#gamedev #gry #humblebundle #2d #pixelart
Jakby ktoś był zainteresowany: Humble Bundle sprzedaje paczki do tworzenia gier #rpg szczególnie w
#rpgmaker
https://www.humblebundle.com/software/rpg-game-dev-bundle?linkID=&mcID=102:5bec5a134baf4e8c3fda1c6a:ot:56ccc6d3733462ca8946ec0f:1&utm_source=Humble+Bundle+Newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=2018_11_14_rpggamedev_bundle&linkID=&utm_content=logo
Jakby ktoś był zainteresowany: Humble Bundle sprzedaje paczki do tworzenia gier #rpg szczególnie w
#rpgmaker
https://www.humblebundle.com/software/rpg-game-dev-bundle?linkID=&mcID=102:5bec5a134baf4e8c3fda1c6a:ot:56ccc6d3733462ca8946ec0f:1&utm_source=Humble+Bundle+Newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=2018_11_14_rpggamedev_bundle&linkID=&utm_content=logo




Mam taki problem xD I to wcale nie jest problem techniczny!
A więc mam pomysł na fajną gierkę, ale znając siebie po wielu projektach - zacznę robić jakiś niegrywalny zlepek technologii i funkcji, ale nigdy z tego nie powstanie żadna gra.. Wiem o tym niestety dobrze.
Jak temu zapowiedz? Jak zrobić grywalną grę? Jak to wszystko zaprojektować/zaplanować? Macie jakieś tricki?