Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko229
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
koder

koder

Dołączył 18 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1871
  • Znaleziska 816
  • Mikroblog 1055
  • Obserwujący 22
  • Obserwowane 21
  • Dodane (195)
  • Komentowane (581)
  • Plusowane (279)
koder
koder 17.09.2018, 19:16:39
  • 8
Nawet w kosmosie, eksplozje jądrowe lepiej oglądać z dystansu. Bez fali uderzeniowej nie musi on być aż tak wielki - o ile unikniesz EMP.

ΔV: Rings of Saturn | Steam | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Nawet w kosmosie, eksplozje jądrowe lepiej oglądać z dystansu. Bez fali uderz...

źródło: comment_hcq9F0FVbOshnihqvzso1VbAzwfBrahz.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
17.09.2018, 22:07:13
  • 3
@Silvaren: Robiąc ΔV nigdy nie myślałem o niej w kategoriach gatunku. Założenia były mniej więcej "statki latają realistycznie, ale nie jest nudno i nie trzeba się tego uczyć", a trochę też "a jakby stare asteroids wsadzić w takie miejsce, gdzie mają prawdziwy sens" no i sporo "a u mnie lasera w kosmosie nie będzie widać, ale i tak będzie fajny".

Trochę też mnie ciekawiło, co robią Pasiarze z #theexpanse
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
18.09.2018, 04:10:14 via Android
  • 0
@LegionPL racja. Na szczęście asteroidy w pierścieniu są głównie z wody, a woda świetnie zatrzymuje promieniowanie.
  • Odpowiedz
koder
koder 16.09.2018, 11:14:18
  • 10
Jeśli uważasz, że słowo slave obraża kompilator, to pewnie, zmieniaj sobie nazwy zmiennych. Ale upewnij się, że po twoich zmianach program się kompiluje, bo mnie obraża sprzątanie po bezsensownej i nieistotnej dłubaninie w kodzie. (╯°□°)╯︵ ┻━┻.


#godot #programowanie #gamedev
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
16.09.2018, 11:32:04
  • 0
@stillhet: W tym, że potrzebowałem najnowszego silnika, a za zabawy po godzinach nikt mi nie płaci. Choć może spróbować autorowi problemu wystawić za to fakturę?
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
16.09.2018, 12:59:38
  • 0
@defaulttt: tak serio:

_add_warning(GDScriptWarning::DEPRECATED_KEYWORD, tokenizer->get_token_line(), "slave", "puppet");
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
16.09.2018, 13:11:32 via Android
  • 5
@defaulttt kusiło mnie podmienić w kompilatorze "syntax error" na "I'm offended"
  • Odpowiedz
koder
koder 16.09.2018, 08:15:47
  • 4
Ktoś mi narzekał na czytelność HUD na monitorze 4K. Raport trafił na backloga, a dzisiaj patch trafił do gry. Będzie do pobrania w 0.18.0, miejmy nadzieję że na godzinach.

ΔV: Rings of Saturn | Steam | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Ktoś mi narzekał na czytelność HUD na monitorze 4K. Raport trafił na backloga...

źródło: comment_2WozSvYZLPdHiMz2nQNVwAueqkklwA2C.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
16.09.2018, 10:50:54
  • 0
@keton22: Wszystkie uwagi uwzględniam, to darmowy zasób. Nie zawsze mam czas pozmieniać rzeczy od razu, no i w sumie to nie zawsze się po prost zgadzam, ale wszystko mam zanotowane :)
  • Odpowiedz
koder
koder 15.09.2018, 11:45:20
  • 7
Ten model, nawet z czterema 20kN manewrówkami, ni cholery nie chce skręcać. Ciekawe, czy to problem z silnikiem fizycznym, czy po prostu projekt statku jest do kitu? Obstawiam projekt.

ΔV: Rings of Saturn | Steam | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Ten model, nawet z czterema 20kN manewrówkami, ni cholery nie chce skręcać. C...

źródło: comment_Rvj8oWZNc5wPxDUqILYDE5cXBOMrgom7.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
15.09.2018, 12:07:50
  • 0
@Wap30: #godot, jak tak mówi, z jego wbudowanym "physics2D". A skręcanie - coż - po prostu z jednego końca pcha w prawo, z drugiego w lewo. K37 z takim układem skręca dobrze, ale on też ma bardziej klasyczny kształt.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
15.09.2018, 14:06:22
  • 2
@Wap30: Dobra informacja: naprawiłem. Zła informacja - nie wiem jak. Po prostu wywaliłem CollisionPolygon2D i zrobiłem nowy, taki sam. Zakładam, że był jakoś skorumpowany. Pewnie git by mi pokazał różnicę, ale aż tak bardzo to mi się nie chce drążyć.

I jak wrażenia? Ja kiedyś bawiłem się z AndEnginem, trochę pixi.js i obecnie bawię się Unity


Bardzo pozytywne. AndEngine nie znam, ale pixi.js to kompletnie inna para kaloszy. Unity i
koder - @Wap30: Dobra informacja: naprawiłem. Zła informacja - nie wiem jak. Po prost...

źródło: comment_FImbmC74iS44OBTPpLgkBn02YWp4pQcz.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
15.09.2018, 15:22:49
  • 0
Dzięki. To duża zasługa betatesterów z wykopu :)
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
15.09.2018, 16:12:55
  • 0
@Kopytko1: Serio? Mnie się jeszcze nie podoba, coś bym poprawił. Tylko jeszcze nie wiem co.
  • Odpowiedz
itharius
itharius
09.09.2018, 15:47:54
  • 122
Szanowne Mirki i Mirabelki.
Czas na kolejny raport z prac nad moją grą Mysterious Realms RPG. (Link do gry w sklepie Steam)

Włam wszystkich plusujących mój poprzedni wpis z lipca. Jeśli nie chcesz być wołany do takich pojedynczych wpisów, to możesz zablokować to tutaj.

W poprzednim wpisie informowałem, że gra zostanie wydana 14 września. Niestety z bólem serca muszę przesunąć premierę na październik. Jak ktoś chce sobie wpisać do kalendarze,
itharius - Szanowne Mirki i Mirabelki.
Czas na kolejny raport z prac nad moją grą My...

źródło: comment_hDtRKJ5mPLfTZSxxCBY6t5EvqmFEkL5Z.jpg

Pobierz
  • 56
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder 09.09.2018, 16:07:54
  • 0
@wacek_1984: Ty sobie żartujesz, a ja właśnie na poważnie podobnie planuję zrobić. ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
koder
koder 09.09.2018, 16:10:16
  • 1
@wacek_1984: Pełna zgoda, właśnie niedawno tu sobie o tym pisałem.
  • Odpowiedz
koder
koder 09.09.2018, 16:10:35
  • 0
każda aktualizacja ceny musi być klepnięta przez Steam, więc nie wiem czy przejdzie taka dysproporcja


@itharius: Mnie przeszła ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
koder
koder 09.09.2018, 10:57:05
  • 14
Tak latać samemu to trochę nudno. Czas zrobić AI. To jeden z pierwszych testów statku kontrolowanego całkowicie przez komputer. Wszystkie obiekty w ΔV poruszają się z użyciem fizyki, więc AI musi być świadomy nie tylko gdzie chce lecieć, ale też jakich manewrówek do tego użyć i jak zmieni się orientacja i prędkość, gdy je odpali.

Bazuję sporo na wcześniejszym kodzie od autopilota, ale i tak nie jest to proste do zrobienia. Całe szczęście,
koder - Tak latać samemu to trochę nudno. Czas zrobić AI. To jeden z pierwszych testó...

źródło: comment_qMLQlNBA4n7EVBXveSoNQDgjCeheXeJi.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
10.09.2018, 05:36:33
  • 1
@djzidane: Kod Ci niewiele pokaże, bo większość zajmuje się mapowaniem stanu fizyki świata do uproszczonego stanu, który rozumie AI.

Zasada działania mrowiska jest za to prosta do wytłumaczenia. System trzyma w środku graf, którego wierzchołkami są stany gry (tutaj - co gdzie jest i w którą stronę się porusza), a krawędziami możliwe do podjęcia akcje. Mamy też funkcję oceny stanu (statek uszkodzony - źle, jesteśmy bliżej celu - dobrze).

Puszczamy
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
11.09.2018, 08:21:13
  • 0
@djzidane: Tak, na wierzchołki jest stan w sensie stanu z FSM. Na YT to będzie chyba dobre proste wprowadzenie, a tutaj szerszy opis.
  • Odpowiedz
koder
koder 07.09.2018, 09:35:35
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
09.09.2018, 05:58:18
  • 0
Może dlatego, że jest mniejszy popyt niż w krajach europejskich,

Rynek rosyjski, mimo że sporo większy jest mocno hermetyczny.


@brass: Jakieś dane na poparcie tej hipotezy? Bo według opracowania SteamSpy na 2017 Rosja w rankingu światowym sprzedaży indyków jest na trzecim miejscu względem liczby graczy, a na ósmym względem sumy wydatków (niżej właśnie ze względu na ceny).
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
09.09.2018, 13:46:24 via Android
  • 0
@brass no to fajnie, będę miał wyższy popyt w ojczyźnie.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
09.09.2018, 15:35:28
  • 0
@brass: Widzę, że stosujesz naprzemiennie "wiadomo" i "nie wiadomo", w zależności co Ci akurat do tezy pasuje, nie podpierając tego żadnymi argumentami. Ja podawałem konkretne dane. Równie konkretne są dane o sile nabywczej pieniądza w różnych krajach.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
09.09.2018, 16:04:21
  • 0
Btw, dziwnym trafem autor cytowanego przez ciebie opracowania ma rosyjskie nazwisko - przypadek?


@brass: Ale wiesz, że to Director of Publishing Strategy w Epic Games?
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 30
  • Strona 16 z 30
  • >
  • https://games.kodera.pl/dv

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 18.04.2014

    Komentator
  • Rocznica
    od 08.12.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 11.04.2013

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 08.07.2018

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking