@Dzienny: Zgadza się. W bankowości internetowej lub mobilnej przelewy własne między indywidualnym kontem oszczędnościowym i kontem osobistym (i odwrotnie) są za każdym razem darmowe.
@KaluHeHe: Ubezpieczenie karty nie ma wpływu na rozpatrzenie zgłoszenia chargeback. Składki miesięczne są w kwocie 3,6 lub 12 zł. Dają one ochronę m.in. na wypadek kradzieży lub utraty karty, gotówki wypłaconej z bankomatu, OC w życiu prywatnym.
@AlgorytmPrima: Przygotowane przez ekonomistów ING opracowanie nie stanowi formy deklaracji poparcia dla któregokolwiek z kandydatów na urząd Prezydenta.
@AlgorytmPrima: Wszelkie informacje przekazaliśmy w naszym oświadczeniu. Raport wycofaliśmy ze względu na nieuzasadnione interpretacje oceny wpływu programów wyborczych na saldo budżetowe. Nie wspieramy i nie deklarowaliśmy poparcia któregokolwiek z kandydatów na urząd Prezydenta.
@Pawel993 @mikelson22 Przygotowane przez ekonomistów ING opracowanie nie stanowi formy deklaracji poparcia dla któregokolwiek z kandydatów na urząd Prezydenta.
@hijack5671 @geebon @JackCorvinMikkimauz Limit jest dla jednorazowej wypłaty. Natomiast pozostałe w ciągu dnia zależą od dziennego limitu, jaki jest ustawiony na karcie.
@KobyleCaco: tak, wiemy o tym, że bankowość nie działa jak powinna :( Pracujemy już nad tym, żeby przywrócić pełną funkcjonalność. Przepraszamy za utrudnienia.
@Sleepy27: Prosimy o kontakt z nami na czacie po zalogowaniu się do swojej bankowości. Jeśli z niej nie korzystasz - zadzwoń do nas w tej sprawie (32 357 00 69). Sprawdzimy jak będziemy mogli pomóc :)
@yoshi314: Posiadamy sieć własnych bankomatów i wpłatomatów. Współpracujemy również z siecią PlanetCash - w tych bankomatach klienci naszego banku mogą wypłacać gotówkę bezpłatnie. Zmiana opłat dotyczy wypłat z bankomatów innych niż nasze i sieci PlanetCash.
@Jaracz_Joint Pierwsza darmowa wypłata kartą i Blikiem pozostają bez zmian. Oprocentowanie na koncie oszczędnościowym, to 2,5% w skali roku przez pierwsze cztery miesiące. Po tym czasie wynosi 0,5%. Zachęcam do sprawdzenia naszej strony internetowej https://www.ing.pl/indywidualni/oszczednosci/konto-oszczednosciowe :)
@Vemar: Tak jak wspomnieliśmy w naszej komunikacji do klientów przez usługę Moje ING- zmiany, które wprowadzamy są podyktowane warunkami rynkowymi i nowymi przepisami.
@lateratyw: Aktualne oprocentowanie na koncie oszczędnościowym w złotówkach to 0,50% w skali roku. Więcej informacji o naszych produktach oszczędnościowych znajdziesz tutaj.
Z powodu awarii naszych kart, płatności i wypłaty gotówki nie przebiegały poprawnie. Pojawiały się blokady na kontach. Blokady, które pojawiały się z powodu tej awarii, systematycznie i automatycznie ściągamy.
Przepraszamy za kłopoty z Moim ING. Bankowość przywróciliśmy do działania najszybciej jak to możliwe. Podstawowe funkcje działały w Moim ING po zalogowaniu przez przeglądarkę. Karty płatnicze działały prawidłowo.
@bluej21: Konto możesz zamknąć osobiście w oddziale lub korespondencyjnie. Korespondencyjnie będziemy potrzebowali niezbędnych informacji o koncie i Twoich danych. Przez stronę internetową nie będziesz mógł tego zrobić.
@michalsedziwoj: Jeżeli płacisz kartą w innej walucie, niż waluta konta, przewalutujemy tę płatność. W przypadku karty płatniczej VISA, przewalutowanie jest po stronie i kursie tej organizacji. Za przewalutowanie płatności pobieramy opłatę 3% kwoty transakcji. Walutą rozliczeniową karty Visa Zbliżeniowej są złotówki.
@Mithrindil: jeśli korzystasz z karty płatniczej Visa Zbliżeniowej, płatność przelicza Visa. Walutą rozliczeniową karty są złotówki. To oznacza, że nie ma podwójnego przewalutowania. Sytuacja o której piszesz, może dotyczyć karty kredytowej.
@KaluHeHe: Jeśli w związku z awarią poniosłeś starty, złóż reklamację. Możesz to zrobić przez zakładkę Wiadomości w Moim ING. Do każdego zgłoszenia podejdziemy indywidualnie.