Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko192
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
grabeczek

grabeczek

Dołączył 7 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 72
  • Znaleziska 30
  • Mikroblog 42
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 2

293

KNF do deweloperów: Jeśli kierujecie się dobrem Polaków możecie dostosować marże

KNF do deweloperów: Jeśli kierujecie się dobrem Polaków możecie dostosować marże

"Jeśli deweloperzy rzeczywiście kierują się realną troską o dostępność mieszkań dla młodych Polaków, mają w tym zakresie możliwość dostosowania własnej polityki marżowej."

grabeczek
z
knf.gov.pl
dodany: 25.10.2022, 15:10:04
  • 78
  • #
    ekonomia
  • #
    knf
  • #
    kredythipoteczny
  • #
    deweloperka
  • #
    mieszkania
  • #
    nieruchomosci

26

Sprawdź swoje wakacje kredytowe, bo możesz się zdziwić (zwłaszcza w ING).

Sprawdź swoje wakacje kredytowe, bo możesz się zdziwić (zwłaszcza w ING).

Prawdopodobnie ING w sposób nieprawidłowy nalicza klientom tzw. "wakacje kredytowe". W sprawie interweniował Rzecznik Finansowy, podane również do UOKiK. Sprawdzenie, czy raty rozliczono prawidłowo nie jest łatwe, zwłaszcza, że ING nie chce przyznać się do błędu.

grabeczek
z
wykop.pl
dodany: 25.10.2022, 01:37:43
  • 6
  • #
    ekonomia
  • #
    wakacjekredytowe
  • #
    ing
  • #
    kredythipoteczny
  • #
    banki
  • #
    ingbank
grabeczek
grabeczek
Autor
25.10.2022, 06:50:24
  • 0
@kot_z_wolnego_wybiegu: Wszystko rozumiem, tylko dlaczego wniosek podaje inne daty? Gdybym wnioskował o okres 6.07 - 5.08 wtedy nie byłoby tematu. Cała akcja polega na tym, że we wniosku wpisane jest, że nie zapłacę odsetek 5.08 - 4.09.
grabeczek
grabeczek
Autor
25.10.2022, 08:32:34
  • 0
@projektant_doktorant:
Dzięki za komentarz :)
Ja oczywiście przyjmuję do wiadomości, że "wykładnia celowościowa" pozwala im na liczenie od 6 do 5, zamiast od 1 do ostatniego dnia miesiąca. Mam wątpliwości, czy taką wykładnię można tu stosować, ale to nie jest kluczowe. Największym problemem jest to, że zawnioskowałem o inne okresy, a za inne odsetki zostały umorzone.
WIBOR mi nie podskoczył (na razie), podskoczy w listopadzie (i też chciałbym wiedzieć dlaczego
grabeczek
grabeczek
Autor
25.10.2022, 08:33:34
  • 1
@masqu88: dla niektórych kilka k PLN to nie pierdoły :)
Kantee
Kantee
02.06.2020, 11:24:23
  • 2
@morele_net: Czy to normalne, że wysyłacie XBOX ONE S z otwartym pudełkiem i bez kodów do live'a/gamepassa wewnątrz?
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

grabeczek
grabeczek 02.06.2020, 11:34:11
  • 0
@Kantee nie myślałem, że morelelelele aż tak tnie... :o
  • Odpowiedz
grabeczek
grabeczek 02.06.2020, 13:39:01
  • 0
@Kantee wrzuc update jak Ci odpisza
  • Odpowiedz

629

X-KOM.PL ogromne problemy z reklamacją. NIE POLECAM

X-KOM.PL ogromne problemy z reklamacją. NIE POLECAM

Chętnie podzielę się informacją o tym jak znana i popularna sieć sklepów z elektroniką szanuje swoich klientów. Dzięki X-KOM.PL za takie traktowanie, warto było zostawić u Was niemal 2 tysiące złotych tylko po to, by nie móc korzystać z zakupionego sprzętu! 03.04.2018 kupuję Samsunga S7 Edge za...

klientkaxkomu
z
wykop.pl
dodany: 19.09.2018, 22:30:57
  • 273
  • #
    reklamacja
  • #
    xkom
  • #
    pomocy
  • #
    samsung
  • #
    zakupy
  • #
    gwaranc
grabeczek
grabeczek 20.09.2018, 10:09:44
  • 9
@x-kom: @klientkaxkomu:
niepierwsza taka sytuacja... niestety, ja z nimi tez ciagle mam problemy.
3 miesiace walczylem o naprawe komputera, ktorego w tym czasie nie moglem uzywac.
Na szczescie po wykopie, dostalem zwrot kasy - ale UWAGA - reklamacja nadal byla ich zdaniem bezzasadna xD
#xkom #niekupujwxkom
grabeczek
grabeczek 20.09.2018, 10:11:27
  • 1
@Nooser: a ile reklamowales? :D
problemy wtedy sie zaczynaja ;)
S.....y
S.....y
konto usunięte 17.08.2018, 09:50:30
  • 666
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 88
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

grabeczek
grabeczek 18.08.2018, 07:05:11
  • 0
@Shanny: tldr;
  • Odpowiedz

129

Kolejny niezadowolony klient x-kom - afera w 3 aktach

Kolejny niezadowolony klient x-kom - afera w 3 aktach

Laptopa MSI na gwarancje oddałem 29.11.2017 i do dzis (9.02.2018) nie dostałem naprawionego komputera. x-kom nie potrafi wyegzekwować od MSI prawidłowej naprawy lub zwrotu pieniędzy/towaru bez wady. Ponadto nie chcą oni ponieść odpowiedzialności z tytułu rękojmi.

grabeczek
z
wykop.pl
dodany: 09.02.2018, 11:11:06
  • 55
  • #
    xkom
  • #
    afera
  • #
    msi
  • #
    technologia
  • #
    laptopy
  • #
    xkomoddajciemilaptopa
grabeczek
grabeczek
Autor
09.02.2018, 13:14:06
  • -4
@MisCoala & @fureya07 - https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

grabeczek
grabeczek
Autor
09.02.2018, 13:48:00
  • 3
@srgs: nie. sprzet jest moja prywatna wlasnoscia.
grabeczek
grabeczek
Autor
09.02.2018, 17:47:19
  • -13
@x-kom: trzeba was opisac na wykopie, zeby sprawy ruszyly do przodu. Tym komentarzem tylko sie pograzyliscie. Cierpliwy bylem 72 dni. skonczyla sie cierpliwosc.
grabeczek
grabeczek
Autor
09.02.2018, 17:48:20
  • -2
@Wezmyr: rzeczywiscie. gdybym wczesniej wiedzial to co wiem teraz, nie oddalbym sprzetu na gwarancje, a na rekojmie juz za pierwszym razem.
grabeczek
grabeczek
Autor
09.02.2018, 17:49:44
  • -17
@x-kom: jak mam Wam ufac i odebrac nowy laptop? jezeli z nim bedzie cos nie tak, znowu bede musial sie z wami bic i pisac o Was na wykopie... nie chce miec juz z Wami i z MSI nic wspolnego.
grabeczek
grabeczek
Autor
09.02.2018, 18:02:50
  • -6
@x-kom: tylko ze to Wasz technik stwierdzil, ze jest problem tylko ze sterownikami. Po 2 naprawach w MSI. Czytaliscie co napisalem? moze odpowiecie na pytanie zadane w tekscie dot. tej wlasnie sytuacji? nadal twierdzicie ze 2 naprawa byla udana?
grabeczek
grabeczek
Autor
09.02.2018, 19:04:53
  • -6
@Mijagii: szkoda, ze dopiero teraz...
grabeczek
grabeczek
Autor
09.02.2018, 19:21:19
  • -3
@AsuriTeyze: kupic w internecie - bedzie taniej, a w razie usterek dokladnie takie same problemy z wyegzekwowaniem czegokolwiek
Albo kupic w innym sklepie i liczyc na to, ze oni klientow zalatwiaja lepiej...
PS gdziekolwiek nie kupisz - zawsze oddawaj sprzet na rekojmie. Wszystko jest wtedy regulowane prawnie. Jezeli oddajsz sprzet na zasadach gwarancji nie obowiazuje ani termin 14 dni na rozpatrzenie, ani to, ze jezeli usterka nie zostanie naprawiona za
grabeczek
grabeczek
Autor
09.02.2018, 21:46:54
  • 2
@ArchDelux: opisz dokladnie sprawe, moze tez na wykopie albo na fejsie.
Jak widac dopiero to pomaga. Dzis decyzja byla po kilku godzinach od publikacji...
@x-kom - ciekawe co Wy na to?
grabeczek
grabeczek
Autor
10.02.2018, 10:55:09
  • 0
@fobofob: jezeli x-kom bierze ode mnie komputer i posredniczy w tej naprawie to powinni na msi naciskac, aby ten sprzet zostal naprawiony tak jak ja naciskalem na nich. Ja nie mialem mozliwosci naciskac na msi, bo nie ja skladalem tam reklamacje. Wszystkie informacje ktore skladalem do x-kom byly albo zdawkowo przekazywane msi albo w ogole. Przeczytaj prosze jeszcze raz artykul. Zaznacze tylko, ze historia i tak opisana jest skrotowo, bo
grabeczek
grabeczek
Autor
10.02.2018, 11:00:14
  • 1
@Vetinari: problem nie wystepowal tylko na ubuntu, jak twierdzi x-kom, bo ja w pierwszej kolejnosci zauwazylem go na windzie. Aktualizowalem wszystkie sterowniki a instalacja i sprawdzenie na ubuntu to byla tylko wisienka ba torcie.
Wczesniej 2x naprawiano plyte glowna (czyli wykryto sprzetowa usterke)
Zreszta... Jak napisalem - moglybyc to sterowniki, ale ja powinienem miec mozliwosc weryfikacji tego, co napisali.
Ostatecznie jednak 3 raz przyznali, ze jest to usterka sprzetowa. Mam
grabeczek
grabeczek
Autor
10.02.2018, 11:04:11
  • 0
@hacerking: ja zalozylem konto specjalnie w tej sprawie. Dopiero po ukazaniu sie tego wpisu sprawy ruszyly do przodu. Nagle, w ciagu kilku h znalezli usterke, ktorej w nie mogli znalezc 2 tygodnie. To jedyna opcja, zeby walczyc o swoje. To albo sad.
Niemniej jednak widze teraz jaka Wykop ma sile i na pewno zostane z Wami na dluzej!
Dzieki Wykop!
grabeczek
grabeczek
Autor
10.02.2018, 20:28:43
  • 0
@tomaszk-poz: laptop kupilem bez systemu.
Uzywalem jednak windy, a przed oddaniem komputera aktualizowalem sterowniki, w tym ten wymieniony w odmowie
grabeczek
grabeczek
Autor
10.02.2018, 20:34:53
  • 0
@fobofob: napisalem, ze tym komentarzem sie pograzyli, poniewaz przyznali, ze oferte wymiany na nowy otrzymalem dopiero po publikacji na wykopie. Propozycje przyjalbym przy pierwszej, a nawet 2 reklamacji. Wczesniej nawet (dokladnie po 7 tygodniach od zlozenia 1 reklamacji) zadalem wymiany, nie pieniedzy. Sytuacja jednak od tamtego czasu bardzo sie zmienila i calkowicie stracilem zaufanie i do msi i do x-kom, co napisalem wyzej.
  • Rozzłoszczony klient x-kom
  • Gdańsk

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 26.01.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking