Mocne minimalistyczne B dużo bardziej pasuje od całego designu twojej gierki. Dobrą alternatywą mogłoby być wzięcie pixel artu jak w A, ale dużo "grubszego", bo ten jest po prostu o wiele za szczegółowy.
@Wextor polecam robić tak jak ja - jak wpadnie mi pomysł który jest niezły , sam wysyłam sobie na maila maila z opisem pomysłu itd. W temacie pomysł na grę - i dalej już treść. Po pół roku mam pomysły które łatwo odsiać na dobre , gorsze, świetne. Pomysłów nie brakuje tylko czasu i ludzi z którymi można by wykonać takie projekty - oczywiście zapisuję sobie projekty na czysto do zrobienia
Niedaleko mnie mieszka osoba, która przez wszystkich jest uważana za chorą umysłowo. Nie żeby była jakaś opóźniona, bo to bystra osoba, tylko doprowadziła swojego męża do grobu, córkę do kalectwa, a siebie i swój dom do... braku prądu, wody... wszystkiego, bo nawet gdyby chciała napalić drewnem z lasu, to nie ma.. grzejników, bo sprzedała na złomie. Wszystkie te przykrości są spowodowane tylko i wyłącznie przez nią samą. To chyba po prostu "inny
@vivo: "Przydałyby się jakieś scenariusze morderstwa doskonałego, tak nawiasem." Miałem Ci taki scenariusz dać , ale wszystko spieprzyłeś tym wpisem ;-)
Mirko, mirko, mam pytanie do was. Jako, że powoli przymierzam się do tworzenia grafiki przy użyciu tabletu graficznego w Illustratorze do swojej gry to szukam jakiś fajnych tutoriali video i nie tylko o takowej tematyce. Wiem, że jest tego w sieci ogrom, ale mi konkretnie chodzi o stylistykę typowo pod gry mobilne (kolorowe, przyjemne dla oka jak Angry Birds i pochodne). Ceniony względny minimalizm, ale i efekty cieniowania i przejścia też mile
#soul Wyszedł teledysk do mojego ulubionego kawałka , nie będę opisywać tego personalnie po prostu zacytuję:
Zacytuję soulbowl.pl : "Czasem zastanawiam się, jak to jest, że oprócz genialnej muzyki ten człowiek wypuszcza w świat równie mistrzowskie teledyski. Dzisiaj właśnie ujrzał światło dzienne obrazek do numeru „Coronus, The Terminator”. Od razu trzeba nadmienić, że klip jest prawie dwukrotnie dłuższy od numeru znajdującego się na płycie. Zapewne spowodowane to było długością scenariusza. FlyLo
@szatniarka: Nie chcialem odpisywać na sucho, a jako że moja praca pozwala mi na słuchanie w pełnym skupieniu muzyki to po prostu z tego skorzystałem. Sprawdziłem "The Apocalypse". Jest świetne po prostu świetne, słuchając to czułem , że to prequel "You're Dead!". Recenzja jak najbardziej podeszła, bo słowo symbioza idealnie wpasowuje się w to co odczuwam dla tego albumu. Ale wydaje mi się, że Fly Lo mimo wszystko jest osobą
Elo Mirasy , jakie google kupić na basen? Potrzebuję googli , ze względu na to że chcę mieć soczewki założone podczas pływania , a wiadomo bez nich chlor + soczewki = problem. Jakieś propozycje / rady ?
@MajkiFajki: Wszystko na raz. Umiem modelować " na miękko " i "na twardo". Tekstury tworzę jak najbardziej w phtoshopie. Wiesz co materiały się tworzy pod konkretny silnik robiąc do cry engina - testuję tekstury i zmieniam parametry materiałów w cryu. Robiąc do portfolio jak tutaj po prostu robię tekstury i wyświetlam je w marmoset toolbag - które jest ekstra appką. Co do tekstur w przypadku tych 2 modeli użyłem jako
@MajkiFajki: nDo jest do robienia normal map na płasko. Wartości bazowe bardzo dobrze ustala dDo - z którego jak napisałem wyżej (sry za kolejnego posta) korzystam i bardzo sobie chwalę jako bazę do dalszej zabawy z teksturą - bardzo polecam .
#rezogry #gamedev #pixelart #grafika