Czy wiecie, że marynarze często głodowali, gdy na pokładzie zabrakło im jedzenia? Ale dlaczego nie zarzucili wędki i nie zjedli swojego połowu? Przecież wody...
@Vein: wstawiając takie tytuły na YT masz większy click through rate. Podobnie jest z rakowymi minami w miniaturkach: Linus Tech Tips to kiedyś tłumaczył: https://www.youtube.com/watch?v=DzRGBAUz5mA sam tego nie lubi, ale nie dostosowując się do trendu miałby 20% mniej wyświetleń.
@boguslaw-de-cubalibre: figurka będzie dostępna. Niepomalowana (opcja tańsza), ale zawsze można wrzucić pomalowaną opcję premium na KS - tam w końcu ludzie wydają trochę więcej kasy niż w polskich crowdfundingach.
10 dni przed końcem roku: pytam księgowego jak to będzie wyglądało z bilansowaniem składki zdrowotnej w skali roku (jeśli np. w danym miesiącu będę miał 100k dochodu, ale koszty związane z projektem poniosę parę miesięcy później):
Odpowiedź: Szczerze jeszcze nie ma konkretnej informacji jak to będzie wyglądać. Składka zdrowotna ma być liczona miesięcznie, więc na podstawie comiesięcznego dochodu, więc nie wiem czy będzie bilansowana na koniec roku. Na logikę
@UniversalHater: pewnie wieczorem zobaczę z 1-2 odcinki. Na razie chciałem tylko zrobić mały research, czy jest przynajmniej 4/10 ( ͡°͜ʖ͡°) oprócz wypoku na 9gagu, filmwebie i twitterze widziałem sporo krytyki (na reddicie też mieszane opinie), stąd sceptyczne podejście.
Wczoraj dotarł z drukarni nakład polskiej wersji "IT Startup - Office Lockdown" Wersja angielska powinna pojawić się na Kickstarterze w okolicy marca/kwietnia.
Krótkie podsumowanie projektu #karciankait (pod takim tagiem zacząłem opisywać grę "IT Startup", gdy gra nie miała jeszcze nazwy): - 2017: pierwszy prototyp print & play - 2018: wydanie pierwszej wersji gry po polsku na https://wspieram.to/itstartup
@adek_es: szczegółowych danych finansowych nie udostępniam, bo zaczęło się pojawiać paru naśladowców i nie chcę im wykładać planu biznesowego na tacy :D
Zapraszam do trzeciego DevLogu z tworzenia gry w Unity ʕ•ᴥ•ʔ tym razem o łączeniu prototypu z zewnętrznym narzędziem do tworzenia świata 3D (Gaia Pro).
Efekt dzisiejszej zabawy łączenia Gaia Pro z prototypem elektronicznej wersji gry karcianej IT Startup #karciankait Jutro zacznę montować trzeci DevLog projektu, w którym szerzej omówię postępy projektu.
Celuję w połączenie rougelikowej karcianki ala Slay the Spire z Gamedev Tycoon. (⌐͡■͜ʖ͡■) Taka karcianka FPP: chodzimy po świecie 3D, budujemy sobie talię i musimy staczać potyczki karciane podobne do tych z mojej fizycznej gry karcianej "IT Startup -
@miszczu90: aktualnie nie planuję budować pod to zespołu. Ot taki mały projekt karcianki 3D, by wrzucić to na Steam za paręnaście dolarów i przy okazji reklamować tym wersję fizyczną gry karcianej.
@miszczu90: aktualnie jest zdecydowanie za wcześnie, by brać do tego projektu dodatkowe osoby (sporo się jeszcze zmienia i masę grafiki zostanie wyrzucone). Docelowo nie planowałem, by brać do tego projektu ludzi z zewnątrz, ale w sumie nie zaszkodzi jak podrzucisz portfolio. Zawsze dobrze wiedzieć jakie ma się opcje.
Steamowe indyki: chętnie skonsultowałbym z Wami jeden poważny minus, który widzę przy wrzucaniu swojej gry PC na Kickstartera (oferowanie klucza gry jako nagrody).
Oprócz oczywistych plusów jak pewien boost zasięgowy (część osób bez Kickstartera nigdy nie dowiedziałoby się o grze) + dodatkowe środki na rozwój gry - widzę tu następujący minus:
➡️ najwierniejsza grupa fanów gry kupi grę na Kickstarterze i otrzyma później wygenerowany klucz -> z tego co mi wiadomo (może się mylę?
Zapraszam do dyskusji - sam mam dobre doświadczenia z Kickstarterem (wydałem w ten sposób fizyczną grę karcianą) i robię reserach jak optymalnie przygotować się na potencjalną kampanię gry cyfrowej.
źródło: comment_1643206522xBP8Bs7rI1CR7JrtO3t5wK.jpg
Pobierz