Mireczki, od jakiegoś czasu męczę się z Zeusem dual. Kolejny setup i znowu coś jest nie tak.. Wate układałem już na 1000 sposobów i za każdym razem albo zalewa grzałkę albo syczy przez ok 1-2 sek po odpuszczenia fire buttona.
Boxy zamiennie Primo 2.0 albo RX Gen3 dual, moc ok 50W. Grzałki 2x Clapton NiChrome 24ga + 36ga - 7 zwojów łącznie - 0.26ohm. Wata SWAG Cotton Ultra Heat Resistant.
@Guisantes: zamontowałem teraz dwa alieny, piękne grzałeczki, każda 5 zwojów, wyszło ok 0,2ohma i dalej sobie z nim nie radze :< póki co wsadziłem jednego raging fire coila i jest ok ale będę go męczył dalej bo kupiłem go tylko po to żeby śmigał na 2 grzałkach
@pssq napęd po złej stronie faktycznie trochę boli, jeżeli chodzi o odpychanie to rzeczywiście 0-100 cienko wychodzi ale już np 80-120 jest zdecydowanie sprawniej, ogolnie idzie sie przyzwyczaic, dziala to zdecydowanie lepiej niz w poprzedniej generacji
@ArekJ siedziałem już w tym bolidzie ale nie jeździłem :D miałem chwilowo Auriska 1.3 więc jak znalazł na wyścig ze świateł i kółeczka na wstecznym na śniegu (⌐͡■͜ʖ͡■)
Która atrakcyjna mirabelka jeździ wiśniowy seatem leonem z wlepka wykopu na zderzaku po Warszawie?? Widziana dziś o 19 na Radiowej z Powstańców Śląskich... Numeru rejestracyjnego nie podam xd.
@myrmyrek kolego, musze Cie zmartwić ale to niestety nie mirabelka ( ͡°ʖ̯͡°) w moich wpisach masz foto tego auta, jeśli to to samo to lepiej odpuść ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°͜ʖ͡°)ʖ͡°) ͡°)
@ArekJ to nie ja! Zrobiłem kiedyś zdjęcie tego seata i wrzuciłem na mirko ( ͡º͜ʖ͡º) urzekła mnie ta naklejka ( ͡°͜ʖ͡°) 2 msc temu na zjeździe z s8 na lazurową
@ArekJ ogolnie da sie usiasc (glowa bokiem oparta o szybe..) ale pasazer z przodu ma nogi wcisniete w deske, masakra :P nie wiem po co te miejsca tam sa, rownie dobrze mogliby zrobic miejsce na zakupy albo jakies tam bagaze
Mirki widziały nowości od #toyota ? Otóż Toyota Camry wraca na Polskie drogi, według mnie wygląda jak auto marki premium, z zewnątrz jak Lexus, wewnątrz Lexus nawet obok nie stał, bo to co Toyota wstawia w Lexusy typu ES to jest jakieś (według mnie) nieporozumienie. Jest po prostu śliczna, nowy design z przełamaną deska rozdzielcza jest trafiony w sedno, to że ekran nie wystaje nad pulpit jest o niebo lepszy niż w
@koxiak e-CVT w Camry radzi sobie całkiem dobrze na tle poprzedniej generacji skrzyń w hybrydach. Auto przyśpiesza całkiem zacnie i co więcej prowadzi się bardzo fajnie na tle konkurencji w segmencie. Design rzecz gustu, mi się Camry również podoba. Jeśli macie jakieś pytania na temat tego auta to chętnie odpowiem ;)
@koxiak To egzemplarz przed produkcyjny, wersja Executive z pakietem VIP czyli max co na ten moment Toyota będzie oferować. Pierwsze samochody z polskiej dystrybucji trafią na drogi na przełomie kwietnia i maja 2019
@koxiak chętnie bym odpowiedział na wszystkie Twoje pytania ale po pierwsze autem miałem okazje jeździć jedynie po torze i po garażu podziemnym (auto przed produkcyjne nie jest zarejestrowane i nie ma ubezpieczenia) a po drugie nie mam go w tym momencie więc będzie ciężko ( ͡º͜ʖ͡º) Z tego co wiem zalany był 95 a opony były jeszcze letnie. Spalania nie potrafię określić ale myślę, że jeszcze
@koxiak W tej wersji fotel był elektryczny w pełni więc raczej i jakaś pamięc jest ale nie zwróciłem uwagi, do tego z takich gadżetów masz elektrycznie sterowaną kolumnę kierowniczą, która się "chowa" po wyłączeniu zapłonu żeby było łatwiej wysiąść ( ͡º͜ʖ͡º)
Co do JBLa, górą i środkiem gra całkiem miło, przestrzennie, dół przyjemny ale jak dla mnie trochę brakuje kick bassu. Na moje ucho gra to
@Crow7422 ma inne przełożenie, według mnie przyjemniejsze dla kierowcy ale to rzecz względna. Do tego jest możliwość zmiany trybów jazdy(eco, normal, sport), która zmienia między innymi odczucie prowadzenia
@Crow7422 co do audio jbl to niestety ale wiąże się to z zakupem pakietu VIP(18k zl) bo tylko tam obecnie będzie występować. Co więcej pakiet ten można dokupić jedynie do wersji Executive co łącznie daje już 180k..
@Crow7422: trzeba pamiętać, że te auta głównie znajdą zastosowanie we flotach a hybrydy toyoty mają wysoką wartość rezydualną co przekłada się na stosunkowo niską ratę leasingu w stosunku do ceny zakupu