majkel_jackson via Android
Cześć Mikro!
Dziś historia ze smutnym zakończeniem. (╯︵╰,)
Dzisiaj ciotka rano mówi, że kotka się okociła 5 dni temu w garażu i je porzuciła i ze mamy im zrobić pogrzeb, że je karmiła, ale nie dały rady przetrwać. No to zszedłem z kuzynem na dół do garażu i już chcemy pakować nieżyjące małe kotki do kartonu (w zasadzie to 3 z 4 były w kartonie, tylko jeden leżał
Dziś historia ze smutnym zakończeniem. (╯︵╰,)
Dzisiaj ciotka rano mówi, że kotka się okociła 5 dni temu w garażu i je porzuciła i ze mamy im zrobić pogrzeb, że je karmiła, ale nie dały rady przetrwać. No to zszedłem z kuzynem na dół do garażu i już chcemy pakować nieżyjące małe kotki do kartonu (w zasadzie to 3 z 4 były w kartonie, tylko jeden leżał
- Agemaker
- kajet1916
- thisway
- konto usunięte
- MartinoBlankuleto
- +4 innych
Problem jest taki, że mam Samsunga z dystrybucji europejskiej. W autoryzowanym punkcie serwisowym odmówili mi naprawy, bo telefon nie pochodzi z polskiej dystrybucji i nie mają części, ze sprzedawcą (alledrogo) nie mam kontaktu, firma niby istnieje (podany NIP Regon itp itd), a numery telefonów oczywiście nieosiągalne lub nie istnieją, kontakt mailowy notresponding. Samsung mówi:
Jedyny plus tego wszystkiego,
Poza tym co ci da dowód zakupu skoro telefon jest spoza PL? Na fv masz przeważnie wpisany imei.
I to nie polityka Samsunga tylko ludzi którzy kupują #!$%@? wie gdzie telefon 200zl taniej, a później płacz.
Pracuję w serwisie, kilkanaście razy wysyłałem telefon do serwisu