Zapraszam na kolejny odcinek z cyklu #brutalnaprzestrzenkosmiczna
Ostatnio poświęciłem trochę czasu na mechanikę wysyłania statków kosmicznych z planety (to te różowe kulki na gifie :P). Poruszają się one po krzywych beziera drugiego stopnia i mają prędkość początkową taką jak planeta.
W praktyce oznacza to tyle, że czas pokonania przez statek odcinka zależy od prędkości początkowej planety. Wysyłamy statek "przed" planetę? Będzie tam relatywnie
![Sadun - Cześć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zapraszam na kolejny odcinek z cyklu #brutalnaprzestrzen...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/comment_rl1L7la0g474Rjqd9qTTm1SO3FgfNB8e,w400.jpg)
źródło: comment_rl1L7la0g474Rjqd9qTTm1SO3FgfNB8e.jpg
Pobierz
Kolejny odcinek z cyklu #brutalnaprzestrzenkosmiczna
Dzisiaj przedstawiam wygląd menu głównego. W przyszłości pojawi się tu też gdzieś logo gry, a także kolejne opcje w menu. Oprócz menu głównego, pracowałem również nad:
-UI
-AI
-oraz kolejnym poziomem
Pozdrawiam mirków i wracam do pracy (✌ ゚ ∀ ゚)☞
#gamedev #unity #unity3d #programowanie #gry
źródło: comment_mICielD2moTg8q6Jl9H7FX23ssD1rp8E.jpg
PobierzUchylę rąbka tajemnicy i dodam tylko, że w planach jest renderowanie chmur czy renderowanie świateł miast po "ciemnej" stronie planety w zależności od wielkości populacji na danej planecie.
@grudus: Dzięki :). A co do menu, to się zgadzam, jeszcze dużo pracy przy menu przede mną.
@FallenZgr: I jest na grzbietach czterech słoni ( ͡º ͜ʖ͡º)