Wpis z mikrobloga

Usznowanko,

wraz z użytkownikiem @dijkstra_p od miesiąca (pod szyldem MightyCows) tworzyliśmy naszą pierwszą produkcję: Halloween Pumpkin Massacre ( https://play.google.com/store/apps/details?id=com.MightyCows.HalloweenPumpkinMassacre ) którą wrzuciliśmy niedawno na Google Play.

Grę robiliśmy od podstaw (wliczając design, projektowanie grafiki, implementację, optymalizację oraz wstępne testy) przez 5 tygdni w Unity. Chcieliśmy zrobić coś prostego, ale w miarę oryginalnego jak na Google Play. Inspiracją dla naszego tworu była prastara gra Paperboy. Grafikę tworzyliśmy w całości sami używając Inkscape’a oraz początkowo Xary XS, a że artystami raczej nie jesteśmy (jak widać na screenach) to przyjęliśmy konwencję “najprostszej prezentacji” - jeśli jakiś szczegół graficzny nie jest konieczny do rozpoznania obiektu przez gracza, to go zwyczajnie pomijamy. Dźwięki pochodzą z w pełni darmowych źródeł, a muzyka z zasobów Kevina MacLeoda (http://incompetech.com).

Zapraszamy do pobierania i dzielenia się spostrzeżeniami ; )

#gamedev #unity
notafox - Usznowanko,

wraz z użytkownikiem @dijkstra_p od miesiąca (pod szyldem Migh...

źródło: comment_ZNgmEHyIagqvtkLTJWNpone4058p3y3c.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@MasterSoundBlaster: 10-12 godzin * 3-4 dni * 5 tygodni daje maksymalnie 240 godzin. Cały projekt pełen był okresów w których stopowaliśmy pracę i rozpracowywaliśmy po kilka godzin pojedyncze pierdółki, więc oczywiście można było się zamknąć w mniejszej liczbie. Same projekty graficzne również zajęły sporo czasu; niby można było wziąć grafika, ale warto zdobyć jako takie doświadczenie we wszystkich aspektach (chociażby po to, żeby nie zlecać później rzeczy z d--y ;
  • Odpowiedz
@rider3031: Dzięki stary ; D Takiej odpowiedzi na całkowicie amatorską grę tworzoną z zerowym budżetem i małym doświadczeniem oczekiwałem ; ) Sama gra jest efektem chęci własnych oraz konieczności "przyuczenia się" do najnowszej wersji Unity (obecnie beta 4.6), która oferuje nowy system UI oparty o canvas.
  • Odpowiedz
@MasterSoundBlaster:

Tak właściwie to studiujemy i postanowiliśmy aktywnie spędzić końcówkę naszych wakacji. Poza tym nigdy nie tworzyliśmy gry "w całości" , chcieliśmy choć odrobinę poczuć i sprawdzić jak wygląda praca indie developera ;)
  • Odpowiedz