Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko166
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Igrzyska

    Igrzyska
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

bialepaski
bialepaski

bialepaski

Dołączył 10 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 3586
  • Znaleziska 723
  • Mikroblog 2863
  • Obserwujący 63
  • Obserwowane 92

512

Postmodernizm: czym jest i dlaczego należy z nim walczyć

Postmodernizm: czym jest i dlaczego należy z nim walczyć

Zgodnie z sugestią @zielonek1000 zrobiliśmy razem tłumaczenie na polski ciekawej wypowiedzi Jordana Petersona o postmoderniźmie i o tym dlaczego jest on niebezpieczny. Tłumaczenie zamieszczam w komentarzu

konto usunięte
z
youtu.be
dodany: 28.06.2017, 15:59:49
  • 180
  • #
    filozofia
  • #
    swiat
  • #
    edukacja
  • #
    jordanpeterson
bialepaski
bialepaski
bialepaski 30.06.2017, 20:58:44
  • 0
Prosty przykład - nikt w psychologii nie jest wstanie zmierzyć skuteczności psychoterapii obiektywnie. W gruncie rzeczy nie ma obiektywnych dowodów, że w ogóle psychoterapie pomagają.


@xda_: jesteś w błędzie, bo CBT się bada chociażby w kontekście badań obrazowych, nie mówiąc o standaryzowanych testach i skalach.

427

"Ogromna większość tzw. naukowców to zwykłe k***y na państwowych posadach" JKM

"Ogromna większość tzw. naukowców to zwykłe k***y na państwowych posadach" JKM

Pan, który spędził całe życie dojąc państwowe posady przemówił. Kilka stwierdzeń z tego intelektualnego dna zasługuje na "Klimatyczną bzdurę roku". Wyróżnia się "Mrówki wydzielają do atmosfery więcej CO2 niż ludzie". Dodatkowo Korwin roi sobie o żydokomunie, gejropie. Protokół 4,76% na całego.

Sierkovitz
z
se.pl
dodany: 28.06.2017, 14:12:01
  • 214
  • #
    polska
  • #
    nauka
  • #
    otchlan
  • #
    korwinnadzis
  • #
    bekazprawakow
  • #
    polityka
bialepaski
bialepaski
bialepaski 28.06.2017, 14:19:12
  • 72
Co w tym nieprawdziwego?


@Sierkovitz: oni się po prostu nie zgadzają z jego słowami dx

31

Po raz pierwszy zwolennicy homoseksualnych związków partnerskich są w większości

Po raz pierwszy zwolennicy homoseksualnych związków partnerskich są w większości

Nowy sondaż pokazuje rekordowy wzrost poparcia dla związków partnerskich. 52% Polaków zgadza się na przyznanie gejom i lesbijkom prawa do prawnego uregulowania ich uczuciowych i życiowych decyzji, przeciw jest 43%. 38% zgodziłaby się nawet na małżeństwa. Może więc czas wreszcie je wprowadzić?

alkan
z
oko.press
dodany: 26.06.2017, 06:05:40
  • 86
  • #
    rownosc
  • #
    rownouprawnienie
  • #
    teczowepaski
  • #
    lgbt
  • #
    homoseksualizm
  • #
    polska
bialepaski
bialepaski
bialepaski 26.06.2017, 12:16:05
  • 0
Raport Marka Regnerusa oparty na analizie odpowiedzi, jakich udzieliły dorosłe dzieci wychowane przez ich biologicznych rodziców lub przez rodzica homoseksualnego wraz z jego lub jej partnerem.


@star_dust_we_are: i ten raport był kolosalną bzdurą, bo badanie było źle przeprowadzone metodologicznie: https://slwstr.net/pk3/2014/1/31/regnerus-fail

Wiele razy już zacytowałem mnogość opracowań, które dowodzą że ma to duży wpływ na dziecko. Wystarczy robić obiektywny research zamiast korzystać z opracowan wykonanych przez lobby LGBTQ.


Bzdura, robiłeś w
bialepaski
bialepaski
bialepaski 26.06.2017, 15:51:09
  • 0
@star_dust_we_are: Przecież w tym co wrzucasz nie ma ani słowa konkluzji, jedynie rozważania teoretyczne, do tego sprzed dekad albo i więcej...
I bez odniesień do naukowców którzy się tym zajmują - psychiatrów, psychologów i seksuologów.
bialepaski
bialepaski
bialepaski 26.06.2017, 16:17:56
  • 0
@star_dust_we_are: bzdura, to tylko ustępy z pojedynczych prac, tzw. cherry picking z Twojej strony.

Czarno na białym psychiatrzy, psycholodzy i seksuolodzy mówią inaczej:

- http://pts-seksuologia.pl/sites/strona/66/stanowisko-pts-w-sprawie-zwiazkow-i-rodzicielstwa-osob-homoseksualnych-i-biseksualnych

22

Program z parą gejowską, która wychowuje dziecko w polskiej tv

Program z parą gejowską, która wychowuje dziecko w polskiej tv

W niedzielę 25 czerwca br. stacja TLC rozpocznie emisję reality-show „Mistrzowie remontu”, w którym para gejów pomaga wyremontować domy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W programie pokazane zostanie ich życie prywatne, w tym wychowywanie dziecka.

Wirtualnemedia_pl
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 16.06.2017, 20:15:46
  • 98
  • #
    polska
  • #
    kultura
  • #
    rozrywka
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 08:56:42
  • 0
@arturmacho: https://www.wykop.pl/wpis/10922026/mocna-bk-z-lewaka-kopiujacego-po-raz-kolejny-te-sa/ masz i nie grzesz więcej postując głupoty.
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 09:04:49
  • 0
straszna krzywda dla dziecka.


@star_dust_we_are: bzdura, dzieciom nie dzieje się żadna krzywda:

- http://www.psychology.org.au/Assets/Files/LGBT-Families-Lit-Review.pdf
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 09:06:21
  • -1
@star_dust_we_are: tu masz więcej: https://www.wykop.pl/link/3789023/#comment-46228683
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 09:07:31
  • -2
dewiacji


@AmGreg: udowodnij że to dewiacja.
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 09:20:40
  • -1
każdą manipulację i oszustwo wynajdziecie, żeby bronic chorej, skrzywionej ideologii.


@star_dust_we_are: to chyba dobrze że kolega verizon odnalazł manipulację i oszustwo w poście LionK?
Homoseksualizm nie jest ideologią, nie jest też chorobą - poczytaj sobie stanowiska naukowe. Wiesz lepiej od tych naukowców?
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 09:22:05
  • -2
@AmGreg: to Ty twierdzisz że to dewiacja, więc chciałbym wiedzieć dlaczego tak uważasz i abym mógł się do tychże definicji odnieść. Z pewnością opierasz swą wiedzę na licznych badaniach i monografiach na temat homoseksualizmu, prawda?
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 09:29:23
  • 1
ToLeCzysię


@zino: jak chcesz leczyć coś co nie jest chorobą?
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 09:36:30
  • 0
@star_dust_we_are: czego ma dowodzić ten Twój post, bo nie wiem? Nie podałeś ani pracy, ani tytułu książki, nic. Zignorowałeś moje liczne badania, a także stanowisko PTS.
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 09:38:03
  • -2
mieszkam na zachodzie od lat. Poznalem wielu homoseksualistow. 100% z nich mialo gruba dewiacje. 100% z nich jest za inwazja muzulmanska mimo ze sami beda ich celem. Mam gdzies lewackie statystyki. Prawdziwe zycie mi pokazuje ze sa dewiantami.


@AmGreg: czyli to tylko Twój chłopski rozum, nawet definicji dewiacji nie jesteś w stanie podać. Nauka mówi co innego, no ale jak fakty nie pasują do Twoich poglądów, to tym gorzej dla
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 09:41:51
  • 0
@star_dust_we_are: to co napisałeś to mowa-trawa, polecam się zapoznać:
- https://www.newscientist.com/article/dn26572-largest-study-of-gay-brothers-homes-in-on-gay-genes/
- https://www.sciencedaily.com/releases/2012/12/121211083212.htm
- https://www.cambridge.org/core/journals/psychological-medicine/article/genomewide-scan-demonstrates-significant-linkage-for-male-sexual-orientation/864518601436C95563EA670C5F380343
- http://www.the-scientist.com/?articles.view/articleNo/33773/title/Can-Epigenetics-Explain-Homosexuality-/
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 09:43:53
  • -3
zboczeniem


@HenryMorgan: udowodnij że jest to zboczenie.
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 10:07:27
  • 0
@star_dust_we_are: nawet jeśli to co z tego? Towarzystwa psychiatryczne, seksuologiczne i psychologiczne na całym świecie piszą o tym, że homoseksualizm to norma:
- http://pts-seksuologia.pl/sites/strona/66/stanowisko-pts-w-sprawie-zwiazkow-i-rodzicielstwa-osob-homoseksualnych-i-biseksualnych
- http://www.rcpsych.ac.uk/pdf/PS02_2014.pdf
- https://www.psychiatry.org/File%20Library/About-APA/Organization-Documents-Policies/Policies/Position-2013-Homosexuality.pdf
- http://www.apa.org/about/policy/booklet.pdf
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 10:11:46
  • 0
tak to chlopski rozum.


Chłopski rozum nigdy nie dorówna wiedzy ekspertom z dziedziny psychiatrii, seksuologii i psychologii.

Nie pytales o definicje tylko dlaczego tak mysle. Nauka?


Oczywiście
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 10:14:12
  • 0
Ergo - czynniki środowiskowe mogą przyczyniać się do homoseksualizmu. Jest to fakt socjologiczy i psychologiczny. Nie ma z czym tutaj dyskutować.


@star_dust_we_are: jest z czym dyskutować, bo nie przedstawiłeś żadnych badań. Co więcej - nie znajdziesz żadnych badań mówiących że homoseksualizm nie jest normą.
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 10:31:04
  • 0
ty opierasz swoja wiedze o pseudo naukowe badania (czesto wykonywane przez samych gejow).


Udowodnij że te badania są pseudonaukowe.
Ja opieram swoją wiedzę na EBM, na obiektywnych odnośnikach, które podlegają falsyfikacji, weryfikacji i które rzetelnie opisują naszą rzeczywistość. To samo tyczy się szczepionek, leczeniu cukrzycy, chemioterapii i wielu innych rzeczy.

Lykasz wszystko co ci powie postepowy zachod ktory przez to kona na kolanach.
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 10:43:37
  • 0
mam ufac twoim wypocinom czy prawdziwym gejom ktorzy przy blizszym poznaniu sami przyznawali sie do dewiacji?


To nie są moje wypociny, a eksperckie analizy - profesorów z zakresu psychiatrii, seksuologii i psychologii.
A ja mam ufać Tobie, bo tak napisałeś? Dlatego mamy naukę, żebyśmy mogli obiektywnie spojrzeć na rzeczy.

Ja zostane przy tym drugim. Hej
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 10:46:42
  • 1
Przede wszystkim regularność występowania jakiegoś zjawiska nie sprawia, że należy je ignorować i nie można poddawać go krytyce.


Zgodzę się. Co w związku z tym?

Pedofilia też jest normą, tyle, że w przeciwienstwie do homoseksualizmu nie jest usankcjonowana prawnie, ponieważ akurat w naszym kręgu kulturowym pedofilia na razie nie jest akceptowana (na ogół...).


Bzdura
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 10:48:18
  • 1
zacytowałem wczesniej podręcznik akademicki, podałem źródło, datę, strony.


Przecież Ty nawet tytułu nie podałeś z którego zaczerpnąłeś cytat. Nie mówiąc o tym, że jest to nie do znalezienia w sieci, zacytowany fragment nie podaje żadnego odniesienia do literatury i badań, a jedynie jest litym tekstem, który każdy sobie może napisać na kolanie. To co podałeś to tylko przemyślenia, bez żadnych naukowych podstaw.
Ja Ci podałem całe mnóstwo badań, do tego metaanalizy.

Z resztą, podstawy wiedzy socjologicznej wystarczą, by przyznać mi rację.
bialepaski - > zacytowałem wczesniej podręcznik akademicki, podałem źródło, datę, str...

źródło: comment_CsVYKCR8fAJUflzVsQSQintWaqSMw6O4.jpg

Pobierz
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 10:51:18
  • 0
Homoseksualizm jest, był i będzie, ale to nie zmienia faktu, ze trzeba to nazywać po imieniu, opisywać przyczyny i skutki.


@star_dust_we_are: skutki wychowania przez osoby homoseksualne zaprezentowałem tutaj: https://www.wykop.pl/link/3789023/#comment-46234375

Przyczyny tutaj i w obrazku z książki Brzaska:
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 11:03:02
  • 1
Źródeł jest mnóstwo i łatwo je znaleźć, jeżeli nie traktuje się tematu wybiórczo. Choćby to:


@star_dust_we_are: odnieś się do tego w takim razie:

skutki wychowania przez osoby homoseksualne zaprezentowałem tutaj:
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 11:06:52
  • 1
Ty zamiast rozmawiac zalewasz minie ścianą angielskiego tekstu. Co ty?! oczekujesz, że będę tlumacza przysięgłego wynajmować?


@star_dust_we_are: nie, to ja pierwszy Ci przedstawiłem kontrargumenty i źródła na Twój komentarz, a Ty się do nich nie odniosłeś w ogóle, zaś ode mnie oczekujesz żebym dokonał tego samego. Bezsens.
Angielski jest językiem nauki - jeśli chce się gdziekolwiek w świecie nauki zaistnieć, to należy go znać.
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 11:10:28
  • 1
@star_dust_we_are: i jak się to ma do adopcji niby, bo od tego zaczęliśmy dyskusję?
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 11:23:35
  • 0
ekperci oplacani tak jak ci od najazdu muzulmanow ze to dobre chlopaki, lekarze it'd.


Tak, uczestniczą w światowym spisku. Wszyscy lekarze znający się w temacie z całego świata. Udowodnij że są opłacani, to pogadamy.

Ja wybieram prawde ktora widze na wlasne oczy.


@AmGreg: Ja widzę co innego. Kto w takiej sytuacji ma rację?
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 11:27:45
  • 1
Jeżeli socjalizacja pierwotna ma tak duze znaczenie dla budowania tożsamości płciowej, jeżeli czynniki środowiskowe i wzorce przejmowane od tzw "znaczacego większego" determinują kształtowanie osobowości, psychiki, to dziecku należy dawać wzorce HETERONORMATYWNE.


Bzdura, co udowadniają badania które wrzuciłem wyżej na temat rozwoju dzieci w rodzinach homoseksualnych:

https://www.wykop.pl/link/3789023/#comment-46234375

Do
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 11:39:06
  • 0
@AmGreg: dobrze :*
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 11:42:00
  • 2
Z pracy którą cytujesz:

Zdaniem niektórych badaczy, pewną rolę w kształtowaniu się orientacji seksualnej mogą odegrać wpływy środowiskowe i społeczne po urodzeniu [60,61,62,63, 64,65,66,67,68,69,70]. Możliwość kształtowania się orientacji homoseksualnej jest niekiedy określana terminem „hipotezy wyuczenia postnatalnego” (the postnatal learning hypothesis) [65]. W badaniach ankietowych, mężczyźni homoseksualni często podają przejawy braku miłości w dzieciństwie, zwłaszcza ze strony ojców [62]. Zazwyczaj ich związki z matkami były bardzo silne. Dla części autorów jest to argument przemawiający za dużym wpływem doświadczeń z dzieciństwa na rozwój orientacji seksualnej. Inni badacze sądzą, że rodzice zachowują się nieoptymalnie z powodu dostrzegania „dziecięcej niezgodności zachowań z wzorcem dla danej płci” [52]. Lung i Shu na podstawie badań ankietowych i psychometrycznych 275 żołnierzy armii tajwańskiej (50 osób o orientacji homoseksualnej), stwierdzili, że głównym czynnikiem predysponującym do rozwoju orientacji homoseksualnej było nadmierne przywiązanie do ojców, z towarzyszącą wysoką neurotycznością [63]. Według autorów duńskich badających różne zależności statystyczne, osoby homoseksualne częściej wywodzą się z rodzin, w których zaistniał rozwód (brak ojca) lub urodzonych przez matki w relatywnie starszym wieku oraz osób, które były najmłodsze z rodzeństwa [62]. Dla kobiet czynnikami predysponującym do orientacji homoseksualnej były śmierć matki w okresie dojrzewania, bycie jedynaczką lub najmłodszym dzieckiem bądź jedyną dziewczyną wśród rodzeństwa [62]. Gartnell ustalił, że córki matek lesbijek częściej wykazują pociąg seksualny do tej samej płci (SSA) oraz identyfikują się jako biseksualne [70]. Należy jednak zaznaczyć, iż inni badacze nie stwierdzają silnej korelacji pomiędzy strukturą rodziny dziecka (matka i ojciec, samotny rodzic, dwoje rodziców tej samej płci) a orientacją seksualną dorosłego dziecka [68]. Brak też dowodów na poparcie hipotezy, że wczesne doświadczenia z dzieciństwa, wpływ rodzeństwa, wykorzystywanie seksualne lub inne niekorzystne zdarzenia życiowe wpływają na kształtowanie się orientacji seksualnej [66,67,68,71,72].


Korelacja =/= przyczynowość. Nie ma tu żadnych wyjaśnień na temat w jaki sposób mogłoby to wpływać na orientację, jedynie zaznaczona jest korelacja. W załączniku zaznaczyłem Ci inną korelację, żeby Ci pokazać że korelacja nie równa się przyczynowości.
Nie ma też ani słowa o tym dlaczego ojcowie przejawiali brak miłości, dlaczego związek z matką był silniejszy - a to może zależeć od wielu czynników i nie musi stanowić przyczynowości czy też zależności homoseksualności u dziecka.
bialepaski - Z pracy którą cytujesz:

 Zdaniem niektórych badaczy, pewną rolę w kszt...

źródło: comment_zdUNxHt839KGXwgV6uQmed0VjHZFaHZR.jpg

Pobierz
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 17:58:41
  • 1
@zino: udowodnij że jest w tym coś złego. Wyżej masz przytoczone badania że homoseksualizm to nic złego.
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.06.2017, 17:59:57
  • 0
@zino: co?
bialepaski
bialepaski
bialepaski 18.06.2017, 15:20:12
  • 0
to jest ten twój "lepszy", postępowy świat ?


Tak.

tak ma wyglądać ??


Tak.
bialepaski
bialepaski
bialepaski 18.06.2017, 16:29:39
  • -1
@zino: bardzo merytoryczny komentarz.
W.....e
W.....e
konto usunięte 12.06.2017, 15:52:38
  • 101
#lgbt #homoseksualizm #shitwykopsays

wam pedałom radzę się nie obnosić z waszymi pomylonymi popędami seksualnymi i siedzieć cicho to nikt Wam krzywdy robił nie będzie.

#

Kumacie tę logikę? Ej, nie żyj tak i się nie kochaj z tym drugim, bo stanie Ci się krzywda xD
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bialepaski
bialepaski
bialepaski 12.06.2017, 19:11:26
  • 18
Ale normy społeczne kształtuje większość.


@caps-_-lock: czyli jak lekko sto lat temu kobiety nie mogły nosić spodni to było ok?
  • Odpowiedz
bialepaski
bialepaski
bialepaski 12.06.2017, 21:31:49
  • 4
Nie nie mogły tylko nie chciały.


Mylisz się, nie mogły:

- https://en.wikipedia.org/wiki/Women_and_trousers
- http://newsfeed.time.com/2013/02/04/it-is-now-legal-for-women-to-wear-pants-in-paris/#ixzz2kp0hXoqW
  • Odpowiedz
bialepaski
bialepaski
bialepaski 12.06.2017, 22:09:46
  • 0
Mylisz się, nie chciały bo akceptowały panujące standardy kulturowe.


@caps-_-lock: w linkach masz wyraźnie zaznaczone że chciały, więc łamały te standardy. Twoim zdaniem to źle?

I nie, nie było powszechnej opresji i terroru wobec
  • Odpowiedz
bialepaski
bialepaski
bialepaski 12.06.2017, 22:43:39
  • 0
mam na myśli te mechanizmy które powodują że zachowanie gejów przypomina zachowanie kobiet.


@caps-_-lock: ma to potwierdzenie w nauce czy nie? I nawet jeśli tak się zachowują to co z tego? Co to w ogóle znaczy zachowywać się jak kobieta w kontekście "mechanizmów psychologicznych" o których wspominasz?
I odnieś się źródłami naukowymi do tego:

(...) wypełniają
  • Odpowiedz
bialepaski
bialepaski
bialepaski 13.06.2017, 14:01:17
  • 0
@caps-_-lock: jestem hetero.

dążeniem do prawdy


Prawda jest taka, że z punktu widzenia psychologii i medycyny homoseksualizm jest normą.
Jeszcze
  • Odpowiedz
bialepaski
bialepaski
bialepaski 15.06.2017, 10:06:09
  • 1
nauka nie zna całej prawdy i bezpieczniej jest zostać przy starych i sprawdzonych zwyczajach.


@caps-_-lock: bzdura, nauka ciągle się rozwija i aktualizuje, a dzięki nowoczesnym metodom technologicznym i dokładniejszych metodach badawczych mamy większe możliwości i z większą pewnością możemy opisać pewne zjawiska. Niekorzystanie z jej dobrodziejstw to cofanie się w rozwoju.
Jeśli byś chciał zostać przy starych i "sprawdzonych" zwyczajach to byśmy używali leków sprzed 100 lat, nie mieli rezonansu magnetycznego, nowoczesnych antybiotyków, nie używali szczepionek, nie stosowali chemioterapii albo nadal uważali że psychoanaliza jest bardzo wartościowa.
Czemu nie zaprzestaniesz korzystania z powyższych dobrodziejstw nauki skoro twierdzisz, że stare metody są lepsze niż nowe? Czy może traktujesz naukę wybiórczo i bierzesz tylko to co Ci się podoba i co przytakuje Twoim poglądom?
Nie ma bardziej obiektywnej rzeczy od nauki, w przeciwnym wypadku opieramy się tylko o własne przekonania, a cierpią na
  • Odpowiedz
bialepaski
bialepaski
bialepaski 15.06.2017, 11:06:03
  • 0
Jak mają się czuć osoby obciążone kleptomanią lub kazirodztwem? Mają się czuć źle z tym co robią, a nie kim są.


I co to ma do rzeczy?

Tak jak kiedyś nauka stwierdzała, że palenie jest ok - tak dziś stwierdza że homoseksualizm jest ok. Co znaczy że może się mylić, bo instynkt odtrącania homoseksualistów na całym świecie świadczy o czym innym.


No
bialepaski - > Jak mają się czuć osoby obciążone kleptomanią lub kazirodztwem? Mają s...

źródło: comment_1kc0ML0KJJTPcqhsQ6rKl17HXeVUUNiI.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
bialepaski
bialepaski
bialepaski 15.06.2017, 13:48:38
  • 0
W tym, co podajesz znalazłem tylko jeden naukowy artykuł, więc proszę nie podwaj mi publicystycznych śmieci.


To znaczy, że w ogóle nawet ich nie otworzyłeś, pozwól że Ci wyjaśnię:

- https://www.newscientist.com/article/dn26572-largest-study-of-gay-brothers-homes-in-on-gay-genes/ - tutaj link na dole do badania, artykuł tylko je streszcza
- https://www.sciencedaily.com/releases/2012/12/121211083212.htm - tutaj jak wyżej
  • Odpowiedz
bialepaski
bialepaski
bialepaski 15.06.2017, 17:58:23
  • 0
Z tego co przeglądnąłem linkowane materiały, niestety nie widzę tam niczego na temat który mnie interesuje: skąd bierze się dyskryminacja gejów/lesbijek?


Bo nie o tym rozmawialiśmy przecież.

Jest ona przecież tym samym, co dyskryminacja kazirodców, pedofili, a w krajach muzułmańskich, afryce jest nawet bardziej nasilona. Jestem ciekaw dlaczego akurat ten rodzaj zachowań "powinien" (wg. towarzystw psychologicznych) być akceptowany, podczas gdy inne przypadłości tak samo traktowane (sankcjonowane) już nie.


Oczywiście
  • Odpowiedz
bialepaski
bialepaski
bialepaski 15.06.2017, 19:58:31
  • 0
@caps-_-lock: tak tak, wklejaj dalej jakieś głupawe teksty z homoseksualizm.edu.pl które nie są badaniami, tylko zwykłymi notkami na ten temat, do tego stronniczymi. Co do Hamera i Rice'a, to już dawno wiadomo że badanie tego ostatniego miało złą metodologię:

https://en.wikipedia.org/wiki/Xq28#Subsequent_studies

http://science.sciencemag.org/content/285/5429/803.full


I do tego wyniki Hamera potwierdziły się w innych badaniach. Falsyfikowalność, słyszałeś coś
  • Odpowiedz
bialepaski
bialepaski
bialepaski 15.06.2017, 21:42:13
  • 0
Pierwsze zdanie podanego przez ciebie art. falsyfikuje twierdzenie, że homoseksualizm jest wrodzony.


@caps-_-lock: wybrałeś sobie jedno zdanie z jednego artykułu, który na dodatek ja podesłałem i na tym bronisz swych przekonań. Problem w tym, że w tym artykule nie ma ani słowa wyjaśnienia na gruncie naukowym o sociocultural infuences, za wyjątkiem pierwszego zdania. Do tego zdania nie ma nawt odnośnika do żadnej pracy. Więc nie ma tak naprawdę żadnych przesłanek za którymi mógłbyś się ukryć.
Poza tym inne artykuły przeze mnie przedstawione mówią to o czym pisałem tu już wielokrotnie: geny, dziedziczenie epigenetyczne i środowisko wewnątrzmaciczne, a Ty całkiem wygodnie je pomijasz, bo nie pasują do Twojego światopoglądu i widzimisię. Jak fakty się nie zgadzają z tym co uważasz, to tym gorzej dla faktów, co?

sociocultural influences - chodzi o kontakt z ojcem w kluczowym okresie 2-4 lat, którego chłopiec nie lubi. Jeżeli ma uwarunkowania, to kształtuje się orientacja homo. End of story. Jeśli znasz jakiegoś geja, spytaj go czy lubiał tatusia jak był dzieckiem. A nie, przepraszam - metoda jest
  • Odpowiedz
bialepaski
bialepaski
bialepaski 15.06.2017, 21:54:10
  • 0
@caps-_-lock: I nie zauważyłeś słowa "shaped by", co oznacza ni mniej, ni więcej "kształtuje", a nie "determinuje".
  • Odpowiedz
bialepaski
bialepaski
bialepaski 15.06.2017, 22:39:25
  • 0
Masz żal, że użyłem Twojego artykułu do argumentacji? ;)


Przede wszystkim nie zrozumiałeś go, co wyszczególniłem powyżej. To po pierwsze. Po drugie, wstawiłem całe mnóstwo innych artykułów stwierdzających co i jak, a także kawałek tekstu z monografii, która jest nowsza i jasno stwierdza skąd się bierze homoseksualizm. Ty je zaś wygodnie pomijasz, bo nie pasują do Twojego światopoglądu.

Nie potrzebuję niczego bronić, bo Twoje ""argumenty mnie nie przekonują.


Zaś
bialepaski - > Masz żal, że użyłem Twojego artykułu do argumentacji? ;) 

Przede ws...

źródło: comment_OzS3BTduEdlIqF9AeQBU2ZkyHZcRHK47.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
m.....l
m.....l
konto usunięte 05.06.2017, 15:43:22
  • 150
ludzie pytają mnie "hej marianbaczal co tak umilkłeś?"
odpowiadam, że niestety nie mam ostatnio czasu albowiem włączyłem się aktywnie w działalność na rzecz Wolność, dawniej KORWiN Janusza Mikke herbu Korwin z KORWiN obecnie Wolność. Mogliście obserwować niezwykle udane wydarzenie - protest przeciwko obowiązkowi szczepień. Frekwencja dopisała.

Tak to bywa, że trzeba wreszcie odłożyć na kołek publicystyczne łaszki i wziąć sprawy w swoje ręce. Od zawsze powtarzałem, że Wolność, dawniej KORWiN Janusza Mikke herbu Korwin z KORWiN obecnie Wolność to jedyna siła, która jest w stanie przeciwstawić się jaszczurom niewolącym umysły i szczepiącym nasze dzieci aluminium i bromem.

Teraz planuję protest przeciwko reptylianom czuwającym wężowym istotom i chemtrails. Mam też zamiar włączyć się aktywnie w ruch płaskiej ziemi oraz walczyć o ujawnienie prawdy o dodawaniu końskiej limfy do mleka. Wzywam wszystkich uczciwych ludzi do aktywności! Pamiętajcie, że by zatryumfowało zło wystarczy by dobrzy ludzie pozostali bierni!
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bialepaski
bialepaski
bialepaski 05.06.2017, 20:21:05
  • 2
@marianbaczal: w latach '90 miałeś lepsze wrzuty Marian.
  • Odpowiedz
GearBest_Polska
GearBest_Polska
GearBest_Polska
11.05.2017, 07:42:37
  • 4527
Mirki gdyby ktoś chciał dostać Xiaomi Redmi 4X to mamy kolejne #rozdajo. Oczywiście nie ma obowiązku brania udziału, ale może znajdzie się ktoś komu przyda się nowy telefon? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

O TELEFONIE
Xiaomi Redmi 4X 4G Smartphone to 5 calowy smartfon z ekranem HD i 8-rdzeniowym procesorem Snapdragon 435 o taktowaniu 1.4 GHz. Na pokładzie tego telefonu znajduje się również 2GB pamięci RAM oraz 16GB ROM. Bateria w tym modelu to aż 4100mAh!.

Telefon obecnie objęty jest promocją i kosztuje u
GearBestPolska - Mirki gdyby ktoś chciał dostać Xiaomi Redmi 4X to mamy kolejne #rozd...

źródło: comment_46RXvrj4p6198PDAKLfhTQMO3ORebjnm.jpg

Pobierz
  • 1267
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bialepaski
bialepaski
bialepaski 11.05.2017, 18:09:00
  • 0
na prawdę


@GearBest_Polska: piszemy "naprawdę"
bialepaski - > na prawdę

@GearBest_Polska: piszemy "naprawdę"

źródło: comment_t84iaYiUNjTKzvHyyIs3yuHaWGWdeQGS.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
a.....a
a.....a
konto usunięte 27.04.2017, 03:58:54
  • 758
Gość spóźnił się do kina. Seans już się zaczął, w sali ciemno, nic nie widać. Podchodzi do pierwszego z brzegu rzędu i pyta: 
- Przepraszam, czy to pierwszy rząd? 
- Nie, 15 - pada krótka odpowiedź. 
Idzie dalej. 
- Przepraszam, czy to pierwszy rząd? 
- Nie, 14.
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bialepaski
bialepaski
bialepaski 03.05.2017, 20:51:48
  • 0
TY BYS NAWET NIE POTRAFIŁ OBRONIĆ DZIEWCZYNY KUUURRŁA


@RelaeVEVO: masz coś jeszcze do powiedzenia?
  • Odpowiedz
bialepaski
bialepaski
bialepaski 03.05.2017, 21:01:38
  • 0
@RelaeVEVO: panów*
  • Odpowiedz
bialepaski
bialepaski
bialepaski 03.05.2017, 21:04:58
  • 0
@RelaeVEVO:
bialepaski - @RelaeVEVO:

źródło: comment_RdmbqrAuAo6psHxhqtVgO5C8PysO8PKI.gif

Pobierz
  • Odpowiedz

561

Utopia, która zamieniła się w piekło. Wyspa Pitcairn

Utopia, która zamieniła się w piekło. Wyspa Pitcairn

Historia ta pokazuje, co dzieje się z ludźmi, jeśli na dwieście lat zamknie się ich na wyspie pośrodku oceanu. To historia mordów, gwałtów i rywalizacji między mężczyznami. W ciągu osiemnastu lat izolacji od świata ludzie zwyrodnieli do tego stopnia, że rajską wyspę zamienili w piekło [+audycja]

HaHard
z
polskieradio.pl
dodany: 29.04.2017, 16:01:44
  • 105
  • #
    swiat
  • #
    ciekawostki
  • #
    historia
  • #
    ciekawostkihistoryczne
  • #
    psychologia
  • #
    nauka
bialepaski
bialepaski
bialepaski 29.04.2017, 22:51:56
  • 45
Aż mi się przypomniał "Władca Much" Goldinga.
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

bialepaski
bialepaski
bialepaski 29.04.2017, 22:54:18
  • 77
@wojna: nazwisko autora na końcu sugeruje, iż miałem na myśli książkę.

23

Buddy Rich - film dokumentalny w 30 rocznicę śmierci wybitnego perkusisty [ANG]

Buddy Rich - film dokumentalny w 30 rocznicę śmierci wybitnego perkusisty [ANG]

Dokładnie 30 lat temu, 2 kwietnia 1987 zmarł wybitny muzyk, perkusista jazzowy Buddy Rich, przez wielu uważany za najlepszego perkusistę w historii. Z tej okazji ponad dwugodzinny dokument opowiadający o życiu Buddy'ego Richa. Część druga w powiązanych.

bialepaski
z
youtube.com
dodany: 02.04.2017, 18:35:11
  • 4
  • #
    rozrywka
  • #
    kultura
  • #
    jazz
  • #
    muzyka
  • #
    ciekawostki
  • #
    perkusja

337

Prof. Sadurski:"Pani mgr Przyłębska z p. widzenia prawnego nie jest prezesem TK"

Prof. Sadurski:"Pani mgr Przyłębska z p. widzenia prawnego nie jest prezesem TK"

"Spotkanie kolesiów", "nibysędziowie", "werdykt obarczony wadą niekonstytucyjności" - konstytucjonalista prof. Sadurski w ostrych słowach komentował czwartkowe orzeczenie TK w sprawie ustawy o zgromadzeniach. Jego zdaniem, "pani magister Przyłębska z punktu widzenia prawnego nie jest prezesem TK".

Zdejm_Kapelusz
z
tvn24.pl
dodany: 17.03.2017, 14:12:20
  • 112
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    polityka
  • #
    neuropa
  • #
    bekazpisu
  • #
    dobrazmiana
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.03.2017, 23:41:57
  • 3
Nawet sędzia Pszczókowski wybrany do TK przez pis zauważył, że zostały popełnione bardzo poważne błędy proceduralne.


@L_u_k_as: mam podejrzenia dlaczego się postawił:

Jarosław Kaczyński pytany był o działalność Trybunału Konstytucyjnego i zastrzeżenia sędziego Piotra Pszczółkowskiego, w przeszłości pełnomocnika lidera PiS w śledztwie smoleńskim, do wyboru nowej prezes Trybunału Julii Przyłębskiej.


- Wydaje mi się, że to jest kwestia ambicjonalna. Chyba się nie mylę, sądząc, że to pan sędzia Pszczółkowski chciał
bialepaski
bialepaski
bialepaski 17.03.2017, 23:47:33
  • 24
Hurr durr co tam stopień naukowy, przecież najważniejsze, że zna się na prawie i sędziowaniu.


@fanki:

(...) „Kolegium Sądu Okręgowego w Poznaniu przedstawia z opinią negatywną kandydaturę p. Julii Przyłębskiej na stanowisko sędziego Sądu Okręgowego” (...) Z jej analizy wynikało, że w 1995 r. aż 38,5 proc. wyroków (35 spraw) wydanych przez Przyłębską zostało uchylonych w apelacji. Rok później 32,5 proc. wyroków (13 spraw) było skierowanych do ponownego
  • <
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 15
  • Strona 6 z 15
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 05.07.2015

    Komentator
  • VIP
    od 03.08.2015

    VIP
  • Rocznica
    od 25.04.2024

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 21.08.2014

    Mikroblogger
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl