Wpis z mikrobloga

Cześć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zapraszam na kolejny odcinek z cyklu #brutalnaprzestrzenkosmiczna

Ostatnio poświęciłem trochę czasu na mechanikę wysyłania statków kosmicznych z planety (to te różowe kulki na gifie :P). Poruszają się one po krzywych beziera drugiego stopnia i mają prędkość początkową taką jak planeta.
W praktyce oznacza to tyle, że czas pokonania przez statek odcinka zależy od prędkości początkowej planety. Wysyłamy statek "przed" planetę? Będzie tam relatywnie szybko. "Za" planetę? Trochę później. Gif related.

Co się pojawiło w grze oprócz tego?
-Menu z objective'ami
-Menu główne
-Mechanika profilu gracza

Pozdrawiam wszystkich i wracam do pracy ( )

#programowanie #gamedev #unity #unity3d #gry
Sadun - Cześć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zapraszam na kolejny odcinek z cyklu #brutalnaprzestrzen...

źródło: comment_rl1L7la0g474Rjqd9qTTm1SO3FgfNB8e.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz