Witam Mam taki problem silnik 1.6 crdi 115 z mapą na 150 od pewnego czasu zaczeło cos mi świszczeć przy pasku no i tutaj robią sie schody,Dzwięk jest nawet po zdjęciu takowego paska wymieniłem wszystkie rolki oprócz koła pasowego wału korbowego bo bo niestety wydawało mi sie ze to nie to,rozrząd możemy wykluczyć bo był wymieniany jakieś 50 tys km temu Tutaj jak to słychać moze ktoś coś doradzi https://www.youtube.com/watch?v=urMW0j6rLEg #mechanikasamochodowa #
@jhyfd jeśli dźwięk jest po zdjęciu paska to nie układ paska hałasuje. Tam jest Rozrząd na pasku? Niektóre paski rozrzadu też hałasują, ale częściej jest to wycie niż pisk
Jak mi jakiś szpec mechanik wyjaśni jak to się stało że w przeciągu pół roku podobna rzecz się stała (tylko wcześniej ten środek się odseparował od reszty tarczy a teraz zewnętrzna część tarczy) to dostanie ciastko xD
Czy ktoś z Was posiada Volvo V50 i może podzielić się opinią (Interesują mnie silniki benzynowe R5 powyżej 170KM)? Jak zawieszenie, codzienna eksploatacja czy serwis? Obecnie mam audi a4 b5 avant - jak z przestrzenią na nogi na tylnej kanapie, porównywalnie?
@inty Mam od roku 2.5t z awd Z tyłu na pewno jest mniej miejsca niż w a4, Zawieszenie w porządku, patrząc jako mechanik dużo prostsze niż w a4, natomiast duży problem to korozja tylnej belki. Mój jest z 2004r i nie ma szans że jakaś śruba w belce się odkręci, a już na pewno nie da się wyregulować geometrii. Ale myślę że w podobnych rocznikach będzie podobnie. Jeśli chodzi o serwis to
Dłuższy brak aktualizacji celem potwierdzenia skuteczności nowych metod :)
Małe TL;DR: - Testy na granicy mogą być robione metodą self-test o ile jest generowany certyfikat (np. test z immuner.de gdzie sami poświadczacie o wyniku lub darmowy test NHS) - mam 10 potwierdzonych osób które przeszły na teście z immuner.de przez granicę. Co ciekawe, pomimo, że tekst testu wyraźnie zaznacza, że jest on ważny wyłącznie z kasetką testową i zdjęciami - SG przepuszcza
#auto #motoryzacja #mechanikasamochodowa #samochody Witam, znajdę kogoś kto byłby w stanie doradzić czy opłaca mi się robić uszczelkę pod głowicą w VW polo 1.0 94r? Czy raczej dać sobie spokój i jeździć dopóki się nie rozleci(typowy samochód na dojazdy do pracy), jednak trochę szkoda go tak rozwalić kiedy przez ponad 5-6lat praktycznie nie dokładałem do niego(wiadomo standardowe płyny itd robione). Jaki byłby koszt takiej zabawy mniej więcej, nie znam się na motoryzacji
Myślicie że downsizing jest rakiem współczesnej motoryzacji? Okazuje się że wcale tak awaryjne te silniki jednak nie są. A może wszechobecne tablety zamiast fizycznych przycisków? I tak klimę ustawiasz praktycznie raz, radiem sterujesz z kierownicy. Prawdziwą głupotą są te światła automatycznie 'wycinające' część snopu aby nie oślepiać innych na drodze i samemu widzieć jak najwięcej. Może to i sprawdza się na autostradzie, ale kurde - na większości dróg gdzie są lekkie wyboje
@mayek przy skręcie w lewo po prostu jesteś po prawej tych co jadą prosto. A co jak droga z pierwszeństwem biegnie po łuku i jadący prosto musi ustąpić pierwszeństwa tym co jadą po łuku główna. Chodzi mi tylko o to że skręcanie w lewo nie ma zastosowania w przepisach a liczy się tylko to że mamy kogoś po prawej.
I dalej. Skręcający w lewo nie ustępuje pierwszeństwa dlatego że skręca. Tylko dlatego
@bigger może nie lepiej, ale to nie technologia kosmiczna, zwykły człowiek też może naprawić silnik. Skoro są dostępne technologie napraw i narzędzia to dlaczego nie remontować silników?
Jak oddaję samochód regularnie do ASO to oni mają jakieś obowiązki? W sensie informowania mnie np. że przy danym przebiegu muszę wymienić jakiś element? Ta autoryzacja producenta świadczy o tym, że mogę spodziewać się obsługi wg zaleceń producenta?
@graulv: w MB zakres przeglądu ustala się na podstawie przebiegu i czasu. Więc tak, będziesz miał zalecenie producenta co trzeba zrobić, ale ostateczna decyzja należy do ciebie. Możesz się nie zgodzić i np wymienić tylko olej i filtr
Problem następujący: MB W204 220CDI, automat. Lekko falujące obroty, na włączonym biegu (R albo D) i wciśniętym hamulcu głośniejsza praca i drgania. Czy to konwerter znany także jako sprzęgło kinetyczne? Ile może jeszcze pociągnąć? Alternatywnie obstawiam którąś z poduszek ale falowanie obrotów mi tu nie pasuje (aczkolwiek mogę się mylić bo nie jestem mechanikiem).