Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko142
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
koder

koder

Dołączył 18 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1871
  • Znaleziska 816
  • Mikroblog 1055
  • Obserwujący 22
  • Obserwowane 21
  • Dodane (195)
  • Komentowane (581)
  • Plusowane (279)
q.....n
q.....n
konto usunięte 06.05.2019, 18:47:17
  • 7
Reduz - główny deweloper silnika Godot Engine, przekazał wiadomość, że rozpoczął prace nad implementacją API Vulkana, nadchodzącą wraz z wersją 4.0 silnika, z której będziemy mogli skorzystać w przyszłym roku.

W tym jeszcze roku zadebiutuje wersja 3.2 silnika zawierająca takie rzeczy jak:
- Możliwość uruchamiania silnika w przeglądarce
- Wsparcie dla pseudo 3D w 2D
- Wyłączenie, niepotrzebnych/nieużywanych opcji w
q.....n - Reduz - główny deweloper silnika Godot Engine, przekazał wiadomość, że rozp...

źródło: comment_VaWPOL6zYHq5T1Yt4vMwcOXy4K1nV90x.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder 07.05.2019, 07:39:14
  • 3
@alienv: Chodzi o odpalenie samego edytora w przeglądarce. Na tym skorzysta przede wszystkim edukacja; zresztą - obecnie Godot jest właśnie lubiany w uczelniach, bo nie wymaga instalacji i można go puścić praktycznie na każdym stanowisku. Udostępnienie przez przeglądarkę jeszcze to rozszerzy.
  • Odpowiedz
koder
koder 30.04.2019, 16:18:56
  • 9
No chyba najwyższa pora, żeby zmontować jakiś landing page dla ΔV. Nada się?

  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
30.04.2019, 16:37:59
  • 1
@goomba-pl: A nawet nie zwróciłem uwagi, dodam zaraz.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
30.04.2019, 16:39:55
  • 1
@goomba-pl: Już powinny być.
  • Odpowiedz
Aryo
Aryo
29.04.2019, 06:36:48
  • 0
Co jest najprostsze do tworzenia prostych animacji do 2D? Tworzenie poklatkowo w np. Aseprite, czy zabawa w czymś innym?

#godot
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder 29.04.2019, 07:15:45
  • 0
@MrPsychedelic: Jaką Pivot ma zaletę w stosunku do złożenia animacji bezpośrednio w Godocie?
  • Odpowiedz
q.....n
q.....n
konto usunięte 24.04.2019, 13:58:47
  • 9
W ubiegłym miesiącu miała premiera Godota 3.1. Od tego czasu została wprowadzona masa poprawek i nowych funkcjonalności, których powinniśmy się spodziewać już w jesieni w wersji 3.2 edytora.

Poradniki
Szybkie łączenie broni z dłonią - https://www.youtube.com/watch?v=A2JMYQBWeig
Shader terenu w Godocie(robi wrażenie) - https://youtu.be/a51TH_YoS8Y
3D Trail - https://www.youtube.com/watch?v=QUxyI33AFNo
q.....n - W ubiegłym miesiącu miała premiera Godota 3.1. Od tego czasu została wprowa...

źródło: comment_EnzHsFzu3sIQn8jEyK4SFcm0bWaNFHGz.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder 24.04.2019, 17:02:18
  • 3
@alienv: Godot ma fenomenalne tempo rozwoju i wygląda bardzo obiecująco, ale cierpi również na typowe przypadłości projektu open source - każdy developer robi w swoim kierunku i często nie zwracają uwagi na to, co przy okazji psują. #deltav jest od dawna na Godocie 3.1 (kompilowanym z mastera) i conajmniej kilkanaście razy nadziewałem się na sytuacje, gdy zmiana w silniku całkowicie wywracała mi grę. Dlatego teraz jednak trzymam się
  • Odpowiedz
Leinnan
Leinnan
23.04.2019, 21:23:22
  • 13
Jeszcze się nie poddałem z swoją grą. W ostatnim czasie więcej uwagi niż kodowi poświęciłem ticket trackerowi, efekty tutaj: https://i.imgur.com/2d8Z4aE.png
Część zadań posiada bardziej rozbudowane opisy, pierwsze dwa już zaimplementowałem(kamera i mouse input, widać na wideo).

Ogólnie ostatnie tygodnie to było głównie patrzenie na kod i zastanawianie się w jaką stronę rozwinąć projekt. IMO nie był to czas w większości zmarnowany, przerwa od kodu pozwoliła mi spojrzeć jak część rzeczy mogę od siebie odseparować
Leinnan - Jeszcze się nie poddałem z swoją grą. W ostatnim czasie więcej uwagi niż ko...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder 24.04.2019, 05:24:19
  • 0
@Leinnan: Osobiście wolę system ticketowy zintegrowany z repo/vcs, mniejszy narzut czasowy na obsługę tego jest.
  • Odpowiedz
RicoElectrico
RicoElectrico
18.04.2019, 19:28:05
  • 157
#retrogaming #gry #pixelart #indiegamedev #pewniebyloaledobre
RicoElectrico - #retrogaming #gry #pixelart #indiegamedev #pewniebyloaledobre

źródło: comment_8TbdAcEHuXHrcF94TyFokHqn9uhzhjOx.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder 19.04.2019, 05:50:24
  • 1
@RicoElectrico: to jeden z powodów, dla którego moja ΔV nie jest na pixelarcie, tylko na renderowanych sprajtach.

  • Odpowiedz
koder
koder 13.04.2019, 10:19:22
  • 11
A dzisiaj dodałem modowanie do #deltav. Na początek - każdy może sobie pomalować statek wedle uznania.

ΔV: Rings of Saturn | Steam | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - A dzisiaj dodałem modowanie do #deltav. Na początek - każdy może sobie pomalo...

źródło: comment_i1MVjFXh1rxvvJMztnDhh5EfReyOS0TH.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
13.04.2019, 10:21:31
  • 4
Jeśli ktoś się chce pobawić, to jest to już dostępne - również w wersji demo. Jako, że temat świeży, instrukcje można znaleźć na discordzie gry.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
13.04.2019, 12:02:11
  • 3
@Antyradek: Jak zmienisz kształt, to homologacji nie przejdzie.
  • Odpowiedz
koder
koder 02.04.2019, 18:31:25
  • 9
Kilka aktualizacji temu przypadkiem wyłączyłem limit czasowy demka mojej #gry. ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ Złapałem się za głowę, lecę do statystyk i co widzę? Widzę, że nic się nie zmieniło. (ʘ‿ʘ)

Stosunek demek do wishlist jest dokładnie taki sam. Nie będę więc januszem #gamedev i zostawiam tak jak jest. Bo skoro nie widać różnicy, to po co graczy wkurzać?
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
02.04.2019, 19:13:49
  • 1
Jeżeli ktoś przypadkiem woli itch.io, to też jest dostępny - dokładnie w tej samej wersji. Ze specjalnymi pozdrowieniami dla graczy na #linux.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
02.04.2019, 19:24:20
  • 1
@jigsaw96: Owszem, mam. 16.8% ściągnięć demka mam z itch. Sprzedawać jeszcze nie sprzedaję, więc trudno powiedzieć, ale podejrzewam, że będzie mniej.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
02.04.2019, 19:39:27
  • 4
@jigsaw96: Jeżeli chodzi o marketing, to nie widzę korelacji wydatków do efektów - no chyba, że uwzględnimy mój czas. Najlepszy efekt przynosi osobiste zaangażowanie się w promocję, najgorsze - zwykłe reklamy.
  • Odpowiedz
TymRazemNieBedeBordo
TymRazemNieBedeBordo
24.03.2019, 22:08:43 via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
Halo #gamedev , kilka słów odnośnie tego co się o--------a na #steam
TymRazemNieBedeBordo - Halo #gamedev , kilka słów odnośnie tego co się o--------a na ...

źródło: comment_n3ETeMTNVbykVIDaJbQUvf2uoa4F7XlZ.jpg

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder 25.03.2019, 08:25:16
  • 5
Steam to nie powinno być miejsce gdzie grę się promuje tylko sprzedaje.


@GlobalEliteShop: Jeżeli Steam to tylko sklep, to stanowczo za drogą prowizję mają. Ich prowizja opłaca się tylko pod warunkiem, że w zamian oprócz hostingu załatwiają Ci też organicznych graczy, polecając produkcję osobom, którym może się ona spodobać.

W moim przypadku to akurat działa, widzę ciągły przypływ nowych graczy przez samą obecność na Steam.
  • Odpowiedz
koder
koder 26.03.2019, 11:32:36
  • 1
@GlobalEliteShop: No ale widzisz, Steam oferuje developerowi więcej. Nie jest tylko sklepem, dają jeszcze znalezienie graczy, którym Twoja produkcja może się podobać. To dzieje się przez kolejki odkryć, pojawianie się w "podobnych to tej gry" i innych miejscach.

Zastrzeżenia, które @TymRazemNieBedeBordo wkleił dotyczą właśnie algorytmów tej usługi znajdywania graczy (bo jest to dodana usługa) - że zostały najwyraźniej zmienione na wyraźną niekorzyść niektórych developerów.
  • Odpowiedz
koder
koder 26.03.2019, 12:48:58
  • 1
@TymRazemNieBedeBordo: Zacząłem odpisywać, przeczytałem jeszcze raz Twój komentarz - i chyba się gdzieś tutaj pogubiłem. Nie widzę powiązania Twojej wypowiedzi z moją - wydaje mi się, że czytam u Ciebie przeformułowanie moich argumentów w tonie polemicznym.
  • Odpowiedz
q.....n
q.....n
konto usunięte 24.03.2019, 13:48:12
  • 6
Ten miesiąc był dość ekscytujący ze względu na premierę Godota w wersji 3.1. W ciągu najbliższych dni należy oczekiwać wysypu PR naprawiających różne błędy lub dodających nowe funkcje, które od czasu wydania wersji Beta, oczekiwały z powodu Feature Freeze.

Poradniki
Tworzenie efektu spalanego papieru - https://youtu.be/1zvI-QOwny4?t=95
Światło na Tilemapach - https://www.youtube.com/watch?v=QsCfx-jjS0U
Używanie GraphEdit i GraphNode - https://www.youtube.com/watch?v=ZD9X3uvyWmg
q.....n - Ten miesiąc był dość ekscytujący ze względu na premierę Godota w wersji 3.1...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder 25.03.2019, 08:31:51
  • 1
@qarmin: Mała poprawka: z #deltav to jest boot splash, a nie intro. Ale cieszę się, że ktoś śledzi :)
  • Odpowiedz
koder
koder 21.03.2019, 14:40:37
  • 9
W ramach wprawek przy robienu trailerów popełniłem małe video w świecie #deltav

*ΔV: Rings of Saturn](https://games.kodera.pl/dv/) | Steam** | tagi do obserwowania: #kodermakesgames

koder - W ramach wprawek przy robienu trailerów popełniłem małe video w świecie #delt...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
21.03.2019, 16:49:37
  • 1
@Neurohaox: Radym, gdyż w taki styl właśnie celowałem.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
24.03.2019, 08:40:03 via Android
  • 0
@top_czipsy spróbuj na początek suwak detali na zero ściągnąć i wyłączyć bloom.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 30
  • Strona 9 z 30
  • >
  • https://games.kodera.pl/dv

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 18.04.2014

    Komentator
  • Rocznica
    od 08.12.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 11.04.2013

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 08.07.2018

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking