próbuję się dzisiaj zalogować do serwisu online, a tu komunikat "Zablokowany dostęp do serwisu transakcyjnego." - myślę co za #!$%@?. Dzwonie pod podany numer infolinii, gościu pyta mnie o pesel, numer inentyfikatora, telefon przypisany do konta na który jeszcze wczoraj przychodziły sms-y potwierdzające dokonanie przelewu, oraz o e-mail, którego nie pamiętam, więc karze mi sprawdzić, oraz jeszcze jakiś krótki kod, którego nie znam (pewnie zakurzony gdzieś w umowi) ale
próbuję się dzisiaj zalogować do serwisu online, a tu komunikat "Zablokowany dostęp do serwisu transakcyjnego." - myślę co za #!$%@?. Dzwonie pod podany numer infolinii, gościu pyta mnie o pesel, numer inentyfikatora, telefon przypisany do konta na który jeszcze wczoraj przychodziły sms-y potwierdzające dokonanie przelewu, oraz o e-mail, którego nie pamiętam, więc karze mi sprawdzić, oraz jeszcze jakiś krótki kod, którego nie znam (pewnie zakurzony gdzieś w umowi) ale
próbuję się dzisiaj zalogować do serwisu online, a tu komunikat "Zablokowany dostęp do serwisu transakcyjnego." - myślę co za #!$%@?. Dzwonie pod podany numer infolinii, gościu pyta mnie o pesel, numer inentyfikatora, telefon przypisany do konta na który jeszcze wczoraj przychodziły sms-y potwierdzające dokonanie przelewu, oraz o e-mail, którego nie pamiętam, więc karze mi sprawdzić, oraz jeszcze jakiś krótki kod, którego nie znam (pewnie zakurzony gdzieś w umowi) ale on