Wpis z mikrobloga

Cześć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zapraszam na kolejny update z cyklu #brutalnaprzestrzenkosmiczna
Tym razem rozdzielczość screena jest trochę mniejsza, bo chciałem zwrócić uwagę na zmiany w powstającym UI. Oprócz UI, co się zmieniło?
-dodaję kolejną warstwę mechaniki gry: "warunki" na planecie np. chemiczny skład atmosfery, ciśnienie, temperatura itp. - wszystkie te elementy będą miały istotny wpływ na rozgrywkę. Na tą ostatnią będą miały wpływ chociażby odległość od słońca, czy też cykl dobowy.
-generowanie powierzchni planety - chwilowo po prostu nakładam generowaną losowo mapę wysokości.
-poprawione efekty cząsteczkowe ogona komety (na tyle "strawialne", że pokazałem kometę na pierwszym planie ;) )

No i oczywiście, widok strategiczny sugeruje gatunek gry.

Kupa roboty przede mną, więc pozdrawiam i wracam do kodzenia ( ͡° ͜ʖ ͡°).

#gamedev #unity3d
źródło: comment_l2oSS79YLWob7kiPrLUqBwRpSLwtwqIn.jpg
  • 2