Panowie, pomożecie zdobyć opinię rzeczoznawcy? Żeby była mobilizacja, jeżeli wygram, to wśród plusujących wylosuję jedną osobę, która dostanie ode mnie 0,7 czarnego smirnoffa! :)
@Shatter: bo a) boje się, że prędzej czy później będą podatki ekologiczne itp. b) różnie może być z wjazdem do miast c) w razie stłuczki jest dużo prościej. W zeszłym roku zaparkowało na tym aucie BMW i naprawdę długo musiałem się użerać, żeby dostać rozsądną kasę od ubezpieczyciela.
A czemu sam nie załatwię? Jasne, że załatwię jak nie wyjdzie. A pewnie nie wyjdzie, chociaż biorąc pod uwagę fakt, że późno to
@Shatter, ja jestem z tych, którzy za dużo kasy ładują w samochód. Nowy lakier, odnowione wnętrze, przerobiona pompa wtryskowa, żeby mocy było więcej. Teraz jest plan na inne turbo, ale zostawiam to na zimę, żeby móc sobie normalnie pojeździć póki się jeszcze da.
Wiek i teoretycznie stopień oryginalności. Ale z tym drugim różnie bywa. Tylko warto pamiętać, że to decyzja uznaniowa, także nawet auto spełniające warunki może nie przejść. A ostatnio
@Shatter: samo lakierowanie absolutnie nie dyskwalifikuje samochodu, zwłaszcza, że przy starych samochodach jednak mega ciężko o egzemplarz w pierwszym lakierze, który wygląda dobrze. Pomijam te ściągane z Japonii za gruby hajs itp.Tak naprawdę nie musiałem robić całości, ale nie lubię w tym wypadku półśrodków. Miało być zrobione dobrze.
Co do modyfikacji silnika, raz że kompletnie niewidoczne, dwa że to są modyfikacje, które spokojnie można by było zrobić w '86.
Siema. Ktoś ogarnia albo ma namiar na kogoś ogarniajacego elektryke w aucie? Pacjent to W126, nie działają elektryczne szyby. Podpięte są na krzyż, jedna strona pali bezpiecznik, druga w ogóle nie reaguje. Na krótko jest ok. :)
@benzdriver, jak mam kogoś sprawdzonego to terminy takie, że się odechciewa. A do byle kogo nie oddam auta, bo nie po to robiłem korektę żeby oglądać nowe rysy po jakimś gościu, który w ogóle nie uważa :P
@benzdriver, do tego właśnie nie wiem czy aż tak proste. W jednych drzwiach były przytopione kable, innych widocznych uszkodzeń nie ma. Także pytanie gdzie szukać powodu w ogóle.
@tetris795: ja bym chyba poszedł w stronę 2.0 kompresora, albo czegoś z 6 garami. @benzdriver: ma rację, przedliftowe bardziej rdzewieją, ale przynajmniej zwykłe m111 jest mega bezproblemowe, jakoś jedzie i znośnie pali. :)
Panowie, mam trochę noz na gardle i potrzebuje kogoś, kto do 26 dałby radę przełożyć pompę wtryskowa w 3.0 om603 turbo. Ktoś coś, albo ktoś ma namiary? #krakow #mercedes #motoryzacja #mechanikasamochodowa
@EnderWiggin to nie jest USDM, tylko przez perspektywę lampy tak wyglądają. Ma wycieraczki reflektorów w 'normalną' stronę. :) Poza tym krótkie zderzaki
Jakie są wasze doświadczenia/opinie o LPG w 190, 1.8 lub 2.0 w 124. Chcę kupić starego mieciora, ale nie lubię diesli, choć jeździłem 2 litrowym w 124 i kultura pracy była niezła ;-) #mercedes
@Korfanty39 mialem 2 m102 z gazem i da sie tym jeździć bez strzałów. Lepiej kupic m111, ale przy dobrze zrobionej instalacji nawet z kejetem jezdzi sie calkiem normalnie:)
@cz4rnyy tylko, że tempo robi więcej szkód na lakierze niż pożytku. Ma za to dużo wypelniaczy i dlatego przez chwilę wygląda auto ok. :) Dobra korekta i wosk i wtedy jest ok!
Pragnę zrobić małe #chwalesie oraz #pokazauto #bmw #e39 ( ͡°͜ʖ͡°) Auto kupiłem dwa tygodnie temu. Dotychczas przejechałem 1,5k km na zlecenia itd, ale dzisiaj pierwszy raz od kilku lat wybrałem się na wieczorną przejażdżkę autem. Tak zwyczajnie bez celu jeździłem sobie z prędkością patrolową po Poznaniu. Wspaniałe uczucie zważywszy, że przez ostatnie 2,5 roku nie posiadałem własnego auta.
Jak działa regulacja temperatury w środku jak ustawie pokrętło na 18 kolor niebieski to powinno lecieć zimne powietrze ? U mnie cały czas leci gorące dopiero muszę wyłączyć żeby leciało zimne. #w124 #mercedes
@Merolka: są elektrozawory nagrzewnicy, przy akumulatorze o których wspomniałem. One się zacinają. Jestem prawie pewien, że to jest przyczyna problemu u @somebody
Przy klimatyzacji automatycznej jest jeden, przy zwykłej i w wersjach bez klimy dwa. Można je spokojnie wymienić i wyczyścić. Także nie strasz kolegi ściąganiem całej deski, hehe
@somebody: to zacznij od sprawdzenia bezpieczników i tego, czy jest prąd. Jeżeli to jest ok, to po prostu uderz w nie parę razy czymś. Powinny się zamknąć wtedy, a Ty będziesz mieć diagnozę.
@somebody: to najlepiej byłoby je po prostu podmienić i zobaczyć co i jak. Bo jeżeli to nie elektrozawory to może faktycznie coś od sterowania temperaturą.
Mireczki co sądzicie o #mercedes CLK Coupe 320 #mercedesboners Jak sprawuje się instalacjia gazowa w samochodzie ? jakie koszty serwisu ? Co z częściami ? co sie psuje po za kompresorem na co zwracać uwagę ?
@owsikalfred: clk akurat nie miałem, ale parę mercedesow było, także coś tam wiem.
Ze skrzynią miałem doświadczenia i jest lepiej niż bdb. poza tym warto zerknąć na wiązkę silnika. Zawieszenie jest pancerne, praktycznie takie samo jak w124. Z gazem tez nie ma żadnych problemów. Ogólnie dobre auto bez jakichś wad konstrukcyjnych. Jeżeli nie zostało zajechane przez poprzednich właścicieli i trzyma się blacharsko, to jeździ się tanio i bezproblemowo :) zresztą, są
Panowie, pomożecie zdobyć opinię rzeczoznawcy? Żeby była mobilizacja, jeżeli wygram, to wśród plusujących wylosuję jedną osobę, która dostanie ode mnie 0,7 czarnego smirnoffa! :)
https://www.facebook.com/kancelariarok/posts/1307582926036508
Granatowe w126 300SDL Turbo. :)
A czemu sam nie załatwię? Jasne, że załatwię jak nie wyjdzie. A pewnie nie wyjdzie, chociaż biorąc pod uwagę fakt, że późno to
Wiek i teoretycznie stopień oryginalności. Ale z tym drugim różnie bywa. Tylko warto pamiętać, że to decyzja uznaniowa, także nawet auto spełniające warunki może nie przejść. A ostatnio
Co do modyfikacji silnika, raz że kompletnie niewidoczne, dwa że to są modyfikacje, które spokojnie można by było zrobić w '86.