@xandra: warto dodać, że ta seria korgów, na czele z PS-3300 to p--------e bestie xd nie dość, że modular, to nie jest to polifonia zrealizowana na zasadzie dynamicznego przydzielania głosów, tylko każdy głos jest osobnym torem syntezy. 48 głosów analogowego modulara. Na świecie jest ich kilkadziesiąt sztuk, w tym kilka u Aphex Twina moim zdaniem 3300 to największy złodupiec wśród syntezatorów ever
@Perlo: Ja bede szczery to nawet nie wierzylem ze z grupy wyszli. Trzeba pamietac ze daleko zaszli. Immortals jak wygra to znowu vp przegra z finalistą.
@viejra: ja tam zawsze wychodzę z założenia, że oni lepiej wiedzą, co jest dla nich lepsze. Widocznie Neo już tego nie czuł, nie miał pomysłów albo już go to męczyło. Snax widocznie wprowadza do ich gry jakąś świeżość.
Moja kopia to wydanie europejskie na CD, wersja amerykańska dostała zupełnie inne pudełko (zdjęcie w komentarzu).
Wydany w 1995 roku Doom w wersji Ultimate to pełna wersja gry plus dodatkowy czwarty poziom Thy Flesh Consumed. Oryginalny Doom, w ikonicznym pudełku, wydany został w USA na zamówienie pocztowe tzw. mail order release. W prawie identycznym opakowaniu dostępna była jeszcze wersja shareware.
#fallout #muzykazgier Muzyczne korzenie pierwszych Falloutów. Jedne kawałki mniej lub bardziej inspirowane, inne zaś to praktycznie "covery". O ile było to nieźle posklejane i bardzo klimatowe w efekcie, to dziś może wydawać się dziś kontrowersyjne, ale należy pamiętać, że w latach 90-tych muzyka elektroniczna na samplingu stała. W jednym z wywiadów o grze czytałem, że Tim Cain dał Markowi Morganowi płytę Aphex Twina "SAW vol. II" i powiedział,
@dr_gorasul: Chyba kiedyś o tym pisałem. Większość utworów to tak dyskusyjnie podobna, ale Grass Aphex Twin i Alternative 3 Briana Eno ewidentnie były inspiracją ( ͡°͜ʖ͡°)
@dr_gorasul: Pamiętam, że z muzyką do Planescape Torment było podobnie. Tam też Morgan czerpał całymi garściami z twórczości jakiegoś zespołu (nazwy niestety nie pamiętam).
#mecz #meczgif
źródło: comment_Zx5iowr9a2w8CILuSgmdBwwK7ZaFrqf3.jpg
Pobierz