Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko345
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Franc77
Franc77

Franc77

Dołączył 11 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 663
  • Znaleziska 654
  • Mikroblog 9
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 5

2342

Jak nie zjeżdżać z autostrady.

Jak nie zjeżdżać z autostrady.

Zbyt szybki manewr.

Ksebki
z
youtube.com
dodany: 15.10.2014, 10:00:10
  • 278
  • #
    motoryzacja
  • #
    wypadek
Franc77
Franc77
Franc77 15.10.2014, 11:14:09
  • 119
@Banek3000: Po to masz #!$%@? trzy pasy do jazdy na wprost - żeby #!$%@? ciężarówki mogły się powyprzedzać bez tamowania ruchu.
Kierowca Forda dała dupy po całej linii. Wydaje mi się, że w ostatniej chwilli zajarzyła, że przecież musi zjechać z autostrady.

Dla mnie w tej całej sytuacji to najgorszy był widok turlającego się małego, różowego plecaczka. Córka ma podobny i wyobraźnia zadziałała.
Franc77
Franc77
Franc77 15.10.2014, 11:16:45
  • 1
@maniek_: To powiem Ci, że ta osoba to była "#!$%@?, nie oficer". Jest jedna zasada - jak ktoś jedzie normalnie (nie boi się wyprzedzać) to za tzw. TIRem zawsze zdąży.
Zobacz na drodze po jak długim czasie po wyprzedzeniu kierowca takiej długiej ciężarówki wraca na swój pas. Przecież to trwa bardzo długo. Jak ktoś nie zdążył wrócić, to może lepiej żeby oddał prawo jazdy dobrowolnie - nie godzien on.
Franc77
Franc77
Franc77 15.10.2014, 11:24:47
  • 2
@maniek_: Niestety. Smutne to.
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

  • PITSTOP
    PITSTOP
    PITSTOP
  • 1985
  • 762
  • #
    wypadek
  • #
    gdansk
  • #
    wrzeszcz
  • #
    polska
  • #
    youtube
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się

481

Krótki poradnik jak radzić sobie ze zmęczeniem za kierownicą.

Krótki poradnik jak radzić sobie ze zmęczeniem za kierownicą.

może niektórym się przyda :)

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 24.09.2014, 23:08:33
  • 145
  • #
    motoryzacja
Franc77
Franc77
Franc77 26.09.2014, 08:49:22
  • 0
ałem na drzemkę


@dissidenth: Też tak miałem, tylko sytuacja miała na A1, jechałem na tempomacie i cała rodzina w aucie. Wyjechaliśmy ranem po całej nocy snu, po wjechaniu na autostradę zaczęło mnie mulić. W pewnym momencie trach - zerwałem świadomość. Mózg się wyłączył. Dopiero żona mnie szarpnęła jak lewy kołem wjechałem już na trawę obok bariery energochłonnej. Do nieszczęścia zabrakło dosłownie z sekundę. Mówiła potem, że jak patrzyła na mnie to

363

Podczas procesu sędzia odwiedził salon oskarżonych

Podczas procesu sędzia odwiedził salon oskarżonych

Sędzia Andrzej Koba prowadził proces oskarżonych o oszustwo właścicieli salonu samochodowego. W trakcie jego trwania pojawił się u nich z córką, aby odebrać kupione auto. - To źle wygląda - przyznaje Krajowa Rada Sądownictwa i zapowiada wszczęcie postępowania w tej sprawie.

wielkidorado
z
sosnowiec.gazeta.pl
dodany: 23.09.2014, 16:44:13
  • 32
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    prawo
Franc77
Franc77
Franc77 24.09.2014, 06:07:37
  • 4
@labla: Znowu to samo bla-bla-bla.
Znasz sędziego, który przyjął łapówkę - ale tak osobiście? Nie z netu, SE? Ja nie znam.
Po drugie sędzia to nie urzędnik państwowy - nie stawiaj go w jednym rzędzie z dziunią w US, ZUSie czy inny urzedzie.
Franc77
Franc77
Franc77 24.09.2014, 06:08:37
  • 2
@Aeri: Z czego ma się wybronić? Tak konkretnie.
Franc77
Franc77
Franc77 24.09.2014, 06:09:38
  • -1
@MKJohnston: Jasne. Wiesz lepiej - za wszystich. Rozumy pozjadałeś?

171

Sądy sobie nie radzą .

Sądy sobie nie radzą .

Mimo podwojenia wydatków na sądownictwo oraz zmian procedur i reorganizacji, za rządów PO-PSL liczba zaległości w polskich sądach rosła.

serial28
z
pb.pl
dodany: 15.09.2014, 05:32:25
  • 65
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    finanse
  • #
    4konserwy
  • #
    knp
  • #
    polityka
Franc77
Franc77
Franc77 15.09.2014, 08:59:51
  • -5
@Mard: Pierdzielisz Waść jak potłuczony. Sędziowie mają obowiązek brania udziału w szkoleniach organizowanych przez Ministerstwo Sprawiedliwości. J

O jakiej reformie mówisz? O tym chorym pomyśle centralnego szkolenia w Lublinie? Właśnie stamtąd przychodzą nieuki, co to g. wiedzą o procedurach, stosowaniu prawa itp.
Franc77
Franc77
Franc77 15.09.2014, 09:02:13
  • -6
@mapixxx: Znaczy się, że otwarcie zawodu adwokata spowodowała wysyp 'bylejakich" adwokatów. Nie miej pretensji do sądu, że adwokat przychodzi nieprzygotowany na rozprawę, że mu się nie chce, albo się nie wgłębił.

Sąd nie jest od tego, żeby za uszy wyciągać od kogoś zeznania. On ma za zadanie wysłuchać stron i orzecz w oparciu o prawo - kto ma rację.
Franc77
Franc77
Franc77 15.09.2014, 09:04:15
  • 5
@internet3000: Akurat sędziów to rząd PO-PSL nie znosi z urzędu i boją się ich jak ognia. Wiesz, Sąd to III władza, na papierze niezależna od I i II władzy - stąd ta obawa.
Poza tym roboty jest dużo, a nowych etatów sędziowskich nie ma.
Franc77
Franc77
Franc77 15.09.2014, 09:05:52
  • -4
@Mard: Nie znam, ale znam sedziów którzy mieli u siebie na praktykach w osoby z tej "szkoły wojen gwiezdnych i kurzu". Mówili, że bardzo niski jest poziom merytoryczny tych osób.
Franc77
Franc77
Franc77 15.09.2014, 09:09:30
  • -3
@mapixxx: Full nowych młodych adwokatów weszł na rynek i pootwierało kancelaryjki - on, komputer i telefon.

To że przeciągali rozprawy nie jest winą sądów. Są procedury które muszą być przestrzegane, kodeksy postępowania i jeżeli adwokat ma prawo przeciągać i to robi, to sędzia nic nie zrobi. Gdyby zrobił inaczej, to w apelacji może to być powodem do zwrotu sprawy do ponownego rozpatrzenia.
Franc77
Franc77
Franc77 15.09.2014, 09:15:42
  • 0
@Mard: Nie wiedziałem, od jakiś 3 lat nie sledzę tego tematu. Najbliższa mi osoba zmieniła zawód i stąd brak większego zainteresowania tym temate.

Szkolenia w sądach okręgowych - czy mi się wydaje, czy to jest powrót do starego schematy szkolenia aplikantów? Żona opowiadała, że szkoliła się właśnie w SO.

najtrudniejszy egazmin to jednak powinien być ten końcowy. Jeżeli wprowadzili tak duży odśiew, to moim zdaniem dobrze dla eliatraności tego zawodu.
Franc77
Franc77
Franc77 15.09.2014, 13:04:01
  • 3
@dragonhair: To bardzo ciekawe co piszesz. Dopytaj proszę jaką to pracę zrzucają sędziowie na sekretarki? Adresowanie kopert, wykonywanie zarządzeń, rozdzielanie poczty? Każdy ma swoją działkę do obrobienia i np. sekretarka nie czyta akt przed rozprawą tak jak i nie przygotowuje wyroków czy pisze uzasadnienia.

Jak to z asystentami jest to nie wiem, bo jak żona pracowała to luksusu asystenta nie zaznała - nie było takiego etatu.
Franc77
Franc77
Franc77 15.09.2014, 13:08:12
  • 0
@randomnick1212: Rozumiem, że tak to wygląda. Tylko teraz pomyśl sobie tak.
Jaka byłaby afera, gdyby sąd postanowił, że wyznacza roprawę dajmy na to na 31 października. Wzywa strony wskazane poprzez polecone z dwukrotnym awizowaniem. dodatkowo postanawia, że jak ktoś się nie stawi 31 to jego głos się nie liczy - tak jakby go nie było.
Wyobrażasz sobie ten rwetes pokrzywdzonych głosów, że zabiera się im konstytucyjne prawo do dochodzenia swoich praw

395

Prokuratorzy i sędziowie boją się ujawnić majątki

Prokuratorzy i sędziowie boją się ujawnić majątki

Przedstawiciele wymiaru sprawiedliwości twierdzą, że opublikowanie w sieci oświadczeń z ich zarobkami i stanem posiadania może skusić przestępców - informuje "Dziennik Polski". Czyżby?

konto usunięte
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 25.08.2014, 02:58:12
  • 172
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    korupcja
  • #
    ekonomia
  • #
    pieniadze
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 10:39:35
  • 12
@KonPrzewalskiego: Jeżeli chcesz poznać zarobki sędziów, to wystarczy sięgnąć po ustawę. Zarabiają dokładnie tyle, ile tam jest napisane. A hostoryjki o "wziątkach" przed sprawą to praktycznie zawsze opowieści ktoś-komuś-coś.
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 10:40:34
  • 5
@Artic: Tak sobie plumkasz, czy może wujek tak zrobił?
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 10:41:19
  • 7
@VLAD_PALOWNIK: Uczciwi ludzie się nie boją tylko wtedy, gdy mogą się obronić przed uczynkami tych złych. Gwarantujesz bezpieczeństwo?
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 10:42:16
  • 4
@december: O co miałby ich oskrażyć? O to, że mają kupione mieszkanie, samochód?
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 10:43:40
  • 3
@ozzie: Taaaa. Bandyci na ulicy potrafią zabić dla 10 złotych, a Ty piszesz o jakiś "majątkach". Jak myślisz, co mają tacy sędziowie? Marmury?
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 10:44:26
  • 15
@Sobczak: "Naprawdę" się pisze razem, przestępco ortograficzny.
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 10:47:50
  • 6
@Zeroize: Oczywiście że tak jest jeżeli pracują w wydziałach karnych. W wydziałach cywilnych muszą gęsto uzasadniać. Nie dostają zgody z automatu tylko dlatego, że są sędziami.
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 10:48:47
  • 0
@siergiej1: Bardzo bym prosił o sprecyzowanie co znaczy wg Ciebie "wielka kasa".
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 10:49:48
  • 3
@Artic: No to mi powiedziałeś, mistrzu ciętej riposty. Jak dziecko.
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 10:50:34
  • 0
@kamillek12: Kajam się :-)
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 10:52:39
  • 12
@artek8000: Też się zgadzam co do zasady.
Co roku składają oświadczenia które oprócz tego co napisałeś trafiają do urzędu skarbowego.

Temat odgrzany pod publikę, już Julia Pitera kilka temu podgrzewała publikę tematem upublicznienia oświadczeń majątkowych sędziów.
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 10:54:52
  • 0
@bijotai: Wszystkie, czyli jakie? Nie znoszę tego słowa "wszystkie", bo to taka sama prawda jak słowa: bo Ty "zawsze", "ciągle" itd.
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 10:56:04
  • 6
@Diabl0: No to może doucz się o zadaniach sądów i prokuratur. Są zupełnie różne i nie nakładają się na siebie. Prokuratura to nie wymiar sprawiedliwości tylko ograny ścigania.
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 11:42:53
  • 5
@Greed: Sorry, ale od kiedy społeczeństwo jest od tego, żeby komuś majątek weryfikować. Z jednej strony wszędzie hejt jakie to społeczeństwo głupie, "januszowate", "polaczkowate" a z drugiej strony jakoś tak łatwo rzuca sie hasła o potrzebie "społecznej kontroli".
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 11:44:58
  • 2
@leon-san: Widziałeś te dysporopocje na własne oczy? Jeżeli sędzia zarabia coś koło 6k na rękę (pewnie i są tacy co więcej) to czy posiadanie mieszkania albo samochodu jest dyspropocją?
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 11:46:37
  • 1
@december: Czego innego się mają bać? Złotych pałaców których nie posiadają? Ton złota w bankach szwajcarskich których nie mają? Lokat po bankach na dziesiąt tysięcy, które ma dużo osób w PL?
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 11:49:01
  • 2
@dragonhair: Przestań kolego. Myślisz, że sędziowie z wydziału np. pracy i ubezpieczeń społecznych mają komórkę do komendanta? Obódź się, tak nie jest jak to próbuje się pokazać w mediach.
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 11:52:36
  • 3
@dragonhair: Masz problem z podstawowym pojmowaniem i ocenianiem zachowań ludzkich. Dla Ciebie sędziowie którzy się nie dali skorumpować to "harcerze". Może również uważasz, że każdy kto nie kradnie to również "nawiniak"? Bo do tego się Twój wpis sprowadza.
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 11:54:03
  • 5
@slx2000: OK kolego. To zróbmy tak, że WSZYSCY mogą sprawdzić WSZYSTKICH. Jak to wprowadzą w PL, to ja podam Tobie swój NIP a Ty podasz mi swój. Umowa stoi?
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 11:55:50
  • 2
@Rados: :-) Bardziej wstydzić się mogą tego, że zostali sędziami gdy ich koledzy robią lepszą kasę po kancelariach.
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 11:56:57
  • 3
@dragonhair: Sam napisałeś, że wszyscy znają się jak łyse konie. No to znają się, czy raczej znają kogoś kto zna kogoś kto zna kogoś?
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 11:59:15
  • 1
@idiot: Oczywiście, i zarobki oraz majątek sędziów jest sprawdzany przez osoby które się tym zajmują zawodowo - urząd skarbowy. Nie ma chyba lepszych speców w PL od szukania ukrytych majątków i lewych majątków niż organy karno-skarbowe. Tyle się czyta o ich bezwzględności.
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 12:02:49
  • 1
@dragonhair: OK, widocznie źle odczytałem Twój komentarz. Napisz mi na czym opierasz swoje "uważanie" o dużym procencie nieuczciwych sędziów - piszę o nieuczciwości pod kątem finansowym.

Pomiń proszę lenistwo, nieuctwo, "merytoryczne" błędy - bo to osobna sprawa i tutaj nie będę negował, bo sam się z tym spotkałem w swoich sprawach.
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 12:04:00
  • 0
@dragonhair: Oczywiście, że nie wykorzystują. Nie wiem o co Ci chodzi. Poza tym to temat o majątku a nie "przywilejach" sędziowskich.
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 12:05:58
  • 2
@idiot: OK, ale ma jej podejrzanie dużo, czy tylko podejrzewasz że tak jest? Opierasz się na czym? Na komentarzach w necie?
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 12:07:28
  • 2
@Purple: Janosik.
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 12:10:25
  • 2
@idiot: Masz rację. Moim zdaniem problemem jest nasze "państwo" jak twór. Nie mamy do niego za grosz zaufania. Niestety, to przekłada się na również na sędziów, wymiar sprawiedliwości itd.
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 12:12:47
  • 3
@idiot: Napisz mi co robisz z wiedzą, że politycy Ciebie okradają? Że np. taki przetarg na pendolino to jakichś smutny żart? Przecież oni też pracują za Twoje ciężko zarobione pieniądze. Jak ich rozliczyłeś, rozliczasz, będziesz rozliczał?
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 12:19:03
  • 3
@idiot: Hej, ale przecież w którymś tam wątku komentarzy sam przyznałeś, że są sprawdzani przez US. Tam na pewno muszą uzasadnić swoje majątki.

Poza tym widziałeś w Polsce sędziego, który żyłby w takich warunkach jak piszesz powyżej? Na filmach amerykańskich może i tak, ale nie w życiu i nie w Polsce.
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 12:19:55
  • 0
@dragonhair: Kolego, udowodnij że wykorzystują. Inaczej dalsza rozmowa nie ma sensu.
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 12:30:52
  • 0
@dragonhair: Mają immunitet, a nie "używają" - ale te "manie" to broń obosieczna.
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 12:32:39
  • 1
@reddml: Zaraz ktoś napisze, że jak sędzia ma rozdzielność z małżonkiem/ką to na pewno złodziej i używa "myków". :-)
Franc77
Franc77
Franc77 25.08.2014, 20:14:45
  • 0
@pabloaimar22: :-) To miłe, chociaż temat nie bardzo jest do śmiechu.
Franc77
Franc77
Franc77 26.08.2014, 07:31:01
  • 0
@leon-san: Ja tylko słyszałem plotki, że leon-san ma milion złotych na lewo i chciałbym zweryfikować te plotki. Pasuje?

Kolego, kredyty - mówi Ci to coś? Mieszkanie o wartości 500 tys. + auto za 100 tys. na kredyt - do ogarnięcia z pensji sędziego. To jest to bogactwo, które cebulaków-januszów tak szczypie w tyłek?

Kwestia czy ich zeznania się upubliczni czy też i tak zależy od woli rządzących. Z sędziami jaki III
Franc77
Franc77
Franc77 26.08.2014, 07:33:19
  • 0
@rossocorsa: Sam dawałeś, że wiesz że przyjęli? Czy może w SE wyczytałeś?
Franc77
Franc77
Franc77 26.08.2014, 07:34:01
  • 0
@dracov6664: Trzeba tak od razu. Po prostu zazdościsz, że nie nikt nie pomyśli, żeby Ciebie skorumpować.
Franc77
Franc77
Franc77 26.08.2014, 07:35:15
  • 0
@slx2000: Jesteśmy umówieni. Jak wprowadzą jawność dla wszystykich to podamy sobie nasze NIPy.
Franc77
Franc77
Franc77 26.08.2014, 07:38:00
  • 0
@mianas123: Po to skończyli studia, po to ukończyli "elitarne" aplikacje i taką wybrali taką drogę swojej pracy.
Franc77
Franc77
Franc77 26.08.2014, 07:39:41
  • 0
@reddml: To od razu wrzucasz do tego worka również wszystkich urzędników pracujących w administracji państwowej - włącznie z panią "Czesią" która jest sprzątaczką na etacie z ZUSie.
Franc77
Franc77
Franc77 26.08.2014, 07:42:42
  • 0
@rossocorsa: Ich zwierzchnicy jak i US mogą sobie wyliczyć ile zarabiają i porównać to z ich oświadczeniami majątkowymi. To, że "janusze" tego nie widzią, nie znaczy, że coś ukrywają.
Franc77
Franc77
Franc77 26.08.2014, 07:46:03
  • 0
@rossocorsa: Dokładnie tak. Dzięki temu wiesz, ile sędziowie powinni zarabiać.
Franc77
Franc77
Franc77 26.08.2014, 08:57:25
  • 0
@rossocorsa: Skoro możesz sobie to wyliczyć to w czym rzecz i skąd ten dziki pęd do rozrzucania na prawo i lewo prawa do grzebania w ich finansach.
Franc77
Franc77
Franc77 26.08.2014, 12:12:40
  • 0
@rossocorsa: Są niezawiśli i niezależni - do tego sprowadzają się te przywileje. Coś jeszcze?
Franc77
Franc77
Franc77 26.08.2014, 13:25:35
  • 0
@rossocorsa: Nie wrzucaj wszystkich sędziów do jednego worka. Ta grupa liczy coś koło 11 tys. osób, z czego w rejonie pracuje cirka 8 tys. Reszta to okręgowi, apelacyjni, nsa i inni pałacowi.
Franc77
Franc77
Franc77 27.08.2014, 05:59:45
  • 0
@leon-san: Gdyby sędziowe zajmowali się tylko i wyłącznie chodzeniem na sale rozpraw to bym się z Tobą zgodził. Naprawdę robię 4x więcej papierkowej roboty której cebulaki nie widzą i stąd te przekonanie.
Franc77
Franc77
Franc77 27.08.2014, 09:10:18
  • 0
@leon-san: Gdzie widzisz wycieczki osobiste?
Nie znasz tematu a próbujesz się wymądrzać. Policz sobie ile średnio-rocznie sędzia ma spraw do załatwienia. Od ręki masz dane za 2011 rok.
http://bip.ms.gov.pl/pl/dzialalnosc/statystyki/statystyki-2011/download,1721,0.html

W 2011 sądy miały do załatwienia 15 285 000 spraw / 12 000 sędziów - średnio na głowę masz 1 273 sprawy -> 24 sprawy tygodniowo. Po drodze masz święta, wolne, ewentualne chorobowe itp.
Prawda jest taka że większość i tak obrabiają
Franc77
Franc77
Franc77 28.08.2014, 07:14:09
  • 0
@leon-san: 1. W necie wszyscy są na Ty, to przecież podstawa
2. Mylisz się, nie jestem sędzią. Próbujesz manipulować - jest taka technika manipulacji stosowana przez polityków. Skoro Ty masz odmienne zdanie, musisz być od nich, tych drugich. Błąd i prymitywne myślenie.

Policzyłem EPU - wychodzi dokładnie 23,41% spraw w sądach rejonowych. Można to więc policzyć tak:
7 367 284 all - 1 724 533 EPU = 5 642 751 pozostałych.
Franc77
Franc77
Franc77 29.08.2014, 06:26:09
  • 0
@leon-san: ROBIĄ powinno by, ot literówka.
Nie masz bladego pojęcia ile papierków trzeba wypełnić i zarządzenia o wezwaniu świdków jest jednym na nastu.

317

Prezes ZPP do Jacka Kapicy: zwalcza Pan problemy, które sam Pan tworzy

Prezes ZPP do Jacka Kapicy: zwalcza Pan problemy, które sam Pan tworzy

Nie musieliśmy długo czekać na kolejny list prezesa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Cezarego Kaźmierczaka do reprezentantów władz. Tym razem adresatem jest Jacek Kapica, wiceminister finansów. Stworzyliście ustawę potwora, bronicie jej jak niepodległości i nic dziwnego, że świat...

Bankierpl
z
bankier.pl
dodany: 28.08.2014, 07:48:02
  • 29
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    ekonomia
  • #
    pieniadze
  • #
    podatki
  • #
    gospodarka
  • #
    biznes
Franc77
Franc77
Franc77 28.08.2014, 11:48:02
  • 13
Niestety, ale to wołanie na puszczy. Dopóki słupki sondażowe są na takim a nie innym poziomie, dopóki publika "januszów" i "cebulaków" będzie popierała w ciemno "walkę" rządu z tymi wyzyskiwaczami przedsiębiorcami - można sobie pisać do bólu. Tak to działa, gdy władają nami polityci pod sondaże, wybory większościowe.
  • 2
Franc77
Franc77
Franc77 28.08.2014, 12:02:54
  • 0
@K_Wiaderny: Nie neguję. Wręcz przeciwnie. Oceniam natomiast skuteczność, która będzię moim zdaniem zerowa.

2242

A po Pile jeżdżę tak... Następny cwaniak w BMW ;) 23.08.2014

A po Pile jeżdżę tak... Następny cwaniak w BMW ;) 23.08.2014

Niemieckie blachy: EBE TT707 23.08.2014 10:57 Lokalizacja: Piła, Aleja Poznańska 64. Polska

namuzowywanie
z
youtube.com
dodany: 23.08.2014, 11:51:48
  • 251
  • #
    polska
  • #
    bmw
  • #
    cwaniak
  • #
    znowupsujozdanieobeemkach
  • #
    niemcy
  • #
    samochody
Franc77
Franc77
Franc77 23.08.2014, 21:05:34
  • 1
@kris007: To nie jest normalne pytanie. Uważam, że jeżeli ktoś myśli tak jak Ty i tak podchodzi do ruchu drogowego to jest po prostu nienormalny.
Franc77
Franc77
Franc77 23.08.2014, 21:06:30
  • 0
@Peleryna: No, idealny dawca naprawiana z OC.
Franc77
Franc77
Franc77 23.08.2014, 21:11:41
  • -5
Koleś z Opla powinien pójść na konakt z BMW. Zasada jest prosta - auta są konstruowane m.in. po to, żeby dać szanse na przeyżcie tym w środku. A tak miał więcej szczęścia niż rozumu, że uciekając nie wpadł np. na drzewo, albo inny przedmiot który by go zabił. BWM pojechał i tak dalej mając w dupie co się stało z autem na którym wymósił.
  • 1
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 3 z 3
  • >

Bob Sky

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 26.08.2014

    Komentator
  • Rocznica
    od 14.09.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl