Wpis z mikrobloga

Materialy wydaja sie slabiutkie byc, bardzo to plastikowe i sztuczne. Bronie i zbroje(czy jak to nazywasz?) wygladaja jakby nic nie wazyly. do tego dochodza detale takiego typu jak zaznaczylem na obrazku, jezeli pattern idzie wdloz dluzszej krawedzi, estetyczniej bedzie jezeli bedzie tak bedzie w przypadku wszystkich elementow. Popracuj nad detalami :) I moze swiatlem sie pobaw? Wydaje sie byc bardzo standardowe, przez co nudne i widziane setki razy.

Za to ryjek typa
Lukasz1003 - Materialy wydaja sie slabiutkie byc, bardzo to plastikowe i sztuczne. Br...

źródło: comment_GySQZdVu2CJkFEzm9LAr45J0gPPAMq1g.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 0
@xypnise: znowu sie zle poczulem, ze jeszcze nie zabralem sie za nauke 3D. Render naprawde niezly.
Myslisz ze wybor software do 3D ma duze znaczenie? Mam maye zainstalowana, chociaz mysle jeszcze o c4d, bo dobrze laczy sie z Ae, ktorego ogarniam.
  • Odpowiedz
@xypnise: dużo zarabiasz? ;d Bo co się kogo pytam, co ma świetne prace to mówią ze dopiero się uczą albo że nie zarabiają, to już zaczynam wątpić czy jakas nauka w tym kierunku ma sens
  • Odpowiedz
@xypnise: głupie pytanie ale wybacz bo zielony jestem, a interesuje mnie to. Jeśli to nie jest animacja to nie lepiej takie coś rysowac? (digital painting). Bo tak to projektujesz go od każdej strony w 3d a i tak to nie jest pokazane a rysując to uchwycisz tylko z tej strony na której ci zależy i chyba jest oszczędność czasu
  • Odpowiedz
@coolcooly22: Nie umiem dobrze malować, lubię 3D i jak już coś narusyjesz i nagle chcesz zmienić np. perspektywę to kicha, rysujesz od nowa, a tutaj tylko ustawienie kamery zmieniasz. To tak ogólnikowo. Z 3D wiążę swoją przyszłość i tylko to chce robić, a za animacje wkrótce się zabieram (:
  • Odpowiedz
@xypnise: to powodzenia kumplu! Animacje tez pewnie wyżej cenią sobie więc i portfel zgrubnie. A ile masz lat? Mówiłeś ze w 3d od 2lat robisz ale 2lat temu się zacząłeś uczyć czy pracować na poważnie
  • Odpowiedz