@salamander-kwarcowy: potwierdzam, ja nie mam odwagi a mdli mnie z obrzydzenia i wściekłości na tych złodziei którzy nami rządzą za taki wpis nic mi nie zrobią bo nazwisk nie podałem, a za darcie się pod sejmem jeszcze mnie spałują i aresztują i po co mi to z roboty mnie wywalą jak nie przyjdę kilka dni po takiej akcji
Mirki ogarnąłem taka oto ramę i będę wlaznorecznie robił buggy. Silnik zapewne pójdzie 4g63 z Galanta 2.0 136 km, napęd tył lub na 4 zawieszenie na dwóch wahaczach z każdej strony. Jakby ktoś był ciekawy postępów i kosztów takiego projektu to mogę założyć tag i wrzucać coś od czasu do czasu. Dajcie znać. #motoryzacja #mechanika #buggy #offroad
@kzxx: PzKpfw III i żołnierze z 11. Panzer-Division maszerujący w stronę Moskwy w ramach 4. Panzergruppe. Zgodnie z podanymi opisami do tego zdjęcia, jakie można znaleźć w Internecie, to wykonano je w grudniu 1941 r. pod miejscowością Volokolamsk. Według mnie nie jest to prawdą, bo 11. Panzer-Division miejscowość tę mijała w okolicach 18 listopada 1941 r. (zdjęcie poniżej), a w grudniu była już praktycznie pod Moskwą.
Zrobiłem #gdansk trochę coś jak #10yearschallenge Z tego samego miejsca i tą samą cyfrówką. Mam trochę zdjęć zrobionych różnym miejscom Trójmiasta (raczej Gdyni) kiedyś tam i może będę starał się zestawiać przeszłość z obecnością. #trojmiasto #fotografia
kiedy masz bekę, że ehehe, ktoś założył tablice dla aut elektrycznych na starego gruchota, a właściciel ma bekę, że nie rozpoznajesz że to oryginalny 106 Electric.
W latach 1995-2003 zostało wyprodukowanych 6400 sztuk Peugeota 106 Electrique. Był oferowany w krajach zachodniej Europy, m.in. we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Belgii. Wersja elektryczna została skonstruowana przez firmę Heuliez i przez nią była produkowana. Zastosowano silnik szczotkowy Leroy-Somer SA13 o mocy znamionowej 11 kW (15 KM) i maksymalnej 20 kW (27 KM) oraz maksymalnym momencie obrotowym 127 Nm, sterownik dostarczyła firma Sagem. Ogrzewanie zapewniało webasto zasilane benzyną.