Wpis z mikrobloga

Cześć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zapraszam na cotygodniowy update o #brutalnaprzestrzenkosmiczna ;).

-W końcu udało mi się: zmapować bez artefaktów na biegunach height mapę (a nawet 6 ;)) na kulę. Height mapa generowana jest przy użyciu algorytmu Diamond-Square (screen related ( ͡° ͜ʖ ͡°) )
-Mechanika planety - zmienne warunki na planecie typu ciśnienie, skład chemiczny itp. Planuję uwzględnienie tych warunków w wyglądzie planety :)
-Dopracowywany jest widok strategiczny, którym będę chciał się pochwalić w najbliższym czasie :).

#gamedev #gry #programowanie #unity3d #unity
Sadun - Cześć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zapraszam na cotygodniowy update o #brutalnaprzestrzenko...

źródło: comment_jC7Hta2xzDB5Wu76GgQa8jyJajFvdohE.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz