Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko224
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
og_mot

og_mot

Dołączył 10 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 245
  • Znaleziska 243
  • Mikroblog 2
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 0

11

Motocykl Sokół 500 RS M311

Motocykl Sokół 500 RS M311

Motocykl Sokół 500 RS M311

og_mot
z
motocykle.svasti.org
dodany: 04.01.2016, 10:50:36
  • 0
  • #
    polska
  • #
    motoryzacja
  • #
    motocykle
  • #
    2rp
  • #
    technika
  • #
    historia

395

Zrzutka na walkę z ZUS o system taki jak w UK

Zrzutka na walkę z ZUS o system taki jak w UK

Chcę udowodnić przed Europejskim Trybunałem Praw Człowieka, że ryczałtowa składka pobierana bez względu na osiągany dochód jest pogwałceniem praw człowieka do życia, godności, ochrony własności i nie może obowiązywać w europejskim państwie prawa urzeczywistniającym zasady sprawiedliwości społecznej.

og_mot
z
zrzutka.pl
dodany: 22.12.2015, 22:52:40
  • 144
  • #
    polska
  • #
    biznes
  • #
    firma
  • #
    ekonomia
  • #
    polityka
  • #
    pieniadze
og_mot
og_mot
Autor
22.12.2015, 23:30:49
  • 11
@mwckrk: Jakbym miał zapłacić 1100zł i nie byłoby PIT I VAT i akcyzy to OK. Teraz Korwin jest za likwidacją podatków dochodowych ponieważ jest VAT.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 08:02:08
  • -6
@piosyk: To dlaczego Polacy uciekają do UK przed takim zajebistym systemem jaki jest w Polandeszu ?
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 08:25:17
  • 3
@okurcze: Uważasz zatem , ze skladka 1100zł na ZUS jest OK. ZUS oblicza ją na danych z d--y czyli GUSu i każe płacić bez oglądania się na to czy masz na chleb czy nie. Składki powinny być dobrowolne, ale jeżeli nie mogą być to MUSZA być płacone od dochodu, ponieważ po za dużymi miastami ludzi nie stać na tak ogromne kwoty.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 08:37:42
  • 4
@okurcze: Ja nie wierze w żadne państwowe emerytury. I tak nikt z pokolenia 30latkow nic nie dostanie. ZUS to podatek taki sam jak PIT. w ZUS nie ma zadnych pieniedzy, a dzieci jest coraz mniej. Widze, ze nie rozumiesz jaka patologia jest skladka ZUS. Zamiast pozwalac akumulowac kapital i rozwijac sie malej firmie ZUS wymusza skladki obliczone na podstawi widzimisie durnej wladzy i wymyslonych danych GUS. Rozumiesz? Ja nie chce
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 08:49:06
  • -2
@okurcze: Dlatego, że celem jest rozwój a nie stagnacja. Najważniejszy jest rozwój kraju a nie dobre samopoczucie tłustych zadowolonych kotów. Każdy ma prawo być bogatym i trzeba umożliwić mu akumulację kapitału. Podatek liniowy jako składka ZUS jest sprawiedliwy.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 08:57:31
  • 0
@okurcze: Jakieś argumenty? Jestem głosem prowincji zamordowanej przez gestaPO i banksterów. Tych, którzy uciekli do UK aby otwierać firmy. Tych których system w Polandeszu morduje na co dzień.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 09:21:08
  • 5
@arek93298: Bo więcej zarabia i stać go.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 09:31:41
  • 4
@piosyk: Teoria skapywania nie działa. System w Polsce jest nastawiony na to aby było dużo tanich niewolników do zachodnich montowni. Polska jest Bangladeszem Europy. Wysokie składki ZUS dla słabych kapitałowo firm są jednym z elementów tego zbrodniczego systemu narzuconego nam przez Zachód. Niskie płace są skutkiem tego, że Polacy maja alternatywę zdechnąć albo wyjechać. Nie otwierają działalności, ponieważ system zabija ich na starcie. Firmy otwierane za dotacje wytrzymują max 2
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 09:33:09
  • 12
@arek93298: W c--j logicznie wytłumacz jak walczyć o wyższe płace dla samoatrudnionych.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 09:46:02
  • 0
@AlekGames: Co jest złego w podatku liniowym? Obecna składka na ZUS jest podatkiem degresywnym. Im mniej zarabiasz tym większy % dochodu płacisz. Czy to jest sprawiedliwe?
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 09:59:07
  • 5
@piosyk: Heh. Absolutnie nic nie mają. Dobre ;-) Składki na ZUS są horrendalnie wysokie właśnie po to aby ludzie szli do zachodnich montowani a nie myśleli o zakładaniu swojego biznesu.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 10:07:34
  • -5
@Myrten: Składka na ZUS musi być powiązana z PIT i kwotą wolną od podatku. Nie zarobisz 10.000 rocznie nie płacisz nic. A potem może być nawet 40%. Może uda się wywalczyć 25%, a może 15%. To zależy czy polskie barany prowadzone przez gestaPO, banksterów czy PiSiorów zgodzą się na taki rabunek.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 10:16:14
  • 0
@okurcze: Weź mi wytłumacz dlaczego brytyjski ustawodawca pozwala na takie zabawy w biznes , a polski chce być mądrzejszy i wygania 3 miliony swoich obywateli? Widać jakiś sens Brytyjczycy w tym widzą, a Polacy w twoim rodzaju nie są w stanie pojąć. Szewc, kioskarka, sprzedawca warzyw, krawiec, mały sklep na rogu nigdy nie będą wielkimi firmami ale to nie powód, żeby ich zamordować i skazać na opiekę społeczną, lub pracę
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 10:21:07
  • 1
@Myrten: Celem jest rozwój a nie stagnacja. Czy Polska, nie może po prostu skopiować systemu, który dobrze działa, a nie silić się na wymyślanie jakiegoś prototypu wygodnego dla silnych i bogatych? Przecież widać, że obecny system jest trupem, który wyciska ostatnie soki z najsłabszych, żeby dogodzić ustawionym.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 10:25:34
  • 5
@okurcze: Nic nie wytłumaczyłeś. 1100zł miesięcznie podatku dla szewca w małym mieście to morderstwo.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 10:32:56
  • 6
@kaef: gestaPowcy i banksterzy nie rozumieją czym jest prowadzenie firmy w Polsce. Ja prowadziłem biznes 12 lat, przeżyłem SLD, PIS, ale gestaPO już się nie dało. Teraz jestem w UK i widzę różnice między PL a UK. W UK celem jest rozwój w PL stagnacja i wegetacja dla milionów.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 10:53:55
  • 0
@Myrten: Bull shit. Dlaczego 40% a nie 20% albo 10%? Udowadniasz tezę hipotezą. Należy zorganizować tak system aby silni, bogaci i ustawieni także płacili a mali mogli się rozwijać. Musi być sprawiedliwie.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 11:38:01
  • 0
@Myrten: Co do ZUS - wystarczy skopiować system z UK i w obecnych warunkach społeczno-politycznych będzie OK. Zgadzam się, że obciążenia należy minimalizować. Problemem krajów kolonialnych jak Polska jest to, że zachodni kolonizatorzy płacą podatki z zysków osiąganych w Polsce w swoich metropoliach. Po za zmianą systemu zbierania składek na ZUS należy zakazać cen transferowych tak aby wielkie koncerny musiały płacić podatki w Polsce. Przy większej bazie płacących, podatki procentowo
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 11:48:39
  • 0
Jezus też był naiwny, a teraz ma miliardy wyznawców ;-)
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 12:03:01
  • -1
@WielkaPolska: No to co proponujesz? Wegetację i czekanie na cud? A może uważasz, że samozatrudniony to wróg Narodu i trzeba mu jeszcze d-----ć, chociaż nie ma na chleb? BTW: w Polsce emerytury są też niższe, więc dlaczego ZUS miałby paść ?
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 12:09:31
  • -1
@true-true: Kolego, a jaki podatek jest zasadny? Wszystko to tylko umowa społeczna albo wynik dominacji jednej grupy nad drugą. Akurat z podatkiem degresywnym należy walczy, bo jest to hamulec rozwoju.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 12:10:42
  • 0
@WielkaPolska: No to zacznijmy obniżać od tych, których nie stać na zapłacenie haraczu dla ZUS. Niech PiS uchwali ustawę że kwota wolna od podatku dotyczy też składek ZUS !!!
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 12:18:25
  • 0
@wkopywaczwykopywacz: Dzięki. Jak masz chwilę to odpowiadaj tłustym kotom, banksterom i gestaPOwcom. Ja niestety muszę znikać zarobić na chleb dla siebie i okruszki dla królowej.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 12:22:43
  • -4
@Instynkt: No i dobrze. Podatek katastralny jest sprawiedliwy. UK to wzór do naśladowania. Milion Polaków tak zagłosowało nogami.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 12:28:10
  • 0
@Instynkt: 169 wykopów, 15 zakopów. Demokracja. 90% chce zmiany.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 12:29:53
  • -6
@despiaciu: Nie uprawiaj hasbary gestaPOwcu.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 12:34:46
  • -3
@despiaciu: Podludziu do kwadratu - skąd wiesz, że ktoś jest złodziejem?
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 12:39:29
  • -1
@Myrten: Zgadzam się, myślimy podobnie. Podatek degresywny zabija na stracie, dochodowy zniechęca do rozwoju, ale od czegoś trzeba zacząć. Degresywna składka ZUS to aborcja dla małych biznesów.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 12:42:39
  • -1
@despiaciu: Przecież napisał, że na odpisy wyroków z sądu i walkę w kolejnych instancjach. Żeby złożyć wniosek do TK musisz mieć prawnika.Jakbyś był istotą rozumną to byś o tym wiedział. A tak zrobiłeś z siebie podejrzliwego trola.

Chcę udowodnić przed Europejskim Trybunałem Praw Człowieka, że ryczałtowa składka ZUS pobierana bez względu na osiągany dochód jest pogwałceniem praw człowieka do życia, godności, ochrony własności i nie może obowiązywać w europejskim państwie
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 12:47:31
  • 0
@neviu: Należymy do chujstwa zwanego UE i Rada Europy i do chujów należy mówić po c-------u. Najpierw trzeba wyjąć jedną cegłę z muru chujstwa.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 12:52:48
  • -1
@Khosm: Wystarczy #antyzus hahaha
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 13:07:16
  • -1
@Myrten: Wyjściem byłoby jak już wspomniałem ustalenie kwoty wolnej od podatku i składek. Nikt nie twierdzi, że składki ZUS muszą wynosić 40%. Jeżeli rząd wziąłby się za opodatkowanie korporacji transferujących zyski za granicę, to mógłby wrzucić do systemu FUS większą dotację a składki obniżyć. Przecież Polska to kraj dla Polaków a nie korpo.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 13:23:11
  • -1
@Myrten:Kwotę wolną od podatków i składek powinien mieć każdy. Wszystkie składki płacone za pracownika powinny być wyszczególnione aby pracownik wiedział, ile zdziera z niego państwo. Teraz pracownik nie ma pojęcia o składce płaconej przez pracodawcę i za niskie pensje ma pretensję do pracodawcy.

Aby załatwić korpo wystarczy przenieść akcję "weź paragon" na akcję "pokaż fakturę za usługi doradcze i korzystanie z logo". Rząd musi chcieć to zrobić.

A co do
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 13:31:24
  • 0
@arek93298: P---------e. 3500zl to jest 586funtow. Bardzo k---a chetnie zaplace przy zarobku 2700funtow.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 13:38:10
  • 0
@arek93298: Nie kumasz kolego ni huja. Zarabiajać 2700zł brutto musisz w PL zaplacić składkę 1100zł. W UK byłoby to 586Ł przy zarobkach 2700Ł. Rozumiesz czy mam ci to wytłumaczyć na palcach ?
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 13:42:26
  • -2
@arek93298: tak tlumaczył się zjeb Szczurek były minister finansów z gestaPO, twierdząc, że podatki w Polsce są niskie KWOTOWO. Heh. Bo w Europie to panie w wyzysk a w Polsce raj podatkowy. Dla korpo.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 13:49:34
  • -2
@arek93298: A co jesteś szczurzym pomiotem z MInFIn ?
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 13:52:58
  • -1
@Myrten: Musiałaby być jednakowa stawka VAT w każdym kraju i podatek musiałby być zbierany przez Europejski Urząd Skarbowy, apotem dzielony na poszczególne kraje. Tego się nie da zrobić do póki UE nie jest federacją. Nie byłoby stawki 0% przy wewnątrzwspólnotowej dostawie towarów.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 13:53:41
  • -2
@arek93298: udajesz Szczurka czy nim jesteś ?
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 13:58:40
  • -1
@arek93298: Tak tak, a Żydzi są mądrzy, Niemcy porządni, a Polakom trzeba d-----ć podatkiem i twierdzić, że jest niski. Ja ci mogę dać prawo latania w kosmos? I co z tego.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 14:05:26
  • 0
Kolego. Ja mam pieniądze na życie. Wybrałem UK bo uważam, że jest to system optymalny. Ja nie walczę dla siebie tylko dla tych, którzy zostali w Polsce. W którym miejscu jestem roszczeniowy?
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 14:07:10
  • -1
@arek93298: A w PL jak idziesz do dentysty to nie płacisz jak chcesz mieć wszystkie zęby? Chyba cię dawno w kraju nie było. Bezpłatnie to dostaniesz plombę z amalgamatu z rtęcią jak przed wojną.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 14:09:34
  • 0
@arek93298: Wez k---a mnie nie rozsmieszaj. Znajdz dentyste na NFZ ktory ci zrobi biała plombę. Ty chyba jestes z kosmosu.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 14:11:11
  • 0
@okurcze: Dziękuje za wyczerpującą odpowiedź.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 14:20:47
  • 0
@arek93298: Bla bla bla. Od razu widać, że z Wawki.

NFZ: dobre plomby tylko na przednie zęby

Masz prawo do bezpłatnego leczenia próchnicy. Jednak plomby chemoutwardzalne dentysta z NFZ założy tylko w przednich zębach (od jedynki do trójki). Pozostałe może wypełnić jedynie amalgamatem. Ze skierowaniem od kontraktowego stomatologa prześwietlisz co prawda zęby zgodnie ze zleceniem, ale jeśli sprawa jest poważniejsza, NFZ zapłaci za darmowe leczenie endodontyczne (kanałowe) tylko dwunastu zębów z przodu
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 14:34:07
  • -3
@arek93298: Bo w Polsce mieszkają ekstremalnie tani niewolnicy, którym rząd kradnie 80% dochodu i ten rząd twierdzi, że płacą mało. Kwotowo.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 14:36:06
  • 0
@IngloriousMartin: Im szybciej tym lepiej. Trzeba rozebrać ten system po cegiełce aby nie przygniótł nas w chwili upadku.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 14:41:35
  • -1
@arek93298: Oficjalnie niewolnictwo zlikwidował car w 1864 roku. Ale nieoficjalnie Polskę zachodni kapitał traktuje jak swoją kolonię z dużą populacją niewolników, których można zagonić do roboty za 300 ojro bez gwarancji mieszkania i wyżywienia. Taniej i lepiej niż starożytnym Rzymie.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 14:49:36
  • -2
@arek93298: Wspaniale. Arbeit mach frei.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 14:51:31
  • 0
@rfree: Programiści w korpo, klepiący kod na korporacyjnym sprzęcie, na DG to jest właśnie patologia tego systemu.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 14:59:03
  • 0
@rfree: Heh. Korposzczury na lewych umowach wyzywają mnie od złodziei. Zaszczyt. Po prostu zaszczyt.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 15:22:33
  • 0
@IngloriousMartin: Jak zwykle. Zapłacą najsłabsi. A politycy i banksterzy będą twierdzić, że tego nie dało się przewidzieć i należy zacisnąć pasa.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 15:50:06
  • -2
@rfree: Tak. Rabunek. Trzeba wyjąć pierwszą cegłę z tego systemu. Dlaczego wogóle płacisz te g---o? Dlaczego się nie buntujesz? Bo klepiesz kod, masz na papu i na resztę w------e. Zbuntuj się zamiast nazywać innych złodziejami. ZUS to zło. Ale ZUS dla prawdziwych mikrofirm to zbrodnia.
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 15:55:15
  • 0
@rfree: No to o co ci k---a chodzi jak nie płacisz ZUS ? Bo tako ? :p
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 15:58:35
  • 0
@rfree: No to k---a zamiast wyzywać od złodziei innych zbuntuj się i coś zrób! Ten system trzeba rozwalić!

2

gestaPOwsko-postkomunistyczne postrzeganie sprawiedliwości

gestaPOwsko-postkomunistyczne postrzeganie sprawiedliwości

Sąd uzasadniając odrzucenie pozwu o odszkodowanie maturzystki, która pozwała OKE o błąd w ocenie jej matury w wyniku czego nie dostała się na bezpłatne studia, stwierdził, że nie narusza to w niczym jej dóbr osobistych ponieważ studiuje, chociaż musi za to płacić. Bezmiar niesprawiedliwości.

og_mot
z
tvn24.pl
dodany: 23.12.2015, 11:02:25
  • 2
  • #
    polska
og_mot
og_mot
Autor
23.12.2015, 13:11:15
  • 0
@frytex2: To co dzieje się w sądach to parodia sprawiedliwości. Większość obchodzi tylko kto rządzi, a nie jak.

108

Gwiazda: Obyśmy nie mieli takiego prezydenta przez 500 lat.

Gwiazda: Obyśmy nie mieli takiego prezydenta przez 500 lat.

Wprawdzie zajmuję się kwestiami bezpieki i agentury, ale nie wiem, czy gorszy jest „Alek”, czy „Bolek”. Mija 25 lat od zaprzysiężenia Lecha Wałęsa na prezydenta. Z tej okazji Wałęsa napisał, że Polacy przez najbliższe 500 lat nie będą mieli tak dobrej prezydentury jak ta jego.

krzysiekciekawy
z
fronda.pl
dodany: 22.12.2015, 19:13:55
  • 18
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    walesacontent
  • #
    gwiazda
  • #
    leszke
  • #
    heheszki
og_mot
og_mot 23.12.2015, 10:44:50
  • 0
Andrzej Gwiazda ma rację.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

2

Audycja o SFM - "Tamci wspaniali chłopcy na swych warczących maszynach"

Audycja o Szczecińskiej Fabryce Motocykli z 1998 roku.

og_mot
z
motocykle.svasti.org
dodany: 22.12.2015, 06:49:55
  • 0
  • #
    szczecin
  • #
    junak
  • #
    motoryzacja
  • #
    motocykle
  • #
    prl
  • #
    gimbynieznajo

4

Prospekty i foldery motocykli SHL

Prospekty i foldery motocykli SHL

Prospekty i foldery motocykli SHL.

og_mot
z
motocykle.svasti.org
dodany: 21.12.2015, 09:18:13
  • 0
  • #
    kielce
  • #
    shl
  • #
    motocykle
  • #
    motoryzacja
  • #
    prl
  • #
    gimbynieznajo

7

Rok 3333 czyli sen niesłychany - J.U.Niemcewicz - opowiadanie S-F z 1817 roku

Juljan Ursyn Niemcewicz, zwrócił uwagę swoją na lud Izraela, który gnębiony i prześladowany w całej Europie, doznał przytułku w naszym kraju, i odpłacił mu się za to dobrodziejstwo tak, jak owemu chłopu z bajki odpłaciła się ogrzana za pazuchą jego żmija.

og_mot
z
rcin.org.pl
dodany: 20.12.2015, 21:32:20
  • 0
  • #
    polska
  • #
    historia
  • #
    literatura
  • #
    sf
  • #
    ksiazki
  • #
    ciekawostki

6

Prospekty skuterów OSA

Prospekty skuterów OSA

Prospekty skuterów OSA M50 i M52 produkowanych przez Warszawską Fabrykę Motocykli.

og_mot
z
motocykle.svasti.org
dodany: 17.12.2015, 08:52:47
  • 0
  • #
    polska
  • #
    motoryacja
  • #
    motocykle
  • #
    skutery
  • #
    prl
  • #
    gimbynieznajo

2

Kup WFM !

Kup WFM !

Kup fumkę :-)

og_mot
z
motocykle.svasti.org
dodany: 14.12.2015, 09:45:12
  • 0
  • #
    motocykle
  • #
    motoryzacja
  • #
    warszawa
  • #
    wfm
  • #
    polskaludowa
  • #
    prl

8

Foldery i prospekty motocykli WSK

Foldery i prospekty motocykli WSK

Prospekty i foldery motocykli WSK

og_mot
z
motocykle.svasti.org
dodany: 12.12.2015, 06:17:02
  • 0
  • #
    polska
  • #
    motoryzacja
  • #
    motocykle
  • #
    wsk
  • #
    prl
  • #
    gimbynieznajo

7

Prototyp motocykla sportowego napędzanego silnikiem WSK 175

Prototyp motocykla sportowego napędzanego silnikiem WSK 175

Prototyp motocykla sportowego napędzanego silnikiem WSK 175.

og_mot
z
motocykle.svasti.org
dodany: 10.12.2015, 08:28:01
  • 4
  • #
    polska
  • #
    motoryzacja
  • #
    motocykle
  • #
    technologia
  • #
    ciekawostki
og_mot
og_mot
Autor
10.12.2015, 09:35:26
  • -2
@wittorio007: Not your bussines.

0

Cylindry i tłoki - wymiary nominalne i naprawcze - polskie motocykle

Cylindry i tłoki - wymiary nominalne i naprawcze.

og_mot
z
motocykle.svasti.org
dodany: 09.12.2015, 08:30:58
  • 1
  • #
    motocykle
  • #
    motoryzacja
  • #
    technika

6

Schematy instalacji elektrycznej polskich motocykli - WSK M06 B3 i M21,...

Schematy instalacji elektrycznej polskich motocykli - WSK M06 B3 i M21, SHL M11 i M17 Gazela, Junak

og_mot
z
motocykle.svasti.org
dodany: 08.12.2015, 09:45:27
  • 0
  • #
    motocykle
  • #
    motoryzacja
  • #
    elektryka

0

Pulsacyjny zawór magnetyczny

Pulsacyjny zawór magnetyczny

Opis i rysunki elektromagnetycznego zaworu do silnika dwusuwowego, zmniejszającego zużycie paliwa.

og_mot
z
motocykle.svasti.org
dodany: 07.12.2015, 10:54:24
  • 0
  • #
    motocykle
  • #
    motoryacja
  • #
    romet
  • #
    gimbynierozkminio
  • #
    technologia

6

Motocykl WSK 175

Motocykle WSK 175 M21W2 i odmiany. Opis ogólny, zdjęcia, rysunki i dane techniczne motocykli: M21W2S, Kobuz, Dudek, Perkoz. Schemat instalacji elektrycznej 6V.

og_mot
z
motocykle.svasti.org
dodany: 06.12.2015, 09:04:13
  • 0
  • #
    motocykle
  • #
    motoryzacja
  • #
    gimbynieznajo

2

Niedomagania silnika S01 i sposoby ich usuwania - WSK SHL WFM

Najczęściej występujące niedomagania silników S01 i ich przyczyny.

og_mot
z
motocykle.svasti.org
dodany: 04.12.2015, 08:24:01
  • 0
  • #
    motocykle
  • #
    motoryzacja
  • #
    gimbynierozkminio

6

Jak wzmocnić dwusuwowy silnik S01 - WSK i WFM

Jak wzmocnić dwusuwowy silnik S01 - WSK i WFM

Jak wzmocnić dwusuwowy silnik.

og_mot
z
motocykle.svasti.org
dodany: 02.12.2015, 09:27:17
  • 1
  • #
    motocykle
  • #
    motoryzacja

3

Niedomagania gaźników G16, G20 i G20s oraz sposoby ich usuwania

Niedomagania gaźników G16, G20 i G20s oraz sposoby ich usuwania. Motocykle WSK i WFM.

og_mot
z
motocykle.svasti.org
dodany: 01.12.2015, 08:14:54
  • 0
  • #
    motocykle
  • #
    motoryzacja
  • #
    gimbynierozkminio

931

W 2014 r. Niemcy kontrolowali w Polsce 133 tytuły prasowe mając 75 proc....

W 2014 r. Niemcy kontrolowali w Polsce 133 tytuły prasowe mając 75 proc....

Oto jak wygląda neo-kolonializm w wersji stosowanej: Zgodnie z danymi Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w ubiegłym roku (2014) jedynie 24 proc. udziału w rynku prasowym w Polsce należało do wydawców z polskim kapitałem.

WILI7777
z
niewygodne.info.pl
dodany: 01.12.2015, 06:08:21
  • 91
  • #
    polska
  • #
    swiat
  • #
    ciekawostki
  • #
    4konserwy
  • #
    wydarzenia
  • #
    polityka
og_mot
og_mot 01.12.2015, 08:11:13
  • 0
Powtórka z Generalnej Guberni. Polska to niemiecka kolonia ,która jest komplementarna gospodarczo do Niemiec. Nie ma biur konstrukcyjnych a tylko montownie, w których potrzeba dużo taniej pracy ręcznej. za 8 lat rządów gestaPOwców należy powiesić !
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

og_mot
og_mot 01.12.2015, 08:11:54
  • 0
http://www.wykop.pl/link/2882243/fala-niemiecka-propaganda-dla-polakow-w-czasie-okupacji-jest-taka-jak-teraz/
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

5

Historia Warszawskiej Fabryki Motocykli

Historia Warszawskiej Fabryki Motocykli

Historia motocykli WFM 1946-1965

og_mot
z
motocykle.svasti.org
dodany: 30.11.2015, 11:49:34
  • 0
  • #
    motocykle
  • #
    motoryzacja
  • #
    gimbynieznajo
  • #
    prl
  • #
    warszawa
  • #
    historia
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 1 z 3
  • >

Og Mot

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 18.10.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking