Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko196
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

mirek_1
mirek_1

mirek_1

Dołączył 9 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 329
  • Znaleziska 1
  • Mikroblog 328
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1
aGt007PL
aGt007PL
20.02.2016, 15:16:08
  • 7
#ewatylman W świetle nowych informacji polecam jeszcze raz obejrzeć to nagranie materiału z Faktów. Pochodzi z 4 grudnia i już wtedy dziennikarz mówił o 2 innych oprocz Adama Z. podejrzanych osobach. W dodatku pojawia sie w tym materiale nagranie z 3.24 na którym też widać jakiś ludzi (2,20 min materiału). Wydaje się że Policja od początku mediom robi papke z mozgu prowadząc swoje śledztwo a upublicznienie wczorajszego nagrania może być
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mirek_1
mirek_1
mirek_1 20.02.2016, 17:25:41
  • 0
@melczyk: inne nagranie to co jest w tvn nagranie że niby z 3:21 jest Adama Z. widzianego z Ewą po raz ostatni z tego wynika (ciężko dostrzec drugą postać ale chyba jest tam Ewa). Adam Z. o 3:31 wraca z okolic falowca idąc w stronę apartamentowca. O 3:36 rozmawia przez telefon z kimś (przy apartamentowcu Kazimierza Wielkiego przy pralni Nova). Te nowe nagranie to 3:36 przy Ibisie pojawia się wracająca
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 06.02.2016, 15:38:34
  • 1
http://www.patriot24.net/video-rutkowski-czy-poznanska-policja-zdradza-tajemnice-mozliwych-dwoch-zabojstw-nierzetelnemu-dziennikarzowi-gazety-wyborczej-ktory-oficer-zdradza,14427

A może rzeczywiście ciało zostało wrzucone do rzeki ale nie Ewy T. a jakiegoś gościa co widział co się dzieje?

#ewatylman
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

1korner
1korner
06.02.2016, 18:07:13
  • 2
@lavinka:
tak czy owak, dobrze że Rutkowski wraca do sprawy Radka, bo to kompatybilna sprawa z zaginięciem Ewy, a sposób w jaki ją zrealizowano, wsadzając do więzienia faceta w oparciu o zeznania podstawionego świadka, przywodzi na myśl najgorsze czasu komunistyczne. Zresztą po tym co napisał Żytnicki, wygląda na to, że oni kontynuują ten pomysł, bo jak inaczej rozumieć osadzenie Adama Z. na podstawie przekwalifikowania policjantów na świadków.
  • Odpowiedz
1korner
1korner
07.02.2016, 00:43:34
  • 2
@mixplus: @lavinka:
Co do tej pierwszej mej historii - o tym pedofilu - wystarczy wrzucić kilka linków i poczytać prasę jak wtedy pisali, że to trudne śledztwo itd, bo gość nigdy nienotowany : )
Nazywał się Janusz Narożyński, za chwilę wyjdzie, bo dostał tylko 7 lat, zgwałcił dziesiątki 10-letnich dziewczynek i chłopców w poznańskich szkołach, a jego kartoteka to jeden wielki syf.
  • Odpowiedz
zloty_wkret
zloty_wkret
05.02.2016, 22:18:27
  • 15
#csiwykop #ewatylman #kajetanp
skoro nie ma przełomu w śledztwie związanym z zaginięciem Ewy Tylman, to może umorzemy to śledztwo i zajmiemy się szukaniem Kajetana "podrywaj z wykopem" P.?
zloty_wkret - #csiwykop #ewatylman #kajetanp 
skoro nie ma przełomu w śledztwie zwią...

źródło: comment_h665yXRllaNQKHSVOxSTFAwnNKUebqrd.jpg

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mirek_1
mirek_1
mirek_1 06.02.2016, 15:30:12
  • 0
@zloty_wkret: odpowiedz jest jasna dlaczego jest w Poznaniu. Jego matka jest prokuratorką apelacyjną w Poznaniu (Anna Maria Poznańska). Więc to będzie jak z Ew T. dostanie zawiasy za niepoczytalność :) Po prostu k*a Polska! Skorumpowana Prokuratura jak*ów 100!

Prokuratorce apelacyjnej podsłuch to byś musiał do Ziobro dzwonić... Nikt jej nie założy. Nie ma opcji Kajetan bezkarnie p---------a po Poznaniu i robi zakupy w Tesco. Policja nic nie zrobi
  • Odpowiedz
f.....g
f.....g
konto usunięte 05.02.2016, 07:49:44
  • 5
#ewatylman
http://m.poznan.wyborcza.pl/poznan/1,106517,19583383,w-magazynie-poznanskim-wiemy-jak-miala-zginac-ewa-tylman.html?utm_source=m.gazeta.pl&utm_medium=testbox&utm_campaign=lokale
  • 43
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mirek_1
mirek_1
mirek_1 05.02.2016, 08:43:04
  • 4
@fl4izdn4g: Prokuratura w czarnej dupie a ta wersja zdarzeń nierealna z tego względu że nagranie z falowca o 3:30 gdzie widzimy Adama Z. przechodzącego z jednej na druga stronę i idącego ewidentnie z Mostu Rocha. Jakby to wydarzyło się przy skarpie to na pewno nie przechodził by tak z jednej na druga stronę mostu. Zresztą jakby to rzeczywiście zrobił to nad Warto to nie wracał by Kazimierza Wielkiego żeby kamery
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 05.02.2016, 09:00:02
  • 0
@fl4izdn4g: O tym właśnie mówię że ten z Falowca pokazuje jak przechodzi od tamtej strony mostu zaraz za samochodem. Z tego jak przechodzi widać że szedł nie od skarpy ale od początku mostu Rocha od strony Politechniki. Po za tym jak by to wydarzyło się na skarpie to monitoring z Rotundy Ibisa widział by to na 100%.

-4 stopnie ale odczuwalna -7 - ty będąc n-------m bzykał byś się przy
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 05.02.2016, 09:49:02
  • 0
@Amelie: Kamery w stronę skarpy są i złapały by ich i to ze coś się tam dzieje.
Adam Z. nie wiedział gdzie są wszystkie kamery a już na pewno nie wiedział że jest na rotundzie hotelu Ibis.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 05.02.2016, 09:54:40
  • 5
@kozborn: komornik nie weźmie ci zepsutej szafy bo musiał by naprawiać. Po za tym jaka jest przyjemność z bzykania ledwo trzymające się na nogach, odurzonej kobiety która może za chwilę stracić przytomność... Co by mu to dało?

Może zaraz będzie w mediach że Adam Z. jest nekrofilem i zrzucił z skarpy żeby b----ć ludzie zwłoki?

Nie wierze w bajki Żytnickiego - nikt takiej gazecie nie podał by skanu notatki służbowej
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 05.02.2016, 10:23:24
  • 0
@kozborn: Sam widziałeś w jakim stanie była Ewa więc nawet jak bym był n------y jak meserszmit to odpuścił bym. Tym bardziej że wiedział że jej chłopak dopadł by go za to że ja by zgwałcił. Musiał mieć jakąś świadomość co po takim czynie jeśli by to zrobił go czeka. Dla mnie oni przy tej skarpie nie pokłócili się a poszli dalej mostem.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 05.02.2016, 10:27:09
  • 0
@mixplus: zgadam się SUPERMAN w niebieskiej kurtce i czerwonej pelerynce :). Po za tym mogli przejść mostem bo kamera z falowca reaguje na światło samochodowe. A po 3.30 Adam. Z był widziany jak wracał z drugiej strony w trakcie gdy przerzedzał samochód (kamera z falowca obok Ibis).
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 05.02.2016, 10:41:06
  • 2
@tesoro: zgadzam się Adam Z. nawet jakby udawał delikatność, troskę to nie chce mi się wierzyć że jedna kłótnia aż tak wielką agresje by spowodowała że chciałby ją zrzucić z skarp i spowodować uszczerbek na zdrowiu lub śmierć. Ta wersja Żytnickiego ma robić burze i szum w mediach i ktoś ma w tym swój cel.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 05.02.2016, 10:49:23
  • 0
@kozborn: Żytnicki chce sensacji żeby zwiększyć zainteresowanie ich gazetą. Po za tym nikt temu wielkiemu sherlockowi nie dal by skanów notek policyjnych czy prokuratorskich. Robi jakieś swoje chore wersje i sam wie że ciężko by było to zrobić w kilka minut.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 05.02.2016, 10:57:06
  • 0
@tesoro: dokładnie zgadzam się. Coś ubzdurał sobie i to że ma dojście do notek i innych takich i pisze jak chce a że temat nośny to każdy cytuje szmatławiec czy inny mniej szanowany portal. Jarecka nie dopuściła by do wycieku czego kol wiek. Nawet mrówka czy mysz nie prześliźnie się do miejsca gdzie są te wszystkie akta i notki.

Jarecka sypia z tymi wszystkimi aktami. Jej życie to jedna wielka
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 05.02.2016, 11:13:16
  • 0
@tesoro: Jestesmy podobnego zdania. Jarecka urwała by rękę temu co by żytnickiemu coś przekazał. Podpucha na maksa. 8 lutego pewnie rodzina dostanie jakąś informacje ale nie pełną - taka co nie wpłynie na tok śledztwa.

Żyutnicki poraz kolejny chce sie zeszmacić.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 05.02.2016, 11:27:16
  • 0
@tesoro: Ja myślę że tej notki nie miał. A Jarecka mogła zrobić podpuchę a że Zytnicki nic nigdy nie sprawdza to łyknął jak niemowlę mleko od matki ;) Jarecka jest jak robot ale jak zobaczyła jak media naciskają to fake-a ktoś od nich puścił ;)
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 05.02.2016, 12:18:24
  • 1
@tesoro: dokładnie. Jarecka wola by się wilkom na pożarcie rzucić niż co kol wiek powiedzieć w tej sprawie.
  • Odpowiedz
f.....g
f.....g
konto usunięte 04.02.2016, 13:16:59
  • 4
#ewatylman
Rutek konferencja:
https://www.periscope.tv/w/1OyJAXYnavgGb
  • 66
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mirek_1
mirek_1
mirek_1 04.02.2016, 14:42:17
  • 2
@fl4izdn4g @mmamia @yo666 @mmamia: to chyba najważniejszy news z tej konferencji nijaki Piotr Szatkowski interesujący się sprawą rozmawiał z kierownikami szkoły na mostowej i ustalił że policja nie zgłosiła się po nagranie które mogło być dowodem w sprawie. Temat został olany choć szkoła miała już przygotowaną płytę z nagraniem z monitoringu dla Policji. Nie pofatygowali się dołączyć to do akt sprawy... CO co w tym wszystkim chodzi?
  • Odpowiedz
f.....g
f.....g
konto usunięte 03.02.2016, 13:22:44
  • 4
Poszukiwań ciąg dalszy...

http://www.tvn24.pl/grupa-pletwonurkow-wraca-na-warte-szukaja-ewy-tylman,616106,s.html

#ewatylman
  • 51
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mirek_1
mirek_1
mirek_1 03.02.2016, 14:41:16
  • 0
@fl4izdn4g @katyperry92 @lavinka @mirek_januszy @miglanc102: jutro ma byc jakas konferencja prasowa tak mówi gostek z tvn24.pl

coś o tym wiecie?

link:
od 37
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 01.02.2016, 11:47:30
  • 4
kolejne artykuły, słabe źródło ale jest...

http://www.se.pl/wiadomosci/polska/sprawa-ewy-tylman-prokuratura-ma-watpliwosci-co-do-zachowania-rodzicow-dziewczyny_771970.html

+ nagranie lepsze jakości z klubu. Adam Z. zabiera w około 0:50 sekund filmu dowód osobisty? czy coś innego?

https://www.youtube.com/watch?v=VGXaIrgnYpk&feature=youtu.be
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
01.02.2016, 15:29:17
  • 0
@lavinka: wydaje mi się że około 0:50 sekundy gdy udaje upadek to chowa do przedniej kieszeni kurtki coś...
  • Odpowiedz
aGt007PL
aGt007PL
31.01.2016, 00:58:23
  • 6
Ręka w Warcie (odcięta w podobnym czasie co zaginięcie Ewy), telefon jak Ewy pod mostem , dowód osobisty Ewy. Brak śladów. Płotka Adam. Brzmi jak robota profesjonalistów. Albo mega farciarzy. Adaś woli trzymać się wersji z wypadkiem i dostać 3 lata niż dostać 15 a moze 25 za porwanie i współudział w morderstwie. Dziwię sie Policji ze nie jest w stanie znalezc zadnych dowodow na udzial osob 3cich bo z kazdym dniem
  • 46
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mirek_1
mirek_1
mirek_1 31.01.2016, 15:25:32
  • 2
@aGt007PL @davincicode @1korner: 8 lutego czyli w następny poniedziałek - jak twierdzi prokuratura zostaną przekazane rodzinie i mediom SFAŁSZOWANE informację dotyczące Ewy. Podkreślam SFAŁSZOWANE!!! Bo tylko o takich możemy mówić.
  • Odpowiedz
katyperry92
katyperry92
28.01.2016, 08:59:21
  • 1
http://wiadomosci.onet.pl/poznan/policja-wie-co-wydarzylo-sie-z-ewa-tylman-maja-nagranie/lv5tk4
#ewatylman
  • 85
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mirek_1
mirek_1
mirek_1 28.01.2016, 09:35:45
  • 0
@katyperry92: Fakt należy do Grupy onet stąd te pierdoły na głównym onecie. Nic nie wnoszący artykuł. Jak będzie udostępnione nagranie z tej kamery to będzie coś. Ktoś wie kiedy Adam Z. będzie miał proces? Było mówione że jakoś koniec stycznia? Wiecie?
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 28.01.2016, 09:40:51
  • 2
@davincicode: Dla mnie jest tylko jedna wersja. Policja wszystko wie i nic nie chce mówić. Ukrywa, tuszuje, zaciera ślady, milczy a co najgorsze oszukuje wszystkich.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 28.01.2016, 09:49:02
  • 2
@davincicode: zbyt ważni ludzie są zaangażowani w drugim dnie tej sprawy. Ktoś bawi się wspólnie z policją, abw i prokuratura w boga z nami. Naciski społeczne nic nie dadzą a poszukiwania i zbiórka pieniędzy nie przyniesie efekt. Problem jest taki że policja już dawno ta sprawę zamiotła i teraz milczy razem z prokuraturą.

Nikt nie udostępnieni tego nagrania (jeśli jakiś szary człowieczek by miał dostęp) bo go sprzątną w ten
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 28.01.2016, 09:53:30
  • 1
@davincicode: dokładnie. Może już odpowiedz w sprawie Ewy Tylman padła już na wykopie ale potwierdzenia nikt nie da ;)
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 25.01.2016, 18:06:54
  • 3
po co zakłada stronę ( po 2 miesiącach od zaginięcia) w wielu językach?? Wiem że wcześniej były tłumaczenia zaginięcia na wszystkie języki świata... on wie że Ewa jest porwana?? Wiem że się miota i ma nadzieje że ją porwali ale aż tak... ale po 2 miesiącach>>> a miał tłumaczenia wszystkie już po nie całym tygodniu od zaginięcia.

o co w tym wszystkim chodzi?

http://www.ewatylman.com.pl

#ewatylman
mirek_1 - po co zakłada stronę ( po 2 miesiącach od zaginięcia) w wielu językach?? Wi...

źródło: comment_EDnnwmLjZ1sZrOZOcsB4PJsYVyqRuz4g.jpg

Pobierz
  • 50
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
25.01.2016, 18:10:27
  • 3
@Namenick: Oczywiście że bym zrobił to co on teraz pierwszy dzień (miał po 3 dniach od zaginięcia - 25 języków tłumaczeń zaginięcia Ewy) a nie 2 miesiące po zaginięciu. Ta strona powinna już 2 miesiące być w necie a nie tak późno nie uważasz że to dziwne??
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
25.01.2016, 18:27:40
  • 0
@i_pan_pawel: może się pojawi, kto wie chyba że jeszcze masz inne pomysły co do języków pisz do Piotra T...
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
25.01.2016, 18:31:58
  • 1
@tesoro @i_pan_pawel: : z tego co wiem to ciągle maja w bazie. W końcu nie znaleźli ciała i do tego nie mają dowodów że nie żyje. Poszlaki to nie dowód.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
25.01.2016, 18:35:09
  • 0
@mmamia: myślisz że w Poznaniu masz tak dużo narodowości i akurat ten czy inny arab widział jak Ewe uprowadzono? Musi mieć jakieś najmniejsze przesłanki że ja porwali/uprowadzili.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
27.01.2016, 09:35:03
  • 1
@insanebelieve: właśnie też mnie to zastanawia 2:00 - 2:30?? Przecież jest cześć nagrań z tych godzin. Wszędzie na fb ma że widziana ostatnio 3:21 a tu taki zonk na stronie że już po 2 zaginęła. O co w tym chodzi? Taka aż rozbieżność że zdążyła by wylecieć z kraju ;)
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 21.01.2016, 08:38:04
  • 1
a widzieliście to?? Tą wersje zdarzeń?

#ewatylman
mirek_1 - a widzieliście to?? Tą wersje zdarzeń?



#ewatylman
  • 53
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
21.01.2016, 09:18:39
  • 0
@katyperry92 @Lee_Moses: Nie znam hiszpańskiego -ogólnie rzecz biorąc chodzi o to że tymi ulicami co pokazuje była prowadzona przez Adama Z. i przekazana tak aby szli z nia pod mostem Krolowej Jadwigi (wzdłuż brzegu Warty) w stronę mostu idącego przed staroleką - prowadzi ją ktoś do samochodu który był tam zaparkowany. To by tłumaczyło to że Adam Z. wraca się w stronę Rataj - mostem Królowej Jadwigi żeby zobaczyć
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
21.01.2016, 09:51:44
  • 1
@fl4izdn4g: znalazlem takie tlumaczenie - ktoś napisał:

cytuje:

"Z tego co rozumiem z translatora wedlug tej medium o ktorej pomoc zwrocil sie ktos z rodziny Ewy to Ewa wpadla do Warty uciekajac przed Adamem Z. ale udalo sie jej wydostac z wody na brzeg. Podjechal do niej bialy samochod i otworzyl szybe. Opel Corsa, Punto albo cos podobego. W rejestracji numer 4 lub 44. Znala kierowce bo wsiadla do auta
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
21.01.2016, 09:59:41
  • 0
@fl4izdn4g: być może wyssane z palców ale każda wersje trzeba brać pod uwagę i sprawdzić. Może brzmi jak z filmu wersja ale może część widzenia sprawdzić się...
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
21.01.2016, 10:26:43
  • 0
@Guzdrala_Rodriguez: a nie jest tu tak że ona wpadła od strony hotelu Ibis i wyszła z wody (bez przepłynięcia na drugi brzeg - bo wtedy była by po drugiej stronie mostu) i poszła w stronę Królowej Jadwigi??
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
21.01.2016, 10:36:52
  • 0
@Guzdrala_Rodriguez: Może tak jej karty pokazały... Oczywiście ta cała wersja może być bujdą ale krzta prawdy może w tym być.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 19.01.2016, 14:56:52
  • 4
Mozę to nic nowego w sprawie ale ciągle Piotr T. wypowiada się w tym temacie... Słowo częściowo użyte w zdaniu mówi że wie coś więcej? Mówi że ma pewność że były osoby trzecie?? co myślicie?

#ewatylman
mirek_1 - Mozę to nic nowego w sprawie ale ciągle Piotr T. wypowiada się w tym temaci...

źródło: comment_SDvWgECghIqn3GOBKZNVSIx3Z1NCMF3S.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
19.01.2016, 16:46:50
  • 0
nie wiem co masz na myśli?? ...
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
20.01.2016, 09:18:06
  • 0
@lavinka: Może nic nowego w tym wątku nie ma ale zachowanie z każdym dniem Piotra T jest zaskakujące. Sposób wypowiedzi i pewność że jest jeszcze ktoś drugi zamieszany w to.

Może ponownie okłamać prokuraturę podczas procesu. Prokuratura walczy z czasem żeby mieć nie zbity dowód a obawiam się że mają poszlaki, słabych świadków i dziurawy monitoring.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
21.01.2016, 08:37:11
  • 0
@taksepacze: stawiam na porwanie widzieliście wersje Lola de Vega??
  • Odpowiedz
L.....a
L.....a
konto usunięte 12.01.2016, 09:56:24
  • 7
Co na to CSI wykop? Z tego co pamiętam nie było żadnych zdjęć potwierdzających znajomość Adama Z i Adama O.
#ewatylman
L.....a - Co na to CSI wykop? Z tego co pamiętam nie było żadnych zdjęć potwierdzając...

źródło: comment_pY5ozswTIku9Z1rarz3SpIp49TCGhcr7.jpg

Pobierz
  • 218
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mirek_1
mirek_1
mirek_1 12.01.2016, 13:15:09
  • 0
@mam_krowy: chciałem wrócić do wątku czarnej postaci - ona wracała z Dworca Głównego z pociągu. Oto jej trasa oki najkrótsza - pokrywa się z kamerą z Wierzbowej i Mostowej...

link:
https://www.google.pl/maps/dir/Dworcowa+1,+Poznań/Za+Groblą,+Poznań/@52.4006279,16.9130295,14z/data=!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x47045b32144bbf99:0x6aabd8e5dc676b2a!2m2!1d16.911537!2d52.4015689!1m5!1m1!1s0x47045b15ba945029:0x41f3eb5ba26135d9!2m2!1d16.9426748!2d52.4038679!3e2

A czy ktoś sprawdzała skąd najprawdopodobniej też mogła jechać postać
mirek1 - @mamkrowy: chciałem wrócić do wątku czarnej postaci - ona wracała z Dworca G...

źródło: comment_3sB4qiQvC5TQkYgHnmM2nZ7Cz17e2Np5.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 12.01.2016, 14:56:07
  • 0
@sitzv: szła z głównego na 99 procent.. dlatego że kamera na Wierzbowej widzi ja jak idzie od strony torów tramwajowych od strony Dowbora. A tak to by szedł bez sensu ta ulicom. Po za tym z tego co wiem to nie stawał na Garbarach ten pociąg.
mirek_1 - @sitzv: szła z głównego na 99 procent.. dlatego że kamera na Wierzbowej wid...

źródło: comment_nalAEAgUPrytMXzRdk2rv7SGUS8lMFwn.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 12.01.2016, 15:00:49
  • 0
@fl4izdn4g: Pociąg jechał na Szczecin czyli nie mógł jechać przez Poznań Garbary bo to w inna stronę... Pozostaje Poznań Główny.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 12.01.2016, 15:24:58
  • 0
@mam_krowy: to że mija to nie znaczy że nie miał jakiegoś zamiaru. Mógł to być plan działania żeby nie zwrócić uwagi Ewy. Po za tym czarna postać widać że się spieszyła i była w stanie w 30 minut z dworca głównego dotrzeć na Mostową... Tym bardziej że ma plecak i mogła by np. zabrać rzeczy Ewy i ukryć gdzieś...
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 12.01.2016, 17:02:54
  • 0
@jukees: pisałem o tym w innym wątku że Adamy musiały się znać bo Ewa w takim stanie nie mogła podać numeru telefonu... cytuje... "Bo po pierwsze Adam O. wiedząc ze idzie z Adamem Z. ze względu na swoje zaborczą zazdrość nie puścił by z byle kim na grubą imprezę prawie do rana.... Bo Adam O. wiedział że jest z Adamem Z. Czy wg. Was Adam Z. nie znając Adama O.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 12.01.2016, 17:14:58
  • 0
@bess9: też wiem z coś się z nim stało ale musiało to być prawdopodobnie w klubie albo przed jak chciała zadzwonić i zleciał jej... Najważniejsze jest w tym to ze Ewa zmienia zdanie i nie jedzie taksówką co mogło spowodować to?? Taksówka była w niedzielną noc w 3 minuty w domu bo mało kto w niedziele imprezuje... To musiał być powód narzucony przez Adama Z. a ona zgodziła się z
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 12.01.2016, 18:01:27
  • 1
@jukees: powiedziane nie jest przez nikogo ale jak by chciała jechać taksówką to na wrocławskiej jest ich bardzo dużo.... to że w tak i inny sposób była prowadzona na Mostowej to nie znaczy że on ja gdzieś prowadził na siłę
po za tym było widać na monitoringu z Wierzbowej że oboje dobrze się przy tej wędrówce bawią. Mam takie przemyślenie że jeśli on chciał by ją wrzucić do warty, zrobić
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 12.01.2016, 18:17:24
  • 0
@jukees @mmamia : a na prosty nie skomplikowany rozum widzę to tak. Adam Z idzie się przejść z Ewa w stronę mostu Rocha , wcześniej przez 50 minut od 2:16 próbuje do dzwonić się do Adama O. żeby odebrał ją z taksówki lub przyjechał osobiście bo Ewa jest w złym stanie. Mimo podawanych w mediach informacji że Adam O. śpi i nie odebrał to on do dzwonił się do niego,
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 12.01.2016, 18:26:51
  • 0
@mmamia: to nie chodzi wyznaczanie, o paliwo ale Ewa w takim stanie chciała się przejść a że doszli do Rocha to łatwy punkt do przyjazdu chłopaka z Armii krajowej.... Ta ich wędrówka po mostowej to może być przypadkowa drogą, bądź wyznaczoną przez Adama O. który wiedział gdzie stanąć samochodem żeby nikt nie widział....

P.S Nie znasz dokładnie relacji Adama O. z Ewą T.... to może być bardzo skomplikowana relacja.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 12.01.2016, 18:36:04
  • 0
@Lougia: Mogło w afekcie. Nie oczerniając Ewy takie wypady zdarzały się częściej z Adamem Z. (a o tym się nie mówi) to mógł się w-----ć i odciąć ja od tego środowiska i wywieźć po to żeby chronić swoje chore zazdrosne przeczucie że ona może go z kimś zdradzać. Jeśli ją kochał to Adam O. nie zabił jej nawet w chwili wielkiej złości. Tak myśle..
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 12.01.2016, 18:47:30
  • 0
@jukees: ja myślę że musieli trochę znać. Adam O. na pewno znał go lepiej niż własna matka - Adama Z. Najłatwiej jest mówić o kimś kogo w zasadzie nią ma przy zniknięciu Ewy T. że jest niewinny - Adam O. - to jest proste ale jak jest naprawdę to chyba wiem sam Adam O. który jak by chciał rozwiązać sprawę dawno by to zrobił ale wie ze to nie na
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 12.01.2016, 19:31:56
  • 0
@mmamia: człowiek znający Poznań i służby od potrzewki myślisz że chciałby wsypać się w takim temacie?? Wiedział gdzie, z kim jest, do kiedy jest na imprezie... Tajniaków w samym Poznaniu w nocy w weekendy jest więcej niż myślisz... Dla mnie on widział albo ktoś widział dostał cynka co się dzieję i zjawił się tam gdzie albo nakazał Adamowi Z. albo sam ich znalazł po znajomościach. Prawdopodobnie dużo osób z kręgu
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 09.01.2016, 21:08:07
  • 1
Mi cały czas w tej sprawie mimo iż jest ten materiał z pierwszego dnia - po konferencji podczas której był Piotr T. nie pasuje mi ... Ten spokój przy słowach, opanowanie i sama w sobie niewerbalne środki komunikacji między ludzkiej czyli mimika twarzy, postawa, założone ręce - to w definicjach niewerbalnych środków komunikacji - to postawa obronna, zamknięcia w stosunku do rozmówcy, cała twarz pokazująca pełne opanowanie i spokój... Postawa skrzyżowania rąk
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
09.01.2016, 21:22:17
  • 0
@sam_gold: pisałem kiedyś poważniejsze prace na temat zachowań niewerbalnych komunikatów wysyłanych przez ludzi i one rzeczywiście mówi o charakterze psychologicznym kontaktu, komunikacji z drugą osobą i to przykuło moją uwagę. Ja nikogo nie chcę absolutnie osądzać i hejtowac, ja tylko wyrażam własne zdanie o postawie podczas tej rozmowy.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
09.01.2016, 21:25:16
  • 0
@katyperry92: tu nie chodzi o źródło. Chodzi o sam wywiad, postawę i niewerbalne komunikaty brata zaginionej. Dla mnie dziwne. Przecież wywiadu nie sfingowali.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
09.01.2016, 21:36:25
  • 0
@tesoro: Rutek sam w sobie jest mistrzem mimiki twarzy, oczu, rak i jest lepszy w tym co robi Ireneusz Krosny ;)

i ten akcet!!! Mistrz nad mistrze ;) nie dziwie się dlaczego go biorą do medialnych spraw ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
09.01.2016, 21:45:22
  • 1
@tesoro: Ja nie chcę wypowiadać się o relacjach ich rodziny bo ich nie znam i nie chcę nikogo oczerniać. Tym bardziej że nie znamy kroków rodziny w zakresie poszukiwań. Ja osobiście jakby mi siostra zaginęła to nie obijał bym w bawełnę i w pierwsze dni od razu szukał po monitoringu, świadkach, samochodach gdzie była itd. Medialność tej sprawy nie rozwiąże a mocny upór i maksymalne poświecenie. Za 2 miesiące nikt
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
09.01.2016, 22:02:00
  • 0
@katyperry92: Oczywiście że to mogą być mechanizmy obronne po zaistniałej sytuacji. Jedno mnie zastanawia dlaczego chłopak Ewy wysłał do Piotra T. smsa że chce żeby pilnie z nim skontaktował się... A dlaczego sam nie zadzwonił do Piotra T. powiedzieć że siostra nie wróciła do ich mieszkania.... Chyba że rzeczywiście Ewa powiedziała że będzie spać u koleżanki i wróci do domu przed pójściem do pracy na popołudnie??
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
09.01.2016, 22:23:22
  • 0
@taksepacze: czy nawet po 5 godzinach (od godziny 3.30) czyli o godz. 8.30 budzisz się a obok nie ma kobiety swojej... to co robisz?? dzwonisz gdzie wlezie i szukasz ukochanej. A on po godzinie 15 wysyła sms-a do brata Ewy?? Jak po tylu godzinach bym dzwonił żeby jak najszybciej dowiedzieć się... o co w tym chodzi??
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
09.01.2016, 22:24:43
  • 0
@tesoro: kto poszedl kogo spoliczkowac?? bo juz nie wiem o co chodzi... albo za mało znam sprawe ;)
  • Odpowiedz
aGt007PL
aGt007PL
08.01.2016, 23:50:42
  • 2
Wlaczylem sobie filmiki na ktorych Adam Z. wraca juz sam. Spokojny krok. Telefon w ręku. Wyglada jakby nic niespodziewanego sie nie stalo. Jakby zrealizował plan. Jeśli ja zamordował to jaki był motyw ? W morderstwach zawsze jest motyw. No i ciało. W tej sprawie trudno o jedno i drugie. Może to zatem jednak nie morderstwo ? Jeśli wypadek to dlaczego nie zawiadomił Policji, kogokolwiek. No i skąd się wziął ten dowód. I
  • 71
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mirek_1
mirek_1
mirek_1 09.01.2016, 21:13:40
  • 1
@lavinka: Tez myślę ze poza zasięgiem kamer o których ktoś mógł wiedzieć. Wyżej poruszyłem watek postawy Piotra T. po pierwszej konferencji w rozmowie z SE... Czy nie wydaje wam się ten spokój i opanowanie zbyt wielkie?? Wiem że to 1 dzień poszukiwań ale sama postawa ciała dużo mówi... Ja nikogo nie oskarżam ale spójrzcie:

materiał SE - wywiad pod artykułem tym nowym od 0:30 sekundy:

http://www.se.pl/wiadomosci/polska/oskarzaja-brata-ewy-tylman-o-haniebny-czyn-bedzie-proces_760415.html
  • Odpowiedz
a.....a
a.....a
konto usunięte 09.01.2016, 14:25:46
  • 6
Witajcie Mirki.

Dzisiaj zrobiłem sobie mały wypad po Polibudzie, Moście Rocha, przystanku i okolicy.
Natrafiłem na coś co może być rozwikłaniem tej zagadki. Zacznijmy od początku. Wszyscy znają nagrania z monitoringów Rutka, które w pewnym momencie się gdzieś kończą, a ślad kończy się gdzieś przy Moście Rocha. Twierdzi, że nie ma dostępu do wszystkich zapisów. Pytanie teraz dlaczego Policja zatrzymała Adama Z. na podstawie wizji lokalnej? Czy uwierzyła tylko na słowo? Najprawdopodobniej nie. (nie
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mirek_1
mirek_1
mirek_1 09.01.2016, 14:54:22
  • 2
@i_pan_pawel: zgadzam się ta kamera jeśli jest nie ma widoku na cały most. Jedyna szerokokątna kamera jest na koncu Ibisu przy falowcu. Jej zasięg pozwala na zobaczenie kto idzie na przystanek, wchodzi na most a moze nawet obejmuje zakończenie mostu... Nie mam zdjęcia tej kamery (kiedyś była na wykopie) ale tylko on moze wyjsnic czy szli nad warte czy on ja zrzucił z mostu itd. Bez upublicznienia tego monitoringu ona
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 09.01.2016, 15:06:52
  • 1
@alt_killa: Nie chce mi sie wierzyć ze ta kulka ma taki zasięg i na pewno jakość nagrania jest inna niz tej z rotundy Ibisa... Tam jest na 99% kamera z pełna rozdzielczością HD..

Szli po tej drugiej stronie od Ibisu i to jedyna droga zejścia jest ta:
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1 08.01.2016, 09:11:10
  • 2
kolejne wypowiedzi czy to nie czasem Pana Piotra?? czy ta aktywność nie wydaje się dziwna Wam?? Ta wypowiedzi coraz bardziej wycofują hipotezę Warty... a szukania igły w stogu siana....

#ewatylman
mirek_1 - kolejne wypowiedzi czy to nie czasem Pana Piotra?? czy ta aktywność nie wyd...

źródło: comment_obOKISpXzSfeY4MLFtuZSCVi1thjJu07.jpg

Pobierz
  • 67
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
08.01.2016, 09:28:32
  • 0
@tesoro: śledztwo robi ale nie ma dostępu do monitoringu poszczególnych miejsc do których ma policja. Więc bez świadka zdarzenia do którego rodzina mogła by dotrzeć będzie trudno... Bo policja z całą pewnością nawet jak by kogoś przesłucha to prawdy medialnie nie powie.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
08.01.2016, 09:42:14
  • 2
@mmamia: Wtedy może być ciężko o prawdę. Ważne w moim mniemaniu jest dotarcie do jednego monitoringu kamery szerokokątnej z Ibisu bezpośrednio na przystanek, wejście na most rocha, dalsza część mostu z Politechnikom. Tamta kamera jest znacznie lepszej jakości niż te na falowcu... Wtedy będziemy wiedzieć czy schodziła nad warte czy być może wypadła z mostu. Ukrywanie tego monitoringu wskazuje na to że może jej nie być w Warcie. Myśle że
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
08.01.2016, 09:52:46
  • 0
@tesoro: Myśle że próbowała ale pewnie nie dostała skoro Pan Piotr T. piszę że nie jest pewniej żadnej wersji na 100% (patrz wyzej screen fb). Rzeczniczka i policja wiedzą co powiedzieć żeby prawdy nie powiedzieć. Bez tej kamery dla mnie Ewy nie ma w rzece bo nagranie by wszystko nam powiedziało.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
08.01.2016, 09:57:19
  • 0
@fl4izdn4g: Jest to bardzo prawdopodobna wersja że policja nie chce żeby ktoś te nagranie widział i poznał prawdę. Bo być może odpowiedz jest prostsza i krótsza niż feralne 8 minut (od ich marszu z Mostowej).
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
08.01.2016, 10:10:12
  • 1
@tesoro: Jak by była w rzece to organom zależy na zamknięciu tematu i ciągłych domysłów opinii publicznej - niech puszczą te nagranie w głównych wydaniach wiadomości i widać wpadła do rzeki z mostu i koniec tematu. Wtedy wiem że działania na rzece (za nasze ciężko wypracowane pieniądze) są pod stawne. Zdarzenia w naszym mniemaniu mogą wyglądać na szybkie - wydaje mi się że to nie te kilka minut a relacje
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
08.01.2016, 10:38:16
  • 1
@tesoro: Nie mówię że nie. Wiesz że nawet jeśli to był nieszczęśliwy wypadek to tym bardziej powinni ujawnić nagranie i zamknąć usta, pióra i inne rzeczy wszystkim. Chyba że jest tak że chcą go wsadzić (chłopak z ABW - znajomości) na jak najwięcej a on jest niewinny. A powodem może być diaboliczna zazdrość chłopaka??

Ludzie chcą konkretów i prawdy. Dlatego nagranie prawdziwe (nie sfingowane) jest potrzebne opinii publicznej.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
08.01.2016, 10:48:38
  • 0
@kozborn: Nie wiemy ale możliwe że jakieś kamery wcześniejsze ich widziały a oficjalnie policja nie pokaże ich. W końcu chwalą się 120 godzinami monitoringu.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
08.01.2016, 10:57:51
  • 0
@fl4izdn4g: Zbrodnia doskonała na oświetlonym moście?? to co on ja ćwiartował przez 8 minut?? Było by widoczne. Wrzucenie do rzeki mogą pokazać jeśli takowe było. Dlatego nie mają dowodów tylko poszlaki a prawdę tylko oni znają lub wiedzą kto jeszcze jest zamieszany.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
08.01.2016, 11:11:21
  • 0
@fl4izdn4g: chcesz masz rosyjski przykład zabójstwa opublikowanego ;)

https://www.youtube.com/watch?v=jqFdS332BQg

Po za tym to może nie być zabójstwo jeśli przypadkowo wpadła do Warty (jak nagranie chińskie z przed 2 dni gdy laska wpadła do wody przez telefon)>

Stenogram ciekawe kto by go pisał chyba Adam Z.... Fakt czy SE z materiałem czy bez tak będzie pisał. Lepiej zamknąć mordy im materiałem i prawdom.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
08.01.2016, 11:16:26
  • 1
@tesoro @kozborn : powiedzcie po co cała ta szopka mogli dać konkretne nagranie na początku z mostu rocha i zamknąć ryje przed medialna cyrkiem od ponad 8 tygodni. Komuś zależało na tym żeby najpierw było nic nie mówiące nagranie z mostowej które otworzy drogę do spekulacji medialnych i zainteresowania mediów.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
08.01.2016, 11:23:11
  • 1
@kozborn: Ty nadal w to wierzysz ze pierwsza zgłosiła się firma komputerowa?? po drodze jest 10 innych punktów monitoringu które tez mieli na pewno wcześniej. Te nagranie miało otworzyć sprawę medialnie i zaprosić Rutka na wspaniałe przedstawienie medialne... A tak naprawdę może być tak że Ibis wcześniej zgłosił się z nagraniem z mostu bo kto wie czy ktoś od nich nie widział czegoś podejrzanego na kamerze??
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
08.01.2016, 11:33:42
  • 0
@tesoro @kozborn @fl4izdn4g: Nie chce przeginać ale urządzono sobie przez wszystkie media szopkę. To nie pierwszy ta sprawa zajął się tvn a polsat news z WTK. Temat tvn podchwycił dopiero po 4 - 5 dniach od zaginięcia jak było wiadomo ze Rutek weźmie się do pracy. A pierwsze były zdjęcia Ewy a później wybrano akurat nagranie firmy komputerowej choć mieli już zabezpieczone lepsze nagrania po 5 dniach od
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
08.01.2016, 11:49:57
  • 0
@fl4izdn4g @kozborn: widać że nie mieszkasz w Poznaniu. Taksówki w niedziele w nocy jest od z-------a - w 2 minuty by dojechała na Mostowa. Do tego przy Wrocławskiej są 2 duże postoje taksówek.

co do prokuratury to może i ma w dupie ale do mediów to pierwsza z prasowego działu startuje... Prokuratura może nie ujawnić nic ale nagrania z monitoringów co niektórych mogą wyciec... Może wycięć nagranie którego nie
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
Autor
08.01.2016, 12:03:50
  • 0
@fl4izdn4g: z niedzieli na poniedziałek w 2 minuty na rataje z centrum dojedziesz.... ale to nie najważniejsze w temacie. Nie zrobił tego bo chciał z nią iść po co gdzie, w jakim celu to właśnie powinien monitoring pokazać. Chyba nie doprosimy się nigdy o ten kluczowy moment monitoringu...
  • Odpowiedz
bess9
bess9
05.01.2016, 21:20:02
  • 10
https://www.youtube.com/watch?v=auzS5eIeQWM #ewatylman #rutkowski #csiwykop

a to już widzieli? :> strzeżcie się agenci! :D

  • 1159
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mirek_1
mirek_1
mirek_1 06.01.2016, 01:13:16
  • 1
@bess9: To jest nagranie z 30.12 z przez tygodnia. Widac z jego konferencji ze juz konkretów nie mówi Bo ma prokurature na glowie i prawdy z jego ust sie nie dowiemy. Policja od poczatku gdy bialek zostal zatrzymany to musial mowic ze Ewa jest w rzece i koniec - to policja i prokuratura kreci tematem jak kolowrotkiem. To temat rzeka ale w Warcie jej nie ma.. Jedyne co mi przychodzi
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Strona 6 z 7
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 05.01.2023

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 20.02.2017

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl