Wpis z mikrobloga

Pracuję nad itemami do Angry Johna. Jakieś pomysły mircy?

Póki co mam booster i multiplier. Itemy działają w dowolnej kombinacji na dowolną broń. Grafiki itemów na gifie tymczasowe.

#gamedev #gry

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev ! Jeśli nie chcesz przegapić premiery zapisz się do newslettera na http://angryjohngame.com
jasiek13 - Pracuję nad itemami do Angry Johna. Jakieś pomysły mircy?

Póki co mam b...
  • 17
@jasiek13:
-laser
-samonaprowadzające rakiety lecące w stronę najbliższego celu
-jakiś pojedynczy szeroki laser strzelający raz na x sekund, coś jak railgun
-pojedynczy strzał wybuchający po x sekundach z jakimś interwałem dłuższym
-bonus że jesteś nieśmiertelny i możesz wbiegać w przeciwników i ich zabijać, coś jak gwiazdka w mario
-możesz dać też takie bonusy-minusy podstawiane przez rat kinga, coś wygląda jak multipler, ale okazuje się że jest debuffem i obniża prędkość pocisków
@Zwyrolnik: będzie
@Thalarctos-maritimus:
- laser już jest ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
- samonaprowadzanie to najprawdopodobniej kolejny item jaki zrobię, a rakietnica jako osobna broń w przyszłości (granatnik już jest)
- obecny laser tak działa http://www.wykop.pl/wpis/14471389/nowy-gampleay-angry-johna-z-buildu-na-pixel-heaven/ 1:20 na filmiku, laser ciągły jest w planach
- to jest ciekawy pomysł
- jest taki pomysł, ale trochę się boję, że zepsuje balans, jeszcze będę
@Thalarctos-maritimus: @jasiek13:
Ej dobra, pomysły spoko, ale moja reakcja to "NUUUUUDAAAA". Przecież takie specjale są w każdej grze, w której się strzela.
Ja bym proponował kilka efektów broni pożyczyć z Liero albo Wormsów.
Kilka propozycji ode mnie:
- lasso, którym przyciągasz wybranego wroga
- kule klejącej masy-glutów, które zaklejają na chwilę wroga w miejscu
- paralizator, który razi 3 najbliższych wrogów, kolejnych z mniejszą siłą (jak łańcuch piorunów w HOMM3)
@sortris:
- lasso hmm, nie sądzę aby taka broń zdała u nas egzamin :P
- to jest fajne jako item dodający efekt do broni ;)
- łańcuch piorunów mam w planach jako broń energetyczną, co do paraliżu to dobry pomysł na item ;)
- dopakowana do granic rakietnica XD
- mam w planach dodać gazy, które będzie można dodać do broni poprzez item, będę musiał obadać jak to jest zrealizowane
-
@jasiek13: Ogólnie mi chodzi nawet nie tyle o efekt działania broni (chociaż wiadomo, że też jest ważny), co o wizualną różnorodność. Jeśli fajnie zwizualizujecie gluty spowalniające przeciwników, pioruny z paralizatora, cząsteczki broni biologicznej, gazów, czy mini bombę atomową, to wprowadzi poczucie "#!$%@? na ekranie". Bo samonaprowadzająca się rakietnica wiem, że jest użyteczna, ale to było już 16 lat temu w Unreal Tournament, jeśli nie wcześniej w innych. (Przypominam, że w UT
sortris - @jasiek13: Ogólnie mi chodzi nawet nie tyle o efekt działania broni (chocia...
@sortris: będę kombinował żeby było różnorodnie wizualnie też. Kwestia jest taka, że musi to fitować do konecpcji systemu broni, który oparty jest o ewolucję podstawek, aczkolwiek to raczej dalekosiężne plany ;)
@jasiek13: jakieś bonusiki(jak ptaki to najlepiej jajka) do zbierania za które potem w sklepie można kupić inne skiny dla bohatera czy broni. Niewiem czemu ale ludzie mają taką manie że muszą odblokować wszystkie skórki i się jarają nowym kolorem broni bardziej niż następnym lvl'em
@jasiek13: kilka luźnych pomysłów:
1) tarcza.
2) przebijające pociski.
3) stackowalne boostery (szybkość/ siła ognia).
4) aura aoe dla gracza zadająca obrażenia (np. wyładowania/ ogień etc).
5) aura aoe dla gracza odpychająca przeciwników (np. pole siłowe).
6) lifesteal.