Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko297
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

nontepeto
nontepeto

nontepeto

Dołączył 12 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 9815
  • Znaleziska 5783
  • Mikroblog 4032
  • Obserwujący 36
  • Obserwowane 16

10

Wyniki badania - przejście infekcji COVID-19 daje częściową odporność ale....

Wyniki badania - przejście infekcji COVID-19 daje częściową odporność ale....

... ludzie nadal mogą być nosicelami i zarażać. Badanie przez 5 miesięcy na na ok 6 tysiącach pracowników służby zdrowia w UK. Podsumowanie: przejście zarażenia zmniejsza szanse na ponowne zarażenie o ok 76%.

krzyk2
z
gov.uk
dodany: 14.01.2021, 22:00:33
  • 8
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    covid19
  • #
    koronawirus
  • #
    uk
  • #
    medycyna
nontepeto
nontepeto
nontepeto 15.01.2021, 00:21:01
  • -1
@krystal_Tri_tapik:
The researchers calculated that adjusted odds ratio was 0.17 for all reinfections (95% confidence interval 0.13 to 0.24) compared with PCR confirmed primary infections, equating to 83% protection. The median interval between primary infection and reinfection was over 160 days.
Verdino
Verdino
Verdino
13.01.2021, 21:18:45
  • 0
Jak to jest trolle,kiedy za te pisiont groszy bronicie wytrwale waszych pracodawców a oni was demolują jak na załączonym obrazku?! XD

#koronawirus #covidioci #szczepienia #heheszki
Verdino - Jak to jest trolle,kiedy za te pisiont groszy bronicie wytrwale waszych pra...

źródło: comment_1610572408QOzM8jP79hwThksH07vJZO.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
nontepeto
nontepeto
nontepeto 13.01.2021, 22:40:02
  • 0
@Verdino: Ja bardzo chętnie Ciebie potrolluję za 50 groszy, nie więcej. Ale najpierw powiedz co autor miał namyśli, jaki błąd można mu zarzucić i kim jest autor.
Jak udowodnisz przeczytanie ze zrozumieniem, to oddam Ci swoje 50 groszy i jeszcze drugie dorzucę.
  • Odpowiedz
nontepeto
nontepeto
nontepeto 14.01.2021, 06:28:13 via iOS
  • 0
@Verdino: Na jakiej podstawie twierdzisz, że skuteczność szczepionki jest na poziomie 29%?
  • Odpowiedz
nontepeto
nontepeto
nontepeto 14.01.2021, 07:53:45
  • 0
@Verdino: Nie, kochaneczku, Ty twierdzisz. ja pytam na jakiej podstawie. Nie odsyłaj mnie do BMJ, napisz sam, własnymi słowami, na podstawie własnej wiedzy, dlaczego skuteczność szczepionki jest na poziomie 29%. Dlaczego się zgadzasz z tą tezą?
Czujesz już, że toniesz?
  • Odpowiedz
nontepeto
nontepeto
nontepeto 14.01.2021, 10:27:55
  • 0
@Verdino: To jest komentarz edytora, misiu. Ja pytałem jaki z tego komentarza można wyciągnąć wniosek, pytałem o Twoją krytyczną analizę tego komentarza. Ty się ograniczyłeś do ogłoszenia, że szczepionka ma 29% skuteczności na podstawie komentarza jednego edytora i szczęśliwy spocząłeś na laurach. Pytałem także jaki błąd implikuje taka interpretacja skuteczności, na to pytanie także nie odpowiedziałeś. Nie ogarniasz nawet podstaw tego co cytujesz. Tępo odtwarzasz coś, co ktoś na podobnym poziomie
  • Odpowiedz
nontepeto
nontepeto
nontepeto 14.01.2021, 10:41:23
  • 0
@DanteTooMayCry: No wyjaśniajcie, bo widzę, że się dwa mózgi zebrały. Zero plus zero zawsze będzie zero, ale wyjaśniajcie, nie mogę się doczekać. A jak za bardzo zaczniecie wyjaśniać, to się #!$%@?ę i zrobię o Was znalezisko.
  • Odpowiedz
nontepeto
nontepeto
nontepeto 14.01.2021, 16:42:34
  • 0
@DanteTooMayCry: Dante, glonojadzie, Ty mi coś wyjaśniłeś? Ty? Serio? Chłopie, Ty masz ego odwrotnie proporcjonalne do inteligencji, a z Twoim poziomem inteligencji trudno się mierzyć, szkoda się chować w muł. Serio, przecież ty jesteś głupszy niż moje stare buty. No zaoraj mnie, proszę, zaoraj. Zaprzęgnij się do pługa, jak muł i zaoraj. Nie mogę się doczekać Twoich standardowych pierdów, weź się zepnij, dołóż do pieca i oraj.
I weź zrób to
  • Odpowiedz
nontepeto
nontepeto
nontepeto 14.01.2021, 16:58:16
  • 0
Istnieje wyraźna potrzeba danych, aby odpowiedzieć na te pytania


@Verdino: Ty nawet nie potrafisz w język obcy, prawda? Żywcem zerżnięte maszynowe tłumaczenie z FB "Towarzystwa lekarzy medycyny zintegrowanej". Innymi słowy z miejsca zrzeszającego głąbów. To jedyne miejsce w Internetach, gdzie ten kosmiczny babol jest dostępny. I nadal nic od siebie, nadal copy paste, bez zrozumienia, bez żadnej wiedzy, jak tępa małpa.

Zapytam jeszcze raz. Gdzie P. Doshi naraża się na poważny
  • Odpowiedz
nontepeto
nontepeto
nontepeto 14.01.2021, 21:47:33
  • 0
@Verdino: Myślałem, że w końcu któryś z mózgowców załapie, że robię sobie z nich jaja. No ale jednak nie, dwa takie tuzy a i razem nie mają tyle rozumu. Żałosne.
Verdiś, mój ty jamochłonie nieudolny, ja wiem kim jest Peter Doshi. To jest antyszczepionkowa prostytutka chodząca na pasku Laura and John Arnold Foundation. Co to za fundacja, to już wszyscy wiemy, antyszczepionkowe, antynaukowe i w gruncie rzeczy antyludzkie lobby pomyleńców. To
  • Odpowiedz
nontepeto
nontepeto
nontepeto 14.01.2021, 23:06:18
  • 0
@Verdino: Tak na oko, ze dwa rzędy wielkości więcej biorę. Choć, im dłużej się przyglądam, tym większą mam wątpliwość czy nie zaniżyłem tego szacunku. Może nawet 3 rzędy wielkości.
I tak jak zawsze, wylazło szydło z worka. Jak już dupa obita, to się zaczęło skakanie po różnych tematach, bez ładu, składu i porządku. Panika.
Dobra, kończymy ten mecz do jednej bramki. Idź włóż tyłek do miski z zimną wodą i przestań
  • Odpowiedz

44

Izrael: po drugiej dawce szczepionki częściej występują objawy

Izrael: po drugiej dawce szczepionki częściej występują objawy

Po otrzymaniu drugiej dawki szczepionki przeciw COVID-19 organizm wyposażony jest już w przeciwciała, co zwiększa prawdopodobieństwo wystąpienia objawów takich jak zmęczenie, bóle głowy i mięśni, dreszcze, a czasem i gorączka

Dremor
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 14.01.2021, 19:26:00
  • 20
  • #
    swiat
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    szczepienia
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
nontepeto
nontepeto
nontepeto 14.01.2021, 20:51:56
  • 2
@Niedozdarcia2:
By:
James Lyons-Weiler, PhD
Robert F. Kennedy, Jr.

Zebrało się do kupy, nomen omen, dwóch specjalistów od epidemiologii: #!$%@? i złodziej, w dowolnej kolejności.
Mało tego, tych dwóch specjalistów z Koziej wólki powołuje się na następujące prace:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22536382/
https://cvi.asm.org/content/23/3/189
Pierwsza dotyczy czterech wczesnych wersji szczepionek przeciwko SARS i kończy się konkluzją: "These SARS-CoV vaccines all induced antibody and protection against infection with SARS-CoV. However, challenge of mice given any of
nontepeto
nontepeto
nontepeto 14.01.2021, 21:17:00
  • 1
@Niedozdarcia2: To nie było zaproszenie do dyskusji.
nontepeto
nontepeto
nontepeto 14.01.2021, 21:48:09
  • 1
@Niedozdarcia2: To nie było zaproszenie do dyskusji. Chcesz to większą czcionką?

310

Pierwsza dawka szczepionki firm Pfizer/BioNTech ogranicza infekcje o 33-60 proc.

Pierwsza dawka szczepionki firm Pfizer/BioNTech ogranicza infekcje o 33-60 proc.

Wstępne dane pokazują, że pierwsza z dwóch wymaganych dawek szczepionki przeciwko Covid-19, wyprodukowanej przez firmy Pfizer/BioNTech ogranicza infekcje o 33-60 proc. 14 dni po podaniu - poinformowały izraelskie ministerstwo zdrowia i kasy...

CeXXX
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 13.01.2021, 20:09:47
  • 95
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    covid19
nontepeto
nontepeto
nontepeto 13.01.2021, 20:33:41
  • 95
@stanq87: Skuteczność szczepionki to proporcjonalna redukcja zachorowań w grupie zaszczepionej w stosunku do grupy bez ochrony. Twoja zaś definicja nie bardzo się trzyma kupy.
nontepeto
nontepeto
nontepeto 13.01.2021, 20:38:45
  • 26
No i teraz pytanie, co poeta miał na myśli. W jednym miejscu pisze:

Według statystyk firmy Klalit, z której usług korzysta ponad połowa Izraelczyków, prawdopodobieństwo zakażenia spadło o 33 proc. Z kolei według innego dostawcy usług zdrowotnych, Makabi, pierwszy zastrzyk spowodował 60-procentowy spadek szans na zakażenie.


Czyli mowa jest nie o redukcji zachorowań a o redukcji zakażeń. Z drugiej zaś strony porównuje to wartości 95% z badań klinicznych. Problem w tym, że
  • 7
nontepeto
nontepeto
nontepeto 14.01.2021, 07:33:01
  • 16
@ppanicz: Wiesz co, Paniczu? Weź ty się za łopatę, śniegu napadało.
nontepeto
nontepeto
nontepeto 14.01.2021, 08:30:16
  • 3
@Lipathor: Że się wprost nie przelicza, to ja wiem. Mnie dziwi dlaczego autor miesza pojęcia.
nontepeto
nontepeto
nontepeto 14.01.2021, 18:54:25
  • 1
@megawatt: Słuszna uwaga. Dobrze, że jesteś na posterunku. :D
KIJU87
KIJU87
KIJU87
14.01.2021, 16:37:44
  • 3
Co ta Pani Natalia? :D

#covid19 #szczepienia #heheszki
KIJU87 - Co ta Pani Natalia? :D

#covid19 #szczepienia #heheszki

źródło: comment_16106422473O3lp3NaaxMvTsUZYfoz5A.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
nontepeto
nontepeto
nontepeto 14.01.2021, 16:43:21
  • 1
@KIJU87: Profesjonaliści.
  • Odpowiedz

3234

Rząd złapany na kłamstwie: chodzi o ilość zakażeń!

Rząd złapany na kłamstwie: chodzi o ilość zakażeń!

Jeśli codziennie jest ok. 400-500 zgonów a śmiertelność na COVID-19, jak podają naukowcy wynosi 1% , to znaczy, że u nas nie ma 9 tys. zakażonych dziennie, jak podajecie, tylko 40-50 tys. dziennie. Chyba, że pod względem śmiertelności jesteśmy jakimś światowym ewenementem – napisała jedna...

PIAN--A_A--KTYWNA
z
wiesci24.pl
dodany: 14.01.2021, 11:41:11
  • 219
  • #
    polska
  • #
    bekazpisu
  • #
    koronawirus
  • #
    zdrowie
nontepeto
nontepeto
nontepeto 14.01.2021, 13:01:53
  • 0
@Keraj84: IFR nie równa się CFR, to dwa różne wskaźniki, które są nagminnie mylone. Na dokładkę ich liczenie na podstawie aktualnych danych z tyłka mija się z celem.
nontepeto
nontepeto
nontepeto 14.01.2021, 13:32:16
  • -1
@Keraj84: Racja, ale autor sobie przyjmuje IFR za 1% na podstawie światowych danych, co nijak się ma do rzeczywistości. Żeby prawidłowo oszacować IFR trzeba mieć dane o seroprewalencji, my zaś takowych dla Polski nie mamy.
nontepeto
nontepeto
nontepeto 14.01.2021, 13:47:12
  • 0
pacjent umiera na zawał a ma wpisanego covida - bo test był pozytywny


@diabelb: To możliwe, ale nie wiemy jaka jest skala zjawiska. Wpisanie Covid jako pierwotnej przyczyny zgonu, podczas gdy zawał nie miał związku z zakażeniem, nie jest raczej powszechną praktyką. Jeżeli gdzieś się praktykuje, to należy to piętnować. Wpisywane w kartę zgonu przyczyny muszą mieć jakiś sens, nie powinno się wpisywać chorób z czapy.

3

Hakerzy ujawnili dane dotyczące szczepionek Pfizer i BioNTech.

Opisu brak.

wojna
z
mediafire.com
dodany: 14.01.2021, 10:34:15
  • 4
  • #
    szczepionki
  • #
    koronawirus
  • #
    covid
nontepeto
nontepeto
nontepeto 14.01.2021, 10:44:49
  • 2
@Nihas: Nic sensacyjnego. Parę mail, trochę dokumentów (niezbyt tajnych nota bene), jakaś prezentacja.
Moseva
Moseva
Moseva
13.01.2021, 21:51:24
  • 4
#medycyna #badania pomożecie ziterpretować?
Moseva - #medycyna #badania pomożecie ziterpretować?

źródło: comment_1610574682kDYdYSwMj9co6kwW4Cn407.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
nontepeto
nontepeto
nontepeto 13.01.2021, 21:57:51
  • 0
@Moseva: A co tu interpretować? Nieobecność?
  • Odpowiedz
cacum3
cacum3
cacum3
13.01.2021, 19:06:58
  • 0
Co za czerwie - żeby dowiedzieć się na szczepienie na covid - 19, nie zgadniecie, gdzie trzeba kliknąć w portalu pacjent.gov.pl...

#covid19 #zdrowie ##!$%@? #informatyka #panstwozdykty #szczepienia

cacum3 - Co za czerwie - żeby dowiedzieć się na szczepienie na covid - 19, nie zgadni...

źródło: comment_1610564774A0rJTSDMqndguJNlcQA4uI.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
nontepeto
nontepeto
nontepeto 13.01.2021, 20:09:46
  • 0
@cacum3: To ja chyba mam 18 lat, albo inny interfejs w IKP. U mnie jest w profilaktyka -> szczepienia.
  • Odpowiedz
nontepeto
nontepeto
nontepeto 13.01.2021, 20:19:42
  • 0
@cacum3: Chyba czegoś nie załapałem, bo ja w tym samym.
nontepeto - @cacum3: Chyba czegoś nie załapałem, bo ja w tym samym.

źródło: comment_16105691757akVVMxTTf6k3lZdNDAGsB.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
nontepeto
nontepeto
nontepeto 13.01.2021, 20:23:43
  • 0
@cacum3: Jestem w tzw. "grupie 0".
  • Odpowiedz
nontepeto
nontepeto
nontepeto 13.01.2021, 20:28:24
  • 0
@cacum3: Jasne, teraz rozumiem.
  • Odpowiedz
nontepeto
nontepeto
nontepeto 13.01.2021, 20:39:54
  • 0
@cacum3: Aż jutro to sprawdzę, bo to jakieś szaleństwo jest.
  • Odpowiedz
nontepeto
nontepeto
nontepeto 13.01.2021, 20:45:21
  • 1
@cacum3: Postaram się pamiętać i jutro w pracy sprawdzić to cudo.
  • Odpowiedz
kalabanga
kalabanga
kalabanga
13.01.2021, 20:11:42
  • 3
Biedna Nancy Pelosi, ale wy też się zaszczepcie, bo wiecie, jak tego nie zrobicie to będziecie odpowiedzialni za śmierć waszych bliskich.
#koronawirus #szczepienia #covid19 #usa
kalabanga - Biedna Nancy Pelosi, ale wy też się zaszczepcie, bo wiecie, jak tego nie ...

źródło: comment_16105686943mrJDd5U01dgvec4KKgjXD.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
nontepeto
nontepeto
nontepeto 13.01.2021, 20:27:54
  • 0
@kalabanga: Na filmie wygląda na żywą i bez paraliżu.
https://edition.cnn.com/videos/politics/2021/01/13/trump-house-second-impeachment-vote-pelosi-vpx.cnn/video/playlists/president-trump-second-impeachment/
  • Odpowiedz
G.....8
G.....8
konto usunięte 13.01.2021, 17:17:23
  • 0
Jakiś szczepionkosceptyk mówi że szczepionki nie są przebadane. Jak mu wyjaśnić że nie ma racji. Macie jakieś najlepiej polskie źródła, strony które wyjaśniają że wszystko zostało dopilnowane podczas ich produkcji, jaki procent zaszczepionych ma uboczne efekty itp? #koronawirus #covid19 #szczepienia
  • 19
  • Odpowiedz
nontepeto
nontepeto
nontepeto 13.01.2021, 17:39:20
  • 2
Jakiś szczepionkosceptyk mówi że szczepionki nie są przebadane.


@GlajDem8: Niech mówi, omijaj jak psią kupę, szerokim łukiem.
  • Odpowiedz

138

Szwecja: cztery osoby zmarły po przyjęciu szczepionki przeciw COVID-19

Szwecja: cztery osoby zmarły po przyjęciu szczepionki przeciw COVID-19

W Szwecji cztery starsze i schorowane osoby zmarły po przyjęciu szczepionki na COVID-19. Łącznie zgłoszono podejrzenie wystąpienia 96 niepożądanych skutków u 38 zaszczepionych osób - poinformowała Szwedzka Agencji ds. Produktów Medycznych.

konto usunięte
z
polsatnews.pl
dodany: 13.01.2021, 10:39:34
  • Wykop Poleca
  • Reklama
  • 67
  • #
    szwecja
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    covid19
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
nontepeto
nontepeto
nontepeto 13.01.2021, 11:13:59
  • 20
@wykopanna: W jaki sposób zawał miałby być skutkiem szczepienia? Jaki mechanizm postulujesz?
nontepeto
nontepeto
nontepeto 13.01.2021, 16:05:00 via iOS
  • 1
@Codziennie_cos_nowego: Chcesz mnie sprowokować do jakiegoś tekstu o pomyłce? No to możesz się doczekać, kombinuj tak dalej.

12

Zaszczepionym na Covid-19 będzie łatwiej podróżować? "To dyskryminacja"

Zaszczepionym na Covid-19 będzie łatwiej podróżować? "To dyskryminacja"

Temat podróży tylko dla zaszczepionych wywołał burzliwą dyskusję na całym świecie. Cypr i Singapur już zapowiedziały zniesienie wszelkich obostrzeń wobec turystów, którzy potwierdzą, że się zaszczepili. Izrael rozważa z kolei wdrożenie specjalnego programu przywilejów dla tej grupy...

Emigrant1
z
radiozet.pl
dodany: 13.01.2021, 12:58:25
  • 7
  • #
    swiat
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    podroze
  • #
    turystyka
  • #
    covid19
nontepeto
nontepeto
nontepeto 13.01.2021, 13:33:03
  • 1
@nudziarz123: Skoro mogą, to nie warto komentować. Warto za to zapytać skąd wiadomo, że mogą.
nontepeto
nontepeto
nontepeto 13.01.2021, 15:24:08 via iOS
  • 2
@nudziarz123: Na stanowisku rządu to ja bym radził się nie opierać. Z badań zaś wynika, że brak danych, co nie oznacza braku ochrony.
fanmarcinamillera
fanmarcinamillera
fanmarcinamillera
13.01.2021, 13:39:21 via iOS
  • 15
Kiedy Ci sie poj ebalo i zamiast na dupe założyłaś majty na twarz. #bekazprawakow #bekazkonfederacji #4konserwy #antyszczepionkowcy #neuropa #polityka #aborcja
fanmarcinamillera - Kiedy Ci sie poj ebalo i zamiast na dupe założyłaś majty na twarz...

źródło: comment_1610545182tEj8WBSgiCYxi9xk2GMzAK.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
nontepeto
nontepeto
nontepeto 13.01.2021, 13:43:48
  • 2
@fanmarcinamillera: Reasumując: kiedy pomyliłaś twarz z dupą.
  • Odpowiedz

8

Po pierwszej dawce szczepionki wciąż można zachorować na COVID-19

Po pierwszej dawce szczepionki wciąż można zachorować na COVID-19

Szczepienia mają ograniczyć liczbę zakażonych koronawirusem i chorych na COVID-19, ale żeby to osiągnąć, musi zaszczepić się większość społeczeństwa, a same szczepienia muszą być prawidłowo przeprowadzane. Czy po przyjęciu pierwszej dawki szczepionki na COVID-19 można czuć się...

janusz_z_czarnolasu
z
zdrowie.radiozet.pl
dodany: 13.01.2021, 11:12:53
  • 11
  • #
    swiat
  • #
    zdrowie
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    nauka
nontepeto
nontepeto
nontepeto 13.01.2021, 11:25:44
  • 0
Szczepionka nie chroni przez zachorowaniem


@Candy51: Odwrotnie, właśnie chroni przed zachorowaniem.
vikop_ru
vikop_ru
vikop_ru
13.01.2021, 09:13:07 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Jako bliska rodzina lekarza mialam możliwość zaszczepienia się na covid Jednak dostałam informacje ze po zaszczepieniu powinno się powstrzymać od prokreacji przez 3lata(!). Tak jest podobno na szczepionce napisane. Czy ktoś coś słyszał o tym, jakieś info?
#koronawirus #szczepienia #covid19
  • 10
  • Odpowiedz
nontepeto
nontepeto
nontepeto 13.01.2021, 09:28:39 via iOS
  • 2
@vikop_ru: Bzdura. Nic takiego nie zalecano. Skąd ta informacja?
  • Odpowiedz

72

24 zgony i 137 zarazonych - wynik szczepien w domach opieki w NY

24 zgony i 137 zarazonych - wynik szczepien w domach opieki w NY

Przed szczepieniami - 0 zgonow. Po szczepieniach - 24

TomPo75
z
ronpaulinstitute.org
dodany: 12.01.2021, 20:50:27
  • 22
  • #
    swiat
  • #
    covid19
  • #
    zdrowie
nontepeto
nontepeto
nontepeto 12.01.2021, 21:05:34
  • 9
No #!$%@?, następny debil wrzuca to gówno bez czytania. Boże, czy Ty to widzisz?

The outbreak at The Commons on St. Anthony in Auburn started Dec. 21 as a wave of post-Thanksgiving Covid-19 cases began hitting the county


The nursing home began vaccinating residents Dec. 22. So far 193 residents, or 80%, and 113 employees, or less than half the staff, have been vaccinated.


Przed szczepieniami - 0 zgonow. Po szczepieniach -
  • 11
nontepeto
nontepeto
nontepeto 12.01.2021, 21:32:02
  • 24
@TomPo75: Nie rozumiem jak można być takim intelektualnym ukwiałem jak Ty i jednocześnie zachować umiejętność pisania. No to jest całkowicie odjechane.
Mam nadzieję, że czytać umiesz (wątpię czy ze zrozumieniem - vide Twoja odpowiedź), bo teraz będzie kilka punktów do ogarnięcia. Z datami będzie, więc się skup.
1. Zachorowania w "The Commons on St. Anthony" rozpoczęły się 21 grudnia. Oczywista konsekwencja wzmożonych kontaktów związana ze Świętem Dziękczynienia.
2. Szczepienia rozpoczęto 22
nontepeto
nontepeto
nontepeto 12.01.2021, 21:48:34
  • 10
@Nieszkodnik: Brawo. Stycznia miało byc.
nontepeto
nontepeto
nontepeto 12.01.2021, 21:59:14
  • 13
@Nieszkodnik: A skąd wiadomo czy szczepiono chorych? Do tej pory zaszczepiono 80% pensjonariuszy, o szczepieniu chorych nie wspomniano, to Twoja interpretacja. Bez wątpienia nie szczepiono pensjonariuszy z objawami, resztę zapewne tak, ale nie jednego dnia, jak widać z tekstu. Z resztą wyraźnie wynika z niego, że chorych izolowano.
Tak, myślę że to jest do obrony. Myślę także, że udowodnienie sugestii o "dodatkowym osłabianiu", będzie wymagało gigantycznej intelektualnej woltyżerki. Możesz już zacząć,
nontepeto
nontepeto
nontepeto 12.01.2021, 22:12:15
  • 7
@TomPo75:

Nie wiem skad wziales pkt 1, bo tam nic nigdzie nie ma o datach przyjec.

A nie mówiłem? Ze zrozumieniem to już jednak nie.

1. Zachorowania w "The Commons on St. Anthony" rozpoczęły się 21 grudnia. Oczywista konsekwencja wzmożonych kontaktów związana ze Świętem Dziękczynienia.

The outbreak at The Commons on St. Anthony in Auburn started Dec. 21 as a wave of post-Thanksgiving Covid-19 cases began hitting the county

No więc
nontepeto
nontepeto
nontepeto 12.01.2021, 23:27:25
  • 5
czego efektem jest bardzo często podwyższenie temperatury ciała


@Nieszkodnik: No co Ty powiesz? No jakie jaja, temperatura. Ale wiesz co, weź się zajmij czymś innym. W medycynę jesteś wujowy jak cholera.

bo jeśli nie szczepiono chorych, a umarli tylko ci, którzy zostali zaszczepieni, to wnioski są jednoznaczne

Nie wiesz kogo szczepiono, w jakich ilościach dziennie i wyciągasz wnioski, jakbyś miał dane pacjentów przed nosem. Zaznaczmy, wnioski pod tezę.
Wiesz jaki jest
  • <
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 20
  • Strona 9 z 20
  • >

AMK

  • Białystok

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 13.03.2018

    Komentator
  • Rocznica
    od 08.03.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 06.05.2018

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 09.12.2020

    Mikroblogger
  • Pozytywnie Zakręcony
    od 17.09.2018

    Pozytywnie Zakręcony

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl