Radzieckie i rosyjskie projekty F1. Mogło być nieźle, wyszło jak zawsze
Marzenia o podboju F1 w ZSRR, a potem w samej Rosji, mają początek już w latach 60. Właśnie wtedy Moskvitch na terenie ówczesnej USRR pokazał prototyp bolidu G5, który nigdy nie wystartował w wyścigu. W kolejnych latach radzieccy, jak i rosyjscy inżynierowie/biznesmeni nie zamierzali się poddawać.
z- 6
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Z wywiadu z Panem Kierowcą wynika, że:
- nie byłoby tego zespołu w ELMS gdyby nie on i Orlen,
- dobierał sobie partnerów więc Deletraz i Ye dostali fajną szansę i nie znaleźli się tam przypadkowo,
- strategię na wyścig wymyślił miesiąc wcześniej na testach i zadziałała,
- WRT szykuje dużą ofensywę w P2 przed startem LMDh, gdzie mogą być zaangażowani na wysokim poziomie. Zaangażowanie Orlenu pomaga, ale nie jest czynnikiem decydującym.
- Deletraz i Ye mają wcześniejsze doświadczenie w sportscarach, więc są naturalnymi partnerami w zespole. Kubica tymczasem dopiero zadebiutował, i to on uczy się specyfiki tej dyscypliny od nich - zwłaszcza od Deletraza.
- Strategię w WRT obmyślają inżynierowie WRT. To zespół od