Aktywne Wpisy

Naza_Dzikowski +93
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...

jmuhha 0
Jak jeszcze raz uslyszę, że programiści tak narzekają na swoje zarobki (╯°□°)╯︵ ┻━┻
źródło: 1000020926
Pobierz




wraz z użytkownikiem @dijkstra_p od miesiąca (pod szyldem MightyCows) tworzyliśmy naszą pierwszą produkcję: Halloween Pumpkin Massacre ( https://play.google.com/store/apps/details?id=com.MightyCows.HalloweenPumpkinMassacre ) którą wrzuciliśmy niedawno na Google Play.
Grę robiliśmy od podstaw (wliczając design, projektowanie grafiki, implementację, optymalizację oraz wstępne testy) przez 5 tygdni w Unity. Chcieliśmy zrobić coś prostego, ale w miarę oryginalnego jak na Google Play. Inspiracją dla naszego tworu była prastara gra Paperboy. Grafikę tworzyliśmy w całości sami używając Inkscape’a oraz początkowo Xary XS, a że artystami raczej nie jesteśmy (jak widać na screenach) to przyjęliśmy konwencję “najprostszej prezentacji” - jeśli jakiś szczegół graficzny nie jest konieczny do rozpoznania obiektu przez gracza, to go zwyczajnie pomijamy. Dźwięki pochodzą z w pełni darmowych źródeł, a muzyka z zasobów Kevina MacLeoda (http://incompetech.com).
Zapraszamy do pobierania i dzielenia się spostrzeżeniami ; )
#gamedev #unity
źródło: comment_ZNgmEHyIagqvtkLTJWNpone4058p3y3c.jpg
PobierzA jesteś w stanie przeliczyć ile ogólnie godzin Wam to zajęło?
Komentarz usunięty przez autora
Pracujecie gdzieś oprócz tego? Czy to wasza praca?
Dla wszystkich oczekujących czegoś na poziomie Temple Run: ta gra nie ma zarabiać, to tylko wstęp i pokaz efektu pracy od podstaw ; )
Skąd macie na to czas zatem ;) ?
Tak właściwie to studiujemy i postanowiliśmy aktywnie spędzić końcówkę naszych wakacji. Poza tym nigdy nie tworzyliśmy gry "w całości" , chcieliśmy choć odrobinę poczuć i sprawdzić jak wygląda praca indie developera ;)