Jeśli ktokolwiek jeszcze wątpi w niezależność Rynku Kolejowego, to myślę, że to już czas, by zdać sobie sprawę, że tak nie jest. Usterki drzwi we Flirtach zostały zrównane z poważną awarią Darta, byle tylko nie przekazać jasnej i klarownej informacji, iż Dart to najgorszy zakup PKP Intercity. #rzetelnedziennikarstwo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
http://www.rynek-kolejowy.pl/61152/dart_nie_dojechal_do_wisly_problemy_rowniez_z_flirtami.htm
#pesa #narodowypesjanizm #kolej #pociagiboners #pociagi #wielkapesanarodowa
http://www.rynek-kolejowy.pl/61152/dart_nie_dojechal_do_wisly_problemy_rowniez_z_flirtami.htm
#pesa #narodowypesjanizm #kolej #pociagiboners #pociagi #wielkapesanarodowa
Pieski będą szczekać nadal, bo niektórzy są po prostu odporni na wszelkie fakty.
PS. Pesa nawet drezynę machajkę mogłaby #!$%@?ć. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pudelek Kolejowy musi być naprawdę hojnie obdarowywany przez Zaboklickiego, za ubieranie wszystkich negatywnych artykułów o Pesie, w tak twórczą nowomowę, byle tylko nie wyszło, że to zły pojazd. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@gmm2005: A ja dalej nie dostałem zaległej wypłaty. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
No ale utarło się, że Pesa to polska firma. W Polsce to ona ma wyłącznie siedzibę i montownie. Nawet pracownicy są
Przejrzyj komentarze, tag #narodowypesjanizm i poszukaj postów, które mówią o usterkach SU160. Gdyby to był jeden przypadek, nie doszłoby do wycofania całej serii.
Co ciekawe, był jeszcze jeden pojazd, który okazał się całkowitym niewypałem (choć w przypadku Pesy, każdy ich pojazd to jakiś niewypał). EN95, który trafił do WKD, od kilku lat stoi na terenie Pesy i z ogromnym trudem prowadzą jej naprawę. Nie wiadomo nawet kiedy
No dobra, żartowałem. Silniki trakcyjne są z Austrii, pantografy są z Niemiec, a falowniki z Hiszpanii. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) Świetnie wspierają polską technologię, nieprawdaż? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Włoska prokuratura posądza m.in. Pesę o oszustwo
W porządku, jest tam niby sprostowanie, ale wolałbym przeczytać ostateczną decyzję prokuratury po przeprowadzeniu dochodzenia, bo rzecznik prasowy Pesy Bydgoszcz wielokrotnie już wprowadzał opinię publiczną w błąd, więc mogło być tak samo i tym razem.
Link
Link ze strony EC Engineering
Odpowiadając jednak na zadane pytanie, nigdy nie podejmowałem takich przemyśleń, więc ciężko mi powiedzieć. To, że patrzę na kraj pochodzenia podzespołów w odniesieniu do kolei, ma związek z zapatrywaniem się wielu osób na kraj produkcji pojazdów szynowych. Stosuję więc to samo podejście.
Link do Wikipedii
Dla porównania, Pesa zajmuje się produkcją taboru od 2001 roku. To spora różnica.