Uff, wydanie czegokolwiek to ciężka sprawa. Dużo rzeczy nagle na głowę się zwala, tak, że ledwo człowiek ma czas na cokolwiek. Od wydania demka ΔV: Rings of Saturn (Steam) byłem na Wykopie raczej cicho - ale to nie znaczy, że nic się nie działo, wręcz przeciwnie:
* Wypuściłem w sumie 5 aktualizacji. * Dorobiłem się chińskiego tłumaczenia, a przy okazji liznąłem całkiem sporo informacji o specyfice chińskiego rynku gier. Temat na całkiem
@Neurohaox: W czasie lotu będzie tylko "drutowanie". Mechanik ma poziom umiejętności, np. 4. Do tego poziomu możesz robić modyfikację w systemach, zabierając punkty z jednego rodzaju uszkodzeń i dając do innego. Możesz więc np. poprawić przerywające manewrówki kosztem większego ich wygięcia, albo skorygować zatarcie prętów reaktora kosztem małego wycieku. Lepszy mechanik może więcej w statku zmienić, ale do porządnej naprawy potrzebna jest wizyta w bazie - drutowanie ma tylko pozwolić
Mirki i Mirabelki z #gamedev i #gry - pomóżcie. Mam zgłoszenie, że demko mojej gry nie odpala się na GeForce 660 TI - a ni diabła nie mam takiego sprzętu, by sprawdzić. W/g specyfikacji wydaje się, że powinien dać radę (potrzebuję OpenGL 3.3 / OpenGL ES 3.0 dla #godot 3.1).
Mógłby ktoś z takim sprzętem spróbować uruchomić demko? Wystarczy uruchomić, jeśli pojawi się tytuł, to
Jak jesteście w #poznan na #pga to przybywajcie do hali 15 - czeka tam komputer z demówką naszej gry "The Way Back". Mnie tam nie ma co prawda, bo za biedny jestem, ale znajdziecie naszego leada zespołu i naszą kompozytorkę, która zajmuje się #muzyka w grze ʕ•ᴥ•ʔ
Z racji tego że 11 - 13 października odbywa się w Poznaniu GIC(Game Industry Conference), chciałbym was zainteresować wydarzeniem, które będzie się odbywało w tym samym miejscu, ale nieco wcześniej czyli 10-11 października, a mianowicie GodotCon.
Jest to wydarzenie przyciągające ludzi tworzących swoje gry/aplikacje w otwartym silniku Godot Engine.
Będzie tam wiele ciekawych osób, oto niektórzy z nich wraz tematami ich prezentacji: Juan Linietsky - współtwórca Godota i główny deweloper - "Showcase and
#gamedev jest jak Miriam. Niby wszystko pięknie ładnie, a tu ch*j.
Przygotowalem właśnie release demka 0.22.0 #deltav, po ponad tygodniu roboty, z nowym ładnym metalicznym shaderem, przerenderowanymi wszystkim sprajtami i w ogóle z cudami na kiju. I co? I segfaultuje. A debugowy build dla odmiany chodzi bez problemu. W edytorze też pięknie chodzi, oczywiście.
Nie mam siły dzisiaj szukać powodu, idę na browara. Sroki dla tych, co
"Pracuje człowiek sobie nad grą. Prace prowadzi się w edytorze, w którym można sprawdzać jak gra wygląda i zmieniać ją na żywo. Gdy się już kończy, przygotowuje się wersję dla graczy, która powinna działać dokładnie jak w edytorze. No i ona, jak to się fachowo nazywa, wypierd*la. Programistę w tym miejscu ogarnia niesmak, jednak ma w rękawie asa - wersję identyczną, jednak spreparowaną tak, że w
@LaserRock46AND2: @SpalonyHeretyk: Pomógł. Wina Godota. Poprawiłem. Trzy godziny w plecy a potem i tak trzeba poczekać na nightly z Maca i Linuxa, żeby wydać na wszystko.
Hej Mirki! Rozdaję bilety na Poznań Game Arena 2018. Pomóżcie, bo nie mam co z nimi zrobić, a szkoda by się zmarnowały (w sensie zgarnijcie bilety albo wykopcie, aby więcej osób się dowiedziało)! ( ͡°͜ʖ͡°)
@LaserRock46AND2: A bo by trzeba potłumaczyć, a siły nie miałem.
Od dwóch dni przerenderowuję wszystkie sprajty, bo mam shadera nowego, a jak blender zżera całe CPU i GPU to nie bardzo można coś mądrego zrobić poza nastukaniem jakiegoś tam tekstu.
@djzidane: Sama mapka normalnych to była poprzednio, potem była do tego mapa AO/diffuse/spec, teraz jeszcze mapka spec stara się udawać odbicia otoczenia.
Demko można znaleźć na itch za free. Z ostatecznym terminem wydania to jest tak, że #godot 3.1 musi przynajmniej wyjść z alfy, a pewnie to jeszcze chwilkę zajmie.
* Wypuściłem w sumie 5 aktualizacji.
* Dorobiłem się chińskiego tłumaczenia, a przy okazji liznąłem całkiem sporo informacji o specyfice chińskiego rynku gier. Temat na całkiem
źródło: comment_KbOfO9f3PMsCL6VRklasVSulLi7BtqrD.jpg
Pobierz