Lidl i Biedronka nie są polskie - Delikatesy Centrum znów atakują konkurentów
W najnowszej kampanii Delikatesy Centrum wystąpił Jerzy Dudek. Reklama podkreśla, że ta sieć detaliczna jest polska.
Marketingprzykawie_redakcja z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 188
- Odpowiedz
Komentarze (188)
najlepsze
@Sikor12: mieszkający w polsce od 20 lat, a eurocash jest notowany na GPW
@rukh: to niesamowite. Za gówniarza mówiliśmy tak na co drugi sklep, a wtedy każdy nazywał się delikatesy. Chciałeś zabłysnąć?
Na okres 2005-2010 nie było w Małopolsce innych większych sklepów spożywczych niż Delikatesy Centrum, Leader Price, ...
W mojej miejscowości były Delikatesy Centrum, w drodze do większego miasta były kolejne 2 Delikatesy Centrum. Gdzie nie jechałem dalej na wschód, wyróżniające się sklepy były głównie Delikatesy Centrum.
Od kilku lat tych Delikatesy Centrum jest i 2 w mojej miejscowości, i pojawiły się kolejne w okolicznych miejscowościach.
W sklepie Dino nadal nie byłem
No, ale Delikatesy Centrum to Eurocash, więc wcale nie z Polski, więc specjalnie nie
Swoją drogą - jeżeli mają 30% drożej to pewnie marża jest 2-3x wyższa jak w Biedrze. A
@Bioenergetyk: A mały sklep skąd ma towar?
Z portugalskiego Eurocash, z niemieckiego, obecnie niemiecko-szwajcarskiego Selgrosu, niemieckiego Makro?
Tam w tych "hurtowniach" ceny często wyższe niż w dyskontach i kto pójdzie teraz do małego sklepiku? Padają jak muchy.
No i?
@Brzydka_Prawda: no i trzeba je sprzedac niemcom bo po co polakom robakom jakies biznesy