Razem stworzyliśmy piękną historię mirko (。◕‿‿◕。) Jedziemy dalej? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Dodałem także na główną, żeby zmobilizować tych którzy nie korzystają z mirko a mają tu konto ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeśli ten wpis osiągnie 32768 plusów,
Dodałem także na główną, żeby zmobilizować tych którzy nie korzystają z mirko a mają tu konto ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeśli ten wpis osiągnie 32768 plusów,
Polskie samochody ciężarowe średniej ładowności produkowane w Fabryce Samochodów Ciężarowych w Starachowicach w latach 1968-1989 (STAR 28) - 120 627 pojazdów oraz 1968-1983 (STAR 29) - 95 270 pojazdów. Samochody STAR 28/29 różniły się od swoich poprzedników, Starów 25/27 znacząco. Wprowadzono nową kabinę, przez co znacznie poprawiono komfort pracy kierowców, zwiększono ładowność, jak również wymiary zewnętrzne pojazdów. Wzmocnieniu uległ także tylny most oraz skrzynia biegów. Kabina została zaprojektowana przez polskich konstruktorów we współpracy z francuską firmą Chausson. W niewielkich ilościach produkowany był również pojazd o oznaczenie STAR 38, różnił się tylko silnikiem.
Zapraszamy Państwa do Muzeum Przyrody i Techniki im. Jana Pazdura w Starachowicach, gdzie można obejrzeć więcej Starów m.in. replikę PAPAMOBILE z 1979 roku oraz oryginalnego STARA 266, który brał udział w słynnym rajdzie Paryż-Dakar w 1988 roku.
Dane