Mirki, mieliście w maxie taki problem, że przesuwając obiekt nie przesuwał się on płynnie? Nie wiadomo dlaczego u mnie przeskakuje o wartość 0,016cm. Pierwszy raz mi się zdarzyło coś takiego i jest to wybitnie irytujące, szczególnie kiedy chce się coś dociągnąć na styk, a się nie da.
#3dsmax #grafika3d
#3dsmax #grafika3d
@majeranek: czasami sie tak po prostu dzieje, jak obiekt jest duzy, albo za bardzo oddalisz viewport. Zreszta jak przesuniecie o 0,016cm Ci przeszkadza, to snapuj.
Jako że widzę dużo osób spod tagu #blender i #grafika3d a ja niestety robię tekstury w archaiczny sposób to zapytam - czy warto kupić program do malowania tekstur w 3D? Jeśli tak to lepszy byłby Substance Painter czy Quixel? Czy może jeszcze coś innego?
#grafikakomputerowa
#grafikakomputerowa
Nie mialem stycznosci z substance painterem, ale z tego co sie orientuje jest duzo bardziej skomplikowany niz quixel, ktorym troche sie bawilem i bylem dosc zachwycony. Niestety nie wiem jak w rzeczywistosci Quixel wypada w stosunku do pokrewnych softow
- 1
Takie pytanie do #3d #3dsmax #blender #maya i #zbrush
Jak jest się początkującym, to dalej uczyć się modelowania w sofcie, w moim przypadku maya, czy uczyć sie Zbrusha, tam modelować, i potem wszystko eksportować do mayki? Jest to potrzebne by umieć modelować mniej lub bardziej skomplikowane rzeczy w mayi?
Jak jest się początkującym, to dalej uczyć się modelowania w sofcie, w moim przypadku maya, czy uczyć sie Zbrusha, tam modelować, i potem wszystko eksportować do mayki? Jest to potrzebne by umieć modelować mniej lub bardziej skomplikowane rzeczy w mayi?
Modelowanie w Mayi a rzezbienie w zbrushu to dwa zupelnie inne procesy tworzenia obiektow 3d, zaleznie od potrzeb stosuje sie jedno albo drugie. Czesto tez wykorzystuje sie przy jednym projekcie oba softy. Duzo tlumaczenia, polecam poczytac czym jest Maya, a czym Zbrush
#minecraft mamy jakis wykopowy serwer?
@drKarmelek: dzieki :)
Kolejny Update poppy, jednak pozuje od razu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- 0
@Lukasz1003: Odblokuj pw jak możesz.
Update Poppy, nie zmienilo sie zbyt wiele, malo czasu poswiecilem dzisiaj.
T-pose, dlatego ze nie jestem do konca pewien proporcji jeszcze.
@kalectwo jesli nadal jestes zainteresowany... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
T-pose, dlatego ze nie jestem do konca pewien proporcji jeszcze.
@kalectwo jesli nadal jestes zainteresowany... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@kraggthegrimm: dla siebie, moze sobie wydrukuje jak skoncze i ladnie wyjdzie, postawie na biurko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@vforvendetta: Ladne bardzo :)
@larvaexotech: Szczerze mowiac to nie wiem, zalezy od wielu czynnikow, glownie czasu pracy.
@larvaexotech: Szczerze mowiac to nie wiem, zalezy od wielu czynnikow, glownie czasu pracy.
@larvaexotech: bede musial sie zastanowic :D dam znac wieczorem
@vforvendetta: Kazdy element to oddzielny subtool ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@vforvendetta: Kazdy element to oddzielny subtool ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@vforvendetta: tez oddzielnie ;)
- 11
Mirki, dlubie po godzinach maly fanart, Poppy z #leagueoflegends, jak narazie to okolo 6-7h, glowa byla dosc ciekawa. Wczesniej nie rzezbilem, ani nawet nie modelowalem nic "bajkowego" wiec bylo to male wyzwanie. Jak sie podoba, to moge wrzucac 'daily progress'
i nie wiem co jeszcze napisac, dlatego chetnie odpowiem na wszelkie pytania ( ͡° ͜ʖ ͡°)
wykonane za pomoca #3dsmax + #zbrush
i nie wiem co jeszcze napisac, dlatego chetnie odpowiem na wszelkie pytania ( ͡° ͜ʖ ͡°)
wykonane za pomoca #3dsmax + #zbrush
Co ja #!$%@?łem... trzymajcie się Mireczki, see you in another life
@YoloSw4g: to Ty cos #!$%@?, czy rodzinka #!$%@??
@Lukasz1003: jak cos to wołaj
- 0
- 2138
Cześć,
nie lubimy poniedziałków ale przyszły nam dzisiaj nowe kubki więc chociaż tyle ze złego. Wprowadzamy do sprzedaży 7 nowych wzorów:
#1 Fifa 16
#2 League of Legends Katarina
#3 World of Warcraft
#4 Counter Strike GO
#5 League of Legends Teemo
#6 League of Legends Ashe
#7 Metal Gear Solid Phantom Pain
a ponieważ mirkoblog lubi kubki, standardowo jak to u nas, organizujemy #rozdajo.
Deal jest prosty - dajesz plusa
nie lubimy poniedziałków ale przyszły nam dzisiaj nowe kubki więc chociaż tyle ze złego. Wprowadzamy do sprzedaży 7 nowych wzorów:
#1 Fifa 16
#2 League of Legends Katarina
#3 World of Warcraft
#4 Counter Strike GO
#5 League of Legends Teemo
#6 League of Legends Ashe
#7 Metal Gear Solid Phantom Pain
a ponieważ mirkoblog lubi kubki, standardowo jak to u nas, organizujemy #rozdajo.
Deal jest prosty - dajesz plusa
@xgamecenter_pl: ashe
Udało mi się skończyć stary render (:
Maya/Arnold/Nuke/PS (c4d, sb, zbrush)
Tutaj macie 4K klik
Mesh: klik
*********
http://www.xypnise.com
https://www.facebook.com/xypniseart
Pozdro
#xypnise #grafikakomputerowa #grafika3d #design #tworczoscwlasna #chwalesie
Maya/Arnold/Nuke/PS (c4d, sb, zbrush)
Tutaj macie 4K klik
Mesh: klik
*********
http://www.xypnise.com
https://www.facebook.com/xypniseart
Pozdro
#xypnise #grafikakomputerowa #grafika3d #design #tworczoscwlasna #chwalesie
Materialy wydaja sie slabiutkie byc, bardzo to plastikowe i sztuczne. Bronie i zbroje(czy jak to nazywasz?) wygladaja jakby nic nie wazyly. do tego dochodza detale takiego typu jak zaznaczylem na obrazku, jezeli pattern idzie wdloz dluzszej krawedzi, estetyczniej bedzie jezeli bedzie tak bedzie w przypadku wszystkich elementow. Popracuj nad detalami :) I moze swiatlem sie pobaw? Wydaje sie byc bardzo standardowe, przez co nudne i widziane setki razy.
Za to ryjek typa
Za to ryjek typa
Często spotykam się z tym, że ktoś na etapie postprodukcji renderu (załóżmy, że jest to robot) dorabia efekty przetarcia, robi pojedyncze ryski, dorabia przetarte, zniszczone naklejki. Co w przypadku, gdy należałoby zrobić jeszcze jeden render z innego ujęcia lub co gorsza ewentualnej animacji?
Zastanawiam się czy aż takie przesadne dorabianie elementów w postprodukcji jest czymś co powinno się robić... Oprócz tego kłóci się to z moją wewnętrzną wizją i spokojem, który nakazuje
Zastanawiam się czy aż takie przesadne dorabianie elementów w postprodukcji jest czymś co powinno się robić... Oprócz tego kłóci się to z moją wewnętrzną wizją i spokojem, który nakazuje
Pracuj jak Ci wygodniej. Dla Ciebie lepiej jest zrobic wiekszosc w modelu/teksturze - ok, komus innemu latwiej i przyjemniej w postpro, imo to calkowicie zalezy od osobistrych preferencji, ew. sytuacji/deadline'u, zdarza sie ze nie ma czasu na kombinowanie zeby material wygladal dokladnie jak na refce, szybciej jest powalczyc z tym w postpro. i takie tam.
Czy znacie jakieś grupy, miejsca, cokolwiek co byłoby na kształt #brainstorm związanego z #gamedev. Chcę rozwijać swoje umiejętności w tym zakresie pod względem grafiki, a nie ma nic lepszego jak tworzyć jakieś projekty z innymi.
tak więc mireczki z #grafika #grafikakomputerowa #grafika3d #gamedev #gry #grybezpradu #programowanie #informatyka
jeśli wiecie