było żadnych nieprawidłowości - takie są fakty.

No ba. Nawet fakty po faktach.

> Jakie znaczenie ma pojedyncza niczym nie poparta opinia?

@
redek
redek
redek 25.10.2015, 12:27:22
  • -1
@lowca_chomikow:
Bo nie są pewni. Jest wiele hipotez. Nie ma konsensusu jeśli chodzi o raport IPCC. Część naukowców jest innego zdania, część przekupiono. Oto treść jednego z ujawnionych e-maili
„Faktem jest, że nie możemy wyjaśnić braku wzrostu temperatur i jest to śmieszne.

Raport IPCC, tak jak wiele innych, cieszy się takim uznaniem, ponieważ jest opiniowany. Chodzi o to, że jest czytany, omawiany, modyfikowany i zatwierdzany przez międzynarodowe gremium ekspertów. Naukowcy
redek
redek
redek 25.10.2015, 12:46:57
  • -1
@lowca_chomikow:
Ale tylko jedna powszechnie uznawana przez świat nauki
A czyli w nauce demokratycznie większością głosów można zdecydować kto jest ojcem w rodzinie? Tak?

Sierakowitz podał stanowisko PAN z 2007, które jest inne od stanowiska PAN z 2009r. Już samo to pokazuje, że nie ma zgody w środowisku naukowym co do zmian klimatu.
Do tego dochodzi poważne podejrzenie pisanie pod tezę czołowych klimatologów. Ale co tam wg niektórych mamy konsensus.
redek
redek
redek 25.10.2015, 12:54:14
  • 0
Chciałeś raczej powiedzieć jedno zdanie wyrwane z jednego z maili.


@lowca_chomikow:
No pewnie, że wyrwane z kontekstu tak jak to

Właśnie poprawiłem dane, dodałem nieco wartości, tak aby ukryć rzeczywisty spadek temperatury”.
redek
redek
redek 25.10.2015, 19:05:33
  • 0
@e16z5:
Noblista Giaver, Komitet Nauk Geologicznych PAN, Ty, ja jesteśmy emanacją świata ignorantów. Nieważne, że raporty IPCC powstawały pod tezę, że na globalne ocieplenie ma wpływ działalność człowieka. Nieważne, że w ujawnionych e-mailach czołowych klimatologów padały takie zdania
*Właśnie poprawiłem dane, dodałem nieco wartości, tak aby ukryć rzeczywisty spadek temperatury*

Wszystko to nie jest ważne koniec, kropka pisze bloger sierakovitz.
redek
redek
redek 26.10.2015, 09:59:42
  • 0
@pdjakow:
Chyba się nie rozumiemy. Ocieplenie jest faktem i tutaj mamy konsensus. Istotą sporu są jego przyczyny.
IPCC a za nim np. Sierkovitz etc. uważają, że powodem ocieplenia jest wzrost CO2 powodowany działalnością człowieka. Sugerują, że co do tej teorii panuje naukowy konsensus, a tak nie jest.
redek
redek
redek 26.10.2015, 10:37:23
  • 0
@pdjakow:
Konsensus w nauce nie oznacza, że zgadzają się wszyscy.

Oczywiście. Ale tu nie mówimy o jednym bądź dwóch naukowcach, którzy mają odmienne stanowisko od IPCC. Tu jest raczej mowa o setkach.
redek
redek
redek 26.10.2015, 11:08:28
  • 0
@pdjakow:
Tak będziemy rozmawiać bez końca. Nauka posiada obiektywne narzędzia, które pozwalają odróżnić teorię od praw nauki. Teoria lansowana przez IPCC nie przechodzi przez sita weryfikacji licznego grona naukowców. I nie przejdzie podobnie jak nie przeszedł człowiek z Piltdown. Jeżeli coś się robi na zamówienie polityczne i pod to zamówienie układa wyniki, tak jak to robi CZĘŚĆ szacownego grona IPCC, to jest to przekręt na miarę człowieka z Piltdown. Nie
redek
redek
redek 26.10.2015, 12:03:55
  • 0
@pdjakow:
1. Raporty IPCC pisane są pod tezę.
Z treści ujawnionych e-maili wynikało , że dowody na temat globalnego ocieplenia zmieniano tak, aby pasowały do teorii o wpływie, jaki wywiera na nie człowiek.
A jeden z nich był np. takiej treści:
Właśnie poprawiłem dane, dodałem nieco wartości, tak aby ukryć rzeczywisty spadek temperatury”.
2.
redek
redek
redek 26.10.2015, 13:25:23
  • 0
@pdjakow:
To nie Jaworowski tylko opinia naukowców do raportu NIPCC pt. „Nature, Not Human Activity, Rules the Climate- Sumary for Policymakers".
Sceptyków jest sporo noblista Ivar Giaever :
Jestem sceptykiem. […] Teraz dostaliśmy globalne ocieplenie. Stało się ono nową religią.”
Sceptycy - Lista Heartland

1858

PILNE: Dresiarze Owsiaka wyrzucają dziennikarza TV Republika z konferencji...

PILNE: Dresiarze Owsiaka wyrzucają dziennikarza TV Republika z konferencji...

"Dlaczego Mrówka Cała nie wykonała wyroku sądu i nie udostępniła dokumentacji?" - po tym pytaniu dziennikarz Telewizji Republika, Michał Rachoń został wyrzucony z konferencji Wielkiej Orkiestr

ADMIN100
z
niezalezna.pl
dodany: 08.01.2015, 12:42:15
  • 636
  • #
    polska
  • #
    owsiak
  • #
    zlotemelony
  • #
    wosp
redek
redek
redek 08.01.2015, 20:49:21
  • -3
Po co organizować konferencję prasową skoro usuwa się z niej dziennikarza zadającego "niewygodne" pytania? Inna rzecz, że sam jestem ciekaw dlaczego J.Owsiak zlekceważył nakaz sądowy i nie pokazał ksiąg rachunkowych. W końcu ja też się dokładam do WOŚP więc w jakimś sensie są to również moje pieniądze.
  • 10
redek
redek
redek 08.01.2015, 21:10:39
  • -4
@WinyI: No i co z tego, że to nie był temat konf. prasowej. Padło pytanie należało na nie odpowiedzieć. WOŚP to organizacja pożytku publicznego, która obraca również moimi środkami i musi być TRANSPARENTNA. J.Owsiak najpierw zlekceważył sąd teraz dziennikarza. Twoje domniemania na temat motywów Rachonia mnie nie interesują. To klasyczne odwracania kota ogonem. Sprawa robi się rzeczywiście nieciekawa. Poważnie się zastanawiam czy wziąć udział w tegorocznej orkiestrze.
redek
redek
redek 08.01.2015, 21:21:16
  • -4
@kzietek:
Wydajesz pieniądze na WOŚP? - śmiesz żartować?
Dokładam się do WOŚP, w roli darczyńcy. Nie wiem co w tym żartobliwego.

Wydajesz to chyba na ZUS (a może o tym nie wiesz).
I po co ten kąśliwy i niegrzeczny komentarz?
redek
redek
redek 08.01.2015, 21:33:47
  • -6
@WinyI: Chyba się nie dogadamy. Organizacje pożytku publicznego muszą być transparentne. J.Owsiak zachowuje się jakby był ponad prawem, a Ty to jeszcze pochwalasz, bo nie lubisz PIS-u, a Rachoń to pisowiec. Sąd też jest pisowski?

ukłony
redek
redek
redek 08.01.2015, 21:59:37
  • -7
@kzietek: Wiem ile zrobił Jurek, nawet "jeśli ukradł" 10%, a wiesz dlaczego? Bo to i tak jest promil w stosunku do tego ile ukradł ZUS, szpitale, lekarze, politycy i całe to polskie zarządcze gó ....

No i co można odp. na takie dictum? Hmm minister płaci służbową kartą i później oddaje pieniądze - dymisja, prezydent płaci z pożyczonych pieniędzy - dymisja. Wiem, wiem to nie polskie standardy. Tylko skąd potem
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 4 z 4
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 28.09.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 06.01.2023

    Rocznica

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki