X-KOM.PL ogromne problemy z reklamacją. NIE POLECAM
Chętnie podzielę się informacją o tym jak znana i popularna sieć sklepów z elektroniką szanuje swoich klientów. Dzięki X-KOM.PL za takie traktowanie, warto było zostawić u Was niemal 2 tysiące złotych tylko po to, by nie móc korzystać z zakupionego sprzętu! 03.04.2018 kupuję Samsunga S7 Edge za...
z- 273
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Po pierwsze, co znaczy "oryginalne" akcesorium? według słownika języka polskiego, "oryginalny
1. «niebędący kopią, przeróbką ani falsyfikatem»" nie, nie używam podrobionych akcesoriów.
po drugie, wielokrotnie podkreślałam, że używałam CZTERECH, różnych powerbanków, w tym POWERBANKA I KABLA MARKI SAMSUNG, który został mi ukradziony w nocy z 15 na 16 sierpnia na co mam potwierdzenie z policji. tak na marginesie, słuchawki Samsung dołączone do zestawu popsuły się w przeciągu miesiąca, więc jak widać jakość akcesoriów marki Samsung pozostawia wiele do życzenia.
po trzecie, nie piszcie błędnych informacji, że telefon został naprawiony, bo został on naprawiony przy poprzedniej reklamacji z tytułu GWARANCJI, teraz reklamacja jest cały czas "bezzasadna" (podejrzewam, że jest bezzasadna głównie z tego powodu, że korzystam z uprawnień z tytułu rękojmi i żądania kieruję do sprzedawcy, a nie do producenta)
po czwarte, nie otrzymałam ani 1 dokumentu z tych testów, więc nie wierzę, że zostały one przeprowadzone, podczas gdy na moim screenie widać jak wygląda
1. powerbank ani ładowarka samochodowa nie są dołączane do zestawu, używałam DEDYKOWANEGO I REKOMENDOWANEGO powerbanka i kabla marki SAMSUNG, który również nie ładował mojego telefonu prawidłowo (inne ładował bez problemu)
2. oprócz gwarancji produkty objęte są również rękojmią
3-5. bardzo chętnie zobaczę dokumentację z przeprowadzonych ekspertyz/badań/testów
6. podziękuję za jakiekolwiek zakupy w xkom
O i ponownie niedokładność, tak, proponują Państwo, zgłoszenie reklamacji na RYSY powstałe podczas poprzedniej naprawy do serwisu
z gwarancją do serwisu xD
a rysy to tylko "dodatek"
w karcie gwarancyjnej
ale właśnie przez ten kolor zdecydowałam się na zakup w Xkom, bo w innych go nie było.
jeszcze co do szans wymiany sprzętu przy zgłaszaniu z tytułu gwarancji
w karcie gwarancyjnej mam zapis, że
-kupujący ma prawo wymiany na wolny od wad jeżeli w okresie gwarancji dokonano trzech napraw wymagających wymiany podzespołów, a produkt nadal wykazuje wady
-autoryzowany punkt serwisowy stwierdzi na piśmie, że wada jest niemożliwa do usunięcia
w przypadku rękojmi muszę jedynie przedstawić dowód zakupu, nic więcej, a na reklamacje z tytułu rękojmi mam 2 lata, okres gwarancji ustala gwarant samodzielnie, może jej nawet w ogóle nie udzielić.
"nie znam się to się wypowiem :D"
mają rację, skoro powerbank/ładowarka samochodowa nie są na wyposażeniu telefonu?
4 różne powerbanki, w tym Samsung, 3 różne kable, w tym Samsung, ładowarka samochodowa, wszystko bez problemu ładowało telefon przez 4 miesiące i nadal dobrze ładuje inne telefony, nagle mój nie jest w stanie się ładować żadnym z wcześniej używanych sprzętów
jak może być tylko wina kabla, skoro wszystko nadal działa na innych sprzętach?
to 1 z moich kabli https://www.euro.com.pl/kable-do-telefonow/sony-cp-ab150w.bhtml
@x-kom mogę prosić o podanie nr artykułu?
Art. 579 kodeksu cywilnego
§ 1. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
§ 2. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi.
No widzisz, u Ciebie pomogła zmiana kabla, u mnie próbowanie na 3 różnych kablach i 4 powerbankach nie przyniosło rezultaty, a i kable i powerbanki i ładowarka samochodowa do tej pory ładowały mój telefon bez problemu i nadal ładują inny sprzęt.
a reklamacja jest według nich całościowo bezzasadna, problemów z głośnością również
@Kutalon: obsługa w Lublinie jest bardzo miła, ale to Częstochowa decyduje, więc podejrzewam, że o ile w jakiś drobnych i prostych kwestiach pracownicy sami podejmują decyzję, tak w przypadku "poważniejszych" rzeczy działa "góra", bo wszystkie pisma mam od nich z Częstochowy.
jak przyszłam dzień po zakupie z zepsutym telefonem to też mi pracownik od razu wymienił, ale wtedy i tak nie mieliby nic do gadania, bo kupowałam online, więc
ja nie pospieszałam Ciebie, tylko szanowny @x-kom.
Sytuacja była taka, że po 2 tygodniach od wyrażenia zgody do serwisu zaczęłam się interesować co z telefonem. Na Facebooku xkom mi odpisał, że od 13.09 serwis wysłał mi maila, problem w tym, że nie podawałam im żadnego maila. Napisałam na czasie Samsunga, po IMEI ustalili w którym serwisie jest, zadzwoniłam do serwisu to mi powiedzieli, że jako właścicielce telefonu nie mogą mi udzielić żadnych informacji, bo to x-kom wysłał telefon do serwisu. Dzwonie do xkom, a tam mi mówią, że ONI RÓWNIEŻ NIE MOGĄ MI UDZIELIĆ INFORMACJI i mam pisać do działu prawnego, napisałam. Zaczęła mi odpisywać ta sama Pani co zawsze. Stwierdziła, że serwis przeprowadził próby/testy/badania iprzyznał xkomowi rację o bezzasadności reklamacji i zaproponował odpłatną naprawę rys za 970 zł. Kiedy poprosiłam o przesłanie dokumentów potwierdzających przyznanie racji XKOMowi Pani mi odesłała jedynie ten dokument z wyceną. Ponownie zapytałam w którym miejscu tej wyceny jest stwierdzenie braku zgłaszanych wad i gdzie jest potwierdzenie przyznania racji, dostałam odpowiedź, że rysy są na FOLII LCD, a oni nie mają obowiązku przedstawiać mi tych dokumentów, więc telefon wraca do Lublina.
Co ciekawe w statusie zgłoszenia od serwisu widniała informacja, która teraz została zmieniona, że serwis od 12.09 prosił o kontakt ze mną, @x-kom twierdzi, że wiadomość z serwisu została mi przesłana 13.09.
Teraz widzę, że serwis zmienił datę
Jak sprawdzałam status rankiem 17.09 widniała informacja, że telefon został sprawdzony i od 12.09 serwis oczekuje na informacje ode mnie, teraz nagle okazuje się, że diagnoza została przeprowadzona 18.09, pomimo tego, że z rozmów na Facebooku i maila jasno wynika, że 17.09 decyzja już była. WSTYD
https://www.wykop.pl/link/4539323/comment/58638449/#comment-58638449