Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko200
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Dragonan
Dragonan

Dragonan

Dołączył 4 lata i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 15981
  • Znaleziska 7899
  • Mikroblog 8082
  • Obserwujący 22
  • Obserwowane 1
programista70k
programista70k
01.02.2026, 13:32:57
  • 38
Kto banda rudego daje plusa, zobaczmy ilu nas jest na wykopie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#polityka #bekazpisu #bekazprawakow
programista70k - Kto banda rudego daje plusa, zobaczmy ilu nas jest na wykopie ( ͡° ͜...

źródło: image_picker_1DA4E14D-9EF5-43C5-86D1-BA306A249DB7-36777-000005FBBD3D10D2

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dragonan
Dragonan
Dragonan 01.02.2026, 13:46:00 via Wykop
  • 45
@szmichal: Ryży to ma problem z wyborcami takimi jak ty.
Jakby zaczął poważne rozliczenia to od razu pojawiłyby się spiny o dzieleniu Polaków, łamaniu konstytucji, zajmowaniem się zemstą zamiast gospodarką i wiele innych. Chapnąłbyś je całą gębą i szczuł tutaj na niego 24h 7 dni w tygodniu.
  • Odpowiedz
Dragonan
Dragonan
Dragonan 01.02.2026, 13:19:47
  • 7
W związku ze sprawą z Hiszpanii należy zauważyć, że u nas również występuje równie ciężko niedowalone mózgowo lewactwo.
Jak można być tak zaczadzonym? Nie mieć tak kontaktu z rzeczywistością. To jest ciężka choroba psychiczna.

https://x.com/ekonomat_pl/status/2017921095957909786?s=20
#polityka #bekazlewactwa #bekazrazem #polska
Dragonan - W związku ze sprawą z Hiszpanii należy zauważyć, że u nas również występuj...

źródło: image

Pobierz
Dragonan - W związku ze sprawą z Hiszpanii należy zauważyć, że u nas również występuj...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JamesJoyce
JamesJoyce
31.01.2026, 15:38:22
  • 3
#programowanie #programista15k #sztucznainteligencja #it #pracait

Czy jest na tagu ktos, kto realnie wdraza ai do firm i potwierdzi, ze firmy najbardziej obecnie interesuje zastapienie programistow?
Pytam, bo rozni ludzie wrzucaja rozne naglowki o layoffach, rozwiazaniach agentowych itd, a wydaje mi sie, ze realnie nie maja pojecia jakie projekty ai w tej chwili interesuja korpo najbardziej,
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dragonan
Dragonan
Dragonan 01.02.2026, 09:36:53 via Wykop
  • 0
@JamesJoyce: Nie wiem czy to cię zainteresuje.
Pewna polska firma zaczęła właśnie używać Devina od Cognition Labs do przepisywania połowy jednego ze swoich rozwiązań ERP ze starych na nowe technologie. W procesie programiści przestają zupełnie kodować. Będą robić tylko przeglądy kodu i pisać Devinowi co ma poprawić zanim zaakceptują MR.

Zakładałbym, że drugą połowę (warstwę) też zaczną w końcu przepisywać przy użyciu Devin'a.

Czy to zastępuje programistów? Nikogo chyba nie
  • Odpowiedz
Neocaridina
Neocaridina
01.02.2026, 09:28:54
  • 0
Jednego maniaka mniej na ulicach.
Neocaridina - Jednego maniaka mniej na ulicach.

źródło: b3768w10any51

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dragonan
Dragonan
Dragonan 01.02.2026, 09:29:36 via Wykop
  • 0
@Neocaridina: Ale dlaczego? Ale po co?
  • Odpowiedz
Czoso
Czoso
01.02.2026, 09:06:05
  • 12
Rozumie ktoś dlaczego "dziennikarze" piszą, że zwycięstwo Pełczyńskiej to zaskoczenie, skoro po pierwsze turze gdzie głosowali się na kilku różnych kandydatkow miała 43% głosów? XD

#nieruchomosci #polityka
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dragonan
Dragonan
Dragonan 01.02.2026, 09:22:35 via Wykop
  • 1
@Czoso: Bo kandydaci z dalszych miejsc byli przeciwko niej i ich wyborcy raczej tak samo.
Można to porównać w ten sposób, że ona była np. jedynym kandydatem lewicowym. A 5 kolejnych było z prawicy, czy tam odwrotnie.
  • Odpowiedz
Dragonan
Dragonan
Dragonan 31.01.2026, 12:47:26
  • 3
Ten post nie tylko prezentuje problem z ludźmi, którzy nie wiedzą nic o AI.
On pokazuje problem z ludźmi jak autor postu. A widzę, że on jest powszechny.
Kadra kierownicza, prezesi, zarządy, decydenci, firmy doradcze, media biorą pod uwagę, że wynikiem wzrostu wydajności będą tylko zwolnienia.
Praktycznie nikt nie bierze pod uwagę, że to jest szansa na ekspansję, tworzenie produktów, których do tej pory nie dało się stworzyć, wykoszenie konkurencji, która zbyt późno wszystkich
Dragonan - Ten post nie tylko prezentuje problem z ludźmi, którzy nie wiedzą nic o AI...

źródło: image

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dragonan
Dragonan
Dragonan
Autor
31.01.2026, 13:02:08 via Wykop
  • 0
@JamesJoyce: No i wszystko się zgadza.
Pytanie czy jak w pracy masz zespół 5 osobowy, to planujesz dla nich dziś projekt który jeszcze nie dawno planowałbyś dla zespołu 100 osobowego.
  • Odpowiedz
Dragonan
Dragonan
Dragonan
Autor
31.01.2026, 13:45:23 via Wykop
  • 2
@JamesJoyce To jak rozumiem dodatkowa praca? Bo jak rozumiem na co dzień jesteś dyrektorem działu tworzącego "system operacyjny" AI.

@Arkass Jeżeli nagle jakaś firma jest w stanie wykonać pracę 2 razy taniej niż wycenia ją rynek. Ta firma z dnia na dzień może przejąć cały ten rynek. Oczywiście konkurencja od razu próbuje się zaadaptować i bardzo rzadko cały rynek udaje się przejąć. Ale zwykle i tak firmy rosną wielokrotnie.

Więc
  • Odpowiedz
Dragonan
Dragonan
Dragonan
Autor
31.01.2026, 14:51:20 via Wykop
  • 0
I raczej działa bardzo rzadko, jak ktoś nie jest geniuszem ekonomicznym, lub takiego nie zatrudnia.

@Arkass: Ja nie jestem sobie w stanie wyobrazić tak ograniczonego umysłowo biznesmena czy dyrektora, który w ogóle nie konkuruje na rynku o klientów. To właśnie takie biznesy znikają z rynku w mgnieniu oka.
I jestem pewien, że autor postu też to robi. Konkuruje o klientów. Wie jak do nich dotrzeć. To gdzie ma blokadę mentalną,
  • Odpowiedz
Dragonan
Dragonan
Dragonan
Autor
31.01.2026, 16:13:06 via Wykop
  • 0
Ale jak chcesz po prostu podebrać całą klientelę konkurencji, gdy konkurencja też może używać AI,

@Arkass: Ale właśnie o tym piszę. Większość ma zaćmienie umysłowe. I nie wiele jest takich osób jak JamesJoyce, które na swój sposób wykorzystują sytuację. Jakby konkurencja skorzystała z AI do ekspansji to by gościa, którego post wkleiłem, wykosiła.

Jak? No jak to jak? Każda firma ma dział sprzedaży, który zajmuje się pozyskiwaniem klientów.
  • Odpowiedz
Vinizius
Vinizius
31.01.2026, 12:30:01
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dragonan
Dragonan
Dragonan 31.01.2026, 12:34:24 via Wykop
  • 0
@Vinizius: Nie. To tylko starzy obleśni faceci przy władzy lubiący r----ć nastolatki tak jak twierdzą feministki. ;P
  • Odpowiedz
wredny_bombelek
wredny_bombelek
30.01.2026, 16:31:04
  • 2
jakie znowu AI wyszło że tak gamedev poleciał?

#gielda
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dragonan
Dragonan
Dragonan 30.01.2026, 16:32:31 via Wykop
  • 0
@wredny_bombelek: Strzelam, że Genie 3 od Google
  • Odpowiedz
Dragonan
Dragonan
Dragonan 30.01.2026, 12:51:31
  • 43
Wykopki. Jakbyście nie wiedzieli. Mieszkanie 80m2 to nie jest coś na co w Polsce rządzonej przez Konfederację będzie mogła liczyć klasa średnia. Mieszkania 80m2 są dla klasy wyższej!

[Edit] Jakby to napisał Myrcha albo ktokolwiek inny z koalicji rządzącej to na głównej byłyby 3 znaleziska z 1500 wykopami. I przez tydzień codziennie na główną wchodziło by nowe. Ale to pisze ktoś z Konfederacji więc spoko. Nic się nie stało.

#polityka
Dragonan - Wykopki. Jakbyście nie wiedzieli. Mieszkanie 80m2 to nie jest coś na co w ...

źródło: image

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Czoso
Czoso
30.01.2026, 13:41:54 via Wykop
  • 23
@Dragonan:

Polakom deweloperzy tak sprali mozgi, ze niektorzy nawet nie sa w stanie wyobrazic sobie innej rzeczywistosci XD
  • Odpowiedz
Famine
Famine
30.01.2026, 14:24:44 via Android
  • 7
@Dragonan

Chłop ładny dostał oklep w komentarzach na FB
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce
29.01.2026, 07:15:45
  • 28
#sztucznainteligencja #programista15k #programowanie #filozofia

Połowa ludzi, którzy dziś mają "AI" w tytule na LinkedIn, nie przeczytała w życiu jednej książki o tym, jak działa umysł, poznanie, język, logika. Filozofia? Śmieszna i niepraktyczna. Epistemologia? Co to w ogóle jest. Turing? Kojarzą, że był taki test, ale nie wiedzą, że pisał o świadomości maszyn 75 lat temu z większą precyzją niż oni potrafią dziś sklecić posta na
  • 56
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dragonan
Dragonan
Dragonan 29.01.2026, 19:08:33 via Wykop
  • 1
@JamesJoyce: Większości osób, które używają AI wiedza teoretyczna z kognitywistyki nie jest do niczego potrzebna. Tak jak większości programistów do niczego w pracy nie jest potrzebna matematyka akademicka, teoria automatów, języków i obliczeń, teoria kompilacji, elektronika, technika cyfrowa i tak dalej.

Porównaj to z ludźmi, którzy faktycznie coś wnieśli. Hinton mówi o świadomości i przyznaje, że nie wie. Sutskever czyta fizykę, biologię, szuka analogii poza informatyką. Karpathy tłumaczy sieci neuronowe
  • Odpowiedz
Dragonan
Dragonan
Dragonan 30.01.2026, 09:17:27 via Wykop
  • 0
@JamesJoyce:
Każdy wypowiada się autorytatywnie na każdy temat. Taka natura ludzka czy też wynik wychowania w kulturze.

Tak wypowiedzi Hintona, Sutskevera, Karpathy'ego to inny poziom. Jednak oni nie zgadzają się co do najważniejszych podstaw wynikających bezpośrednio z ich kompetencji.
Ben Goertzel skrócił swoje przewidywania co do opracowania AGI przed 2029 rok. A Andrew Ng nadal twierdzi że jesteśmy od tego odlegli o dekady o ile w
  • Odpowiedz
Dragonan
Dragonan
Dragonan 30.01.2026, 09:26:35 via Wykop
  • 1
Tak w ogóle to że mamy dwa typy myślenia - szybki intuicyjny i wolny analityczny

@tubkas12: Przemyślenia Kahnemana były bardzo wysokopoziomowe z dziedziny psychologii społecznej. Na niższym poziomie neurobiologii czy neuropsychologii wyróżniamy znacznie więcej rodzajów i poziomów myślenia. Są inne podziały, zależne od typów zmysłów jakie są używane czy też co jest treścią myślenia. A i tak nadal nie mamy dobrego modelu opisującego działanie umysłu czy chociażby którykolwiek z jego
  • Odpowiedz
Dragonan
Dragonan
Dragonan 30.01.2026, 09:57:45 via Wykop
  • 2
@tubkas12: Zszedłeś za nisko. Między komunikacją pojedynczych neuronów a poziomem psychologii społecznych masz całe nauki zajmujące się wyjaśnieniem tego czym jest umysł.
--- Masz poziom neurobiologii, gdzie oprócz komunikacji pomiędzy neuronami, masz wyniki dotyczące jakiego rodzaju operacje wykonują różne elementy mózgu i jaka komunikacja przebiega między nimi.
--- Masz poziom neuropsychologii, gdzie próbuje się wyjaśniać konkretne zachowania człowieka na podstawie tego co zachodzi w mózgu.
--- Masz poziom psychologii poznawczej i behawioralnej,
  • Odpowiedz

44

Małgorzata Gersdof nagrodzona w Berlinie. Za obronę demokracji...

Małgorzata Gersdof nagrodzona w Berlinie. Za obronę demokracji...

Była prezes Sądu Najwyższego, Małgorzata Gersdorf, otrzymała w Berlinie Nagrodę Fritza Sterna za obronę demokracji. Für Deutschland!

Nauta
z
wiadomosci.gazeta.pl
dodany: 29.01.2026, 19:12:16
  • 19
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    wydarzenia
  • #
    niemcy
  • #
    europa
Dragonan
Dragonan
Dragonan 29.01.2026, 19:26:10 via Wykop
  • -2
Für Deutschland!

Ta bo wszyscy Niemcy i wszystkie organizacje w Niemczech działają jak jeden umysł Borg. I nie ma tam nikogo kto zajmowałby się na prawdę demokracją, rządami prawa, wolnościami obywatelskimi.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

pangkor
pangkor
28.01.2026, 15:35:34
  • 7
#polityka #bekazlewactwa
Wracam po banie ale i tak uważam, że lewactwo trzeba tępić
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dragonan
Dragonan
Dragonan 28.01.2026, 16:01:07 via Wykop
  • 2
lewactwo trzeba tępić

@pangkor: Zgadzam się. Razem z prawactwem.
  • Odpowiedz
Dragonan
Dragonan
Dragonan 28.01.2026, 23:04:44 via Wykop
  • 0
@Eskim0s: To że będzie homoseksualne to żaden problem. Problem będzie jak będzie miało skrajne poglądy.
  • Odpowiedz
Dragonan
Dragonan
Dragonan 28.01.2026, 23:02:22
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Neocaridina
Neocaridina
28.01.2026, 23:05:36 via Wykop
  • 0
@Dragonan: Spoko jeden z tych amerykańskich świrów na to się nabrał.
  • Odpowiedz
AgentGRU
AgentGRU
28.01.2026, 16:05:34
  • 8
Kierownik w kołchozie się mnie pytał dzisiaj która ręką wale konia, i myślał że mnie zagnie, ale zripostowałem go od razu, że to zależy od dnia tygodnia
#przegryw
AgentGRU - Kierownik w kołchozie się mnie pytał dzisiaj która ręką wale konia, i myśl...

źródło: 1000009358

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • Doceń
Dragonan
Dragonan
Dragonan 28.01.2026, 16:06:23 via Wykop
  • 0
@AgentGRU: Trzeba było powiedzieć, ze lewym kolanem.
  • Odpowiedz

337

Jak zweryfikować psychoterapeutę?

Jak zweryfikować psychoterapeutę?

Wiele osób oferujących usługi terapeutyczne, nie spełnia standardów, niezbędnych do skutecznego leczenia. Poniżej przeczytasz nasz przewodnik po tym, jak przed rozpoczęciem terapii możesz weryfikować osoby, którym chcesz powierzyć swoje zdrowie psychiczne.

Moser
z
psychoterapeuci-wroclaw.pl
dodany: 27.01.2026, 11:37:44
  • 161
  • #
    psychoterapia
  • #
    psychologia
  • #
    zdrowie
  • #
    psycholog
  • #
    terapia
  • #
    wroclaw
Dragonan
Dragonan
Dragonan 27.01.2026, 21:56:18 via Wykop
  • -2
Babka powiedziała, mi ze co najmniej rok.

@Purson666: Nikt cię nie naciąga. Nie ważne jaką szkołę psychoterapii wybierzesz. Jakiekolwiek realne efekty z jakimkolwiek problemie to min rok. Ale raczej średnio trzeba liczyć ze 3 lata. Średnio, a więc równie dobrze to może się okazać 5 lat albo więcej.

ile ty włożysz pracy pomiędzy spotkaniami, ktore maja bardziej monitorowac postępy niz same dawac namacalne efekty.

@jegertilbake XD Ta. Bo ktokolwiek
Dragonan
Dragonan
Dragonan 27.01.2026, 22:24:27 via Wykop
  • 1
@Moser: Te zalecenia są bardzo mało przydatne.

Dobry psychoterapeuta posiada szkolenie psychoterapeutyczne

Ciężko trafić na takiego który nie ma szkolenia. A i tak ktoś do kogo pójdziemy może twierdzić cokolwiek bo i tak nie będziemy w stanie tego zweryfikować.

Dobry psychoterapeuta poddaje swoją pracę
Dragonan
Dragonan
Dragonan 27.01.2026, 22:32:32 via Wykop
  • -1
Jeżeli chodzi o psychoterapeutę przyjmującego prywatnie - nie da się gdyż ten zawód jest nieuregulowany, pozdrawiam

@Atomic_Cookie: I bardzo dobrze, że nie jest regulowany. Do regulacji dążą organizacje największych nurtów psychoterapii, aby zabetonować rynek przed nowymi rozwijającymi się nurtami. Co jest bardzo złe, bo główne nurty psychoterapii bazują na archaicznej i nieprawdziwej wiedzy psychologicznej. I nie są w stanie się zmodernizować.
Dragonan
Dragonan
Dragonan 27.01.2026, 22:35:08 via Wykop
  • 0
@WR9100: Problem w tym, że ten wykład osobie bez akademickiej wiedzy z psychologii kompletnie w niczym nie pomoże. Zupełnie w niczym.
Dragonan
Dragonan
Dragonan 27.01.2026, 22:37:27 via Wykop
  • 1
@NyanNyan: No nie bardzo przeczytałeś. W tym tekście właśnie jest mowa o tym, aby zweryfikować czy dana osoba ma egzaminy i certyfikaty i inne ważne wskaźniki bycia psychoterapeutą.

Problem w tym, że to zupełnie nie pozwala powiedzieć kto jest "dobry".
Dragonan
Dragonan
Dragonan 27.01.2026, 22:45:10 via Wykop
  • 0
@tubkas12: Nie to ty uprawiasz szamanizm.
Żadna współczesna szkoła psychoterapii nie ma potwierdzenia w nauce. Nurt behawioralno-poznawczy opiera się na wynikach dotyczących prostych reakcji emocjonalnych działających w bardzo krótkich okresach czasu. W tym ma swoją zupełnie nieistotną przewagę nad nurtem psychodynamicznym, który z punktu widzenia dzisiejszej nauki nie opiera się na niczym. Jednak wyciąganie wniosków z prostych eksperymentów na całość psychiki ludzkiej jest błędem i jest sprzeczne ze współczesną wiedzą
JamesJoyce
JamesJoyce
26.01.2026, 22:56:47
  • 1
#sztucznainteligencja #programista15k #programowanie

Ciekawy artykuł od Daksha Gupty, CEO Greptile, o obecnym stanie rynku narzędzi do automatycznego przeglądu kodu przez AI.

Autor porównuje obecną sytuację do ery hard seltzerów – nagle wszyscy robią to samo. OpenAI, Anthropic, Cursor, Augment, Cognition, a czy Linear ogłosiły swoje rozwiązania do code review. Co ciekawe, dwa z tych ogłoszeń pojawiły się praktycznie w ciągu 24 godzin od siebie.

Wady:
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dragonan
Dragonan
Dragonan 27.01.2026, 20:38:16 via Wykop
  • 0
Wydaje mi się, że wizja większego udziału human in the loop w procesie pisania i review kodu jest bardziej prawdziwa, choć z drugiej strony zanik umiejętności przy zbyt dużym angażu agentów może to uniemożliwiać.

@kolekcjoner_szekli: Udział człowieka będzie coraz mniejszy wraz ze wzrostem możliwości i autonomii AI. Człowiek będzie wypychany na coraz wyższe pozycje zarządzania rosnącą infrastrukturą AI.

Trochę smutno, że najgłośniej o AI mówi się w sferze IT, a mniej przebijają
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce
26.01.2026, 23:21:36
  • 8
I jeszcze jedna rzecz, cześć recenzji, która pisałem ostatnio

Alex Wennerberg napisał ciekawy tekst o kodzie generowanym przez AI i porusza temat, który często widzę tu w dyskusjach.

Zacznijmy od tego, że autor nie jest jakimś anty-AI fanatykiem — sam płaci za modele i używa ich na co dzień. Ale ma do nich podejście, które nazywa "AI centrystą".

Jego
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dragonan
Dragonan
Dragonan 27.01.2026, 20:29:25 via Wykop
  • 0
@JamesJoyce: Narzędzia i modele do realnego kodowania całych aplikacji mamy dopiero od dwóch miesięcy, a ty nagle stwierdzasz, że już nic z tego nie będzie.
  • Odpowiedz

16

Niemcy dostarczą superszybkie pociągi dla Intercity? Jest porozumienie z Siemens

Niemcy dostarczą superszybkie pociągi dla Intercity? Jest porozumienie z Siemens

Spółka Newag z Nowego Sącza zawarła wstępne porozumienie z Siemens Mobility na potencjalną dostawę szybkich pociągów dla PKP Intercity. Wymogi w przetargu niestety wykluczają polskich producentów z samodzielnego startu.

Tumurochir
z
obserwatorlogistyczny.pl
dodany: 27.01.2026, 18:00:20
  • 6
  • #
    intercity
  • #
    pociagi
  • #
    pociagiboners
  • #
    niemcy
  • #
    kolej
  • #
    podroze
Dragonan
Dragonan
Dragonan 27.01.2026, 18:25:21 via Wykop
  • 1
@bidzej: Historia pokazuje, że użeranie się z monopolistami wychodzi baaaaaaaardzo drogo.

509

Paranoja. Minister chce likwidować ryczałt, bo informatycy mają za dobrze

Paranoja. Minister chce likwidować ryczałt, bo informatycy mają za dobrze

Minister funduszy i polityki regionalnej Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz uważa, że preferencyjne stawki ryczałtu dla branży IT oraz influencerów są niesprawiedliwe. Pełna zgoda. Tylko dlaczego chce z tego powodu wylewać dziecko z kąpielą i wpychać wszystkich na skalę podatkową?

Stopa_Szopa
z
bezprawnik.pl
dodany: 27.01.2026, 07:31:35
  • 346
  • #
    progpodatkowy
  • #
    formaopodatkowania
  • #
    influencerzy
  • #
    informatyk
  • #
    ipbox
  • #
    polityka
Dragonan
Dragonan
Dragonan 27.01.2026, 08:05:56 via Wykop
  • -30
Jaką znowu skalę podatkową? Przewarzająca ilość informatyków powinna pracować tylko i wyłącznie na UoP.
  • 14
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Dragonan
Dragonan
Dragonan 27.01.2026, 08:06:44 via Wykop
  • 87
@OkruszekBojowy: Stawki mają uczciwe.
Mają tylko milion dodatków.

290

UE - Indie. Koniec negocjacji umowy o wolnym handlu.

UE - Indie. Koniec negocjacji umowy o wolnym handlu.

Unia Europejska i Indie zakończyły negocjacje umowy o wolnym handlu. Jak myślicie, kto i czyim kosztem zyska na tym najbardziej?

Pan_Zboj
z
rmf24.pl
dodany: 27.01.2026, 07:39:18
  • 157
  • #
    ue
  • #
    europa
  • #
    gospodarka
  • #
    samochody
  • #
    lekarstwa
  • #
    rolnictwo
Dragonan
Dragonan
Dragonan 27.01.2026, 08:04:17 via Wykop
  • -5
Jak myślicie, kto i czyim kosztem zyska na tym najbardziej?

Biorąc pod uwagę, że Polska była krajem, który zanotował największy wzrost gospodarczy, największą zmianę i poprawę poziomu życia, dostał największe transfery pieniężne.

No to patrząc na przeszłość należy wnioskować, że znowu Polska uzyska najwięcej.
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 20
  • Strona 2 z 20
  • >
  • Przyszedłem tu pić energetyki i opiepszać ludzi za głupotę. Znowu skończyły mi się energetyki.

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 08.03.2025

    Komentator
  • Rocznica
    od 04.11.2025

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 18.06.2024

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking