Miliony złotych na ołtarze, autobusy i influencerów. Wydatki CPK szokują
![Miliony złotych na ołtarze, autobusy i influencerów. Wydatki CPK szokują](https://wykop.pl/cdn/c3397993/a307bea5f2cd7f15192b5d512e0a2d626c4343de89641e0e0a69cfc32e08df6e,w220h142.jpg)
Równie ciekawie wyglądają wydatki czysto promocyjne. W ubiegłym roku za 250 tys. zł CPK zamówił kampanię promocyjną u pięciu influencerów[..]. Według naszych informacji beneficjentem był aktywny w mediach społecznościowych Jakub Wiech. CO ZA NIESPODZIANKA.
z- 171
- #
- #
źródło: photo_2024-02-18 22.09.38
PobierzJeszcze jedna rzecz:
Nie mam pojęcia, skąd autor artykułu Newsweeka wytrzasnął kwoty, o których napisał. Realne wynagrodzenia były kilkukrotnie niższe.
Zwróciłem się do niego mailowo z prośbą o wyjaśnienie tej kwestii i stwierdził mniej więcej tyle, że wziął kwotę przewidzianą na promocję i podzielił między liczbę zaangażowanych osób. Pominę milczeniem, co sądzę o takich